عمومیکسب و کار ویژه

چند ایده جذاب برای طراحی سایبان برقی بالکن تراس

ممکن است به نظر برسد که همه مغازه ها نیازهای مشابهی دارند. اما وقتی از رستوران ها و کافه ها صحبت میشود میتوانند سایبان های متفاوتی داشته باشند. از بسیاری جهات این درست است که سایبان در هر شرایطی نقش محافظتی و زیبایی و بازاریابی دارد، اما کافی شاپ میتواند متفاوت باشد. در اینجا چند ایده برای سایبان مغازه کافه را بررسی میکنیم.

1 – سایبان ساده و تمیز

بسیاری از کافی شاپ ها کوچک هستند، پس وقتی تصمیم به نصب سایبان میگیرید، نیاز به یک سایبان کاست دارید. میتوانید از رنگ سفید برای برجسته کردن شخصت کافه استفاده کنید یا هر رنگی بتواند توجه رهگذارن را جلب کند.

2 – نام فروشگاه روی سایبان

سایبان میتواند فرصتی عالی برای شناخته شدن نام برند شما باشد. بنابراین با داشتن تبلیغی که در برابر باران و آب مقاوم است، با یک تیر دو نشان بزنید. در اینجا ترکیب رنگ سایبان میتواند متناسب با لوگوی شما یا دکور باشد یا میتوانید هر رنگ دیگری را برای آن انتخاب کنید.

3 – حس عجیبی به شهر بدهید

از کافی شاپ ها به دلیل فضای بی نظیرشان استقبال زیادی میشود. گرچه بیشتر آن حس از طریق دکوراسیون داخلی شما منتقل میشود و کیفیت غذایی که سرو میکنید، اما مشتری میتواند به محض دیدن سایبان شما جذب کافه شود. کافی است این حس را در سایبان هم منتقل کنید.

4 – یک حس آشنا

ظرافت بالا تنها در ظاهر جذاب برای سایبان نیست. جذابیت های زیادی در کافه ها وجود دارد که شما میتوانید در سایبان هم انرا داشته باشید. طرح سایبان میتواند بکر به نظر نرسد و البته خیلی هم آشنا باشد و زیبایی محیط اطراف را بیشتر کند.

5 – سادگی در رنگ

نوراها یک الگوی بی نظیر هستند تا هر کافه ای را جذاب تر کنند. هر ترکیبی از رنگ سفید با رنگی دیگر بسیار عالی خواهد بود. از امتحان کردن آن نترسید.

6 – تضاد مهم است

یک انتخاب درست برای سایبان مغازه میتواند جذابیت کافه شما را چند برابر کند. گزینه های مختلف را بررسی کنید و ببنید چه رنگ هایی در تضاد با یکدیگر میتوانند جذابیت بیشتری داشته باشند.

7 – از اندازه ها استفاده نکنید

از نشان دادن نام تجاری خود خجالت نکشید. این کافی شاپ شماست و باید به آن افتخار کنید. پس لوگو را بزرگ روی سایبان داشته باشید.

8 – فضای کم برای تبلیغ

گاهی فضای زیادی برای لوگو ندارید، اما یک قطعه کوچک از نام شما میتواند روی سایبان باشد. این مسیر طولانی برای جذب مشتری و خاص نشان دادن محل کافه شماست.

9 – از سایبان های سنتی نترسید

سایبان های سنتی میتوانند واقعا به افزایش حس نوستالوژی مشتری کمک کنند که مکان کافه شما بیشتر به چشم بیاید. پس از انتخاب آنها ننترسید.

10 – راه حل های دیگر

در مورد سایبان برقی میوانید گزینه اهی مختلفی داشته باشید و انواع مختلفی را انتخاب کنید. این نکات تنها موارد کمی از کارهایی است که میتوان روی یک سایبان انجام داد.

Some attractive ideas for the design of the balcony terrace electric awning

افزایش ارزش مغازه با سایبان برقی

اگر به دنبال مطمئن ترین راه برای خنک تر کردن بالکن و تراس در روزهای تابستان هستید یا فقط یک تجربه خوب و راحت را برای مشتریان رستوران خود میخواهید، چیزی است که به کمک شما می آید. با سایبان های برقی تصمیم میگیرید که میخواهید چه زمانی نور را دریافت کنید و چه زمانی به سایه پناه ببرید. در گذشته سایبان ها تنها به وسیله میل لنگ جمع میشدند و از این طریق میتوانستید آنها را باز و بست کنید.

این کار به نیروی دست نیاز داشت و هر زمان که میخواستید میشد که انرا باز و بست کنید. حتی اگر دچار رعد و برق و باد شدید میشدید باید این کار را با دست انجام میدادید. نصب این سایبان ها بسیار آسان بود و نیازی به سیم کشی و برقی و مصرف انرژی نداشت. این به این معنی بود که دیگر نگران خراب شدن قطعات الکترونیکی و … نخواهید بود. لازم به گفتن نیست که این مدل از سایبان ها ارزان تر هستند.

اما اگر به دنبال گزینه مناسب تری باشید، سایبان های برقی بهتر هستند. انها با استفاده از یک دکمه از روی ریموت و از راه دور قابل کنترل اند و نیازی به تلاش از طرف شما ندارند. میتوانید در سایه یا آفتاب آرامش داشته باشید و هر وقت که بخواهید حالت آنرا تغییر دهید. این کار توسط بازوهای برقی امکان پذیر است و به راحتی به باز و بست شدن سایبان کمک میکند. باتوجه به مکانیزم برقی بودن سایبان های برقی و تمیز تر و شفاف تر هستند و این مزیت آنها را به گزینه بهتری برای طراحی های مدرن تبدیل کرده است.

بهترین انتخاب برای سایبان مغازه کدام است ؟

بعد از بررسی چند ایده برای سایبان مغازه کافه و مقایسه بین طرح ها و مدل های سایبان برقی حالا بهتر میتوانید تصمیم بگیرید که چه مدل و با چه طرحی برای شما مناسب تر است. این انتخاب به سلیقه، نیاز و بودجه شما هم بستگی خواهد داشت. برای مشاوره در این زمینه و انتخاب بهتر میتوانید از طریق لینک زیر با همکاران ما در شرکت در تماس باشید و مشاوره بگیرید.

سایه‌بان یکی از تجهیزات کاربردی و جالب می‌باشد که در انواع مختلفی طراحی و تولید شده است. سایه‌بان برای محیط ویلا یک عنصر کاربردی قلمداد می‌گردد و با در نظر گرفتن نوع متقاوتی از آن دارای قیمت فروش متنوع نیز می‌باشد. در محوطه‌های باز می‌توانید از سایه‌‍بان به منظور ایجاد سایه استفاده کرده و در هنگام روز از استراحت در فضای باز لذت ببرید. همچنین سایه‌بان کاربردهای دیگری نیز دارد و برای انواع تجهیزات و یا وسایل کاربردی در محوطه مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنوع ایده‌هایی که برای طراحی سایه‌بان در نظر گرفته شده موجب می‌گردد که این عنصر به عنوان یک محصول پرطرفدار با سلایق گوناگون هماهنگ باشد.

سایه‌بان مزایای زیادی دارد و می‌تواند زیبایی محوطه ویلا را دوچندان کند بدین ترتیب با کاربرد این وسیله یک محیط مرفه‌تر خلق خواهد شد که برای شما جذاب خواهد بود. سایه‌بان قابل تهیه در ابعاد دلخواه است و همین مورد موجب شده تا کاربرد آن برای قسمت های مختلف در فضا مناسب باشد. بهتر است با در نظر گفتن مساحت فضای موجود اقدام به تهیه سایه‌بان مورد نظر خود نمایید تا از کارایی و زیبایی آن در حدی مطلوب بهره‌مند شوید. انواع سایبان در مکان‌های مختلف با هدف در امان ماندن از تابش نور خورشید، بارش باران و برف نصب می‌شوند. آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که در محوطه ویلا یا باغ اختصاصی خود، چند صندلی و یک میز را بچینید و یک فنجان چای گرم یا عصرانه دلپذیر را میل کنید؟

قطعاً نور آفتاب شما را اذیت می‌کند. پس نیاز دارید که یکی از سایبان‌ها را برای راحتی و آسایش بیشتر خود نصب کنید. تغییرات شدید آب و هوایی یا گرمای غیرمنطقی در یک منطقه باعث می‌شود صاحبان ویلا یا خانه‌های حیاط‌‌دار به فکر خرید یکی از انواع سایبان‌ ها باشند. برای ویلاها و خانه‌های حیاط‌دار ، در فصل زمستان هم لازم می‌شود که یکی از انواع سایبان‌ ها را در محوطه باز نصب کنند. به خصوص صاحبان خانه‌ که خودروی شخصی دارند ترجیح می‌دهند خودروی خود را در زیر سایبان پارک کنند.

انواع سایبان ، نه تنها برای خانه‌های ویلایی و ویلاهای شمال مناسب هستند بلکه می‌توانند در قسمت‌های مختلف خانه‌های آپارتمان‌ها نیز نصب شوند.اگر نامی از سایه بان برقی بالکن یا تراس شنیدید در حقیقت ، تجهیزات جمع شونده‌ای هستند که در این قسمت نصب می‌شوند و یک سایه را ایجاد می‌کنند. سایبان‌ها مزایای زیادی دارند و همچنین قابل نصب روی پاسیو ، بالای پنجره‌ها ، تراس و… خواهند بود. سایبان‌های جمع‌شونده یک تعادل را میان آفتاب و سایه برای یک منطقه ایجاد می‌کنند.

اگر نیاز به سایه داشته باشید، آن‌ها را باز می‌کنید و اگر بخواهید از آفتاب بهره بگیرید ، آن‌ها را جمع می‌کنید. در بازار ، انواع سایبان را می‌توانید در مدل‌های مختلف پیدا کنید. به طور متداول ، سایبان‌ها از نظر شکل ، اندازه و نحوه باز و بسته شدن، به دسته‌بندی‌های مختلف تقسیم می‌شوند. در ادامه نگاهی بر تقسیم‌بندی انواع این تجهیزات داریم و اجزای آن را به طور اجمالی معرفی می‌کنیم.

مهم‌ترین اجزای تشکیل‌ دهنده انواع سایبان

به طور متداول ، سایبان ها از چهار قسمت اصلی تشکیل شده‌اند: 1- پوشش سایبان یا همان پارچه‌های مقاوم 2- چهارچوب یا فریم 3- بازوهای متحرک یا ثابت 4- موتور الکتریکی پوشش‌هایی که به عنوان پارچه در اجزای اولیه ساخت انواع سایبان به کار می‌روند به عنوان کاور محسوب شده و باید از ویژگی‌هایی همانند دوام و پایداری در طولانی مدت، مقاومت در برابر شرایط محیطی ، ثابت بودن رنگ در برابر اشعه‌های خورشید، قابلیت شستشو ، عدم نفوذ رطوبت ، عدم پاره شدن یا ترک خوردن و هرگونه سوراخ‌شدگی و… برخوردار باشند.

برای ساخت انواع سایبان از فریم آلومینیوم یا فولاد گالوانیزه استفاده می‌شود. آلومینیوم، وزن سبک دارد و دچار خوردگی یا زنگ‌زدگی نمی‌شود اما اگر از فولاد گالوانیزه استفاده کنید، استحکام فریم یا چهارچوب سایبان بهتر خواهد بود. یک قسمت محافظ در ساخت انواع سایبان به کار می‌رود تا تمام اجزای برقی و موتور الکتریکی را محافظت کند. پوشش محافظ در حالت سربسته ، نیمه بسته یا سرباز در تمام سایبان‌ها وجود دارند. یکی دیگر از اجزای تشکیل‌دهنده سایبان، موتور الکتریکی است.

از آنجائی که وزن بازوهای سایبان زیاد است و باید از طریق یک موتور الکتریکی، کاور را حرکت دهند، بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که قدرت و توان موتور باید به اندازه کافی بالا باشد. از طرف دیگر ، موتور الکتریکی در سایبان باید دوام و ماندگاری طولانی مدت داشته باشد ، بدون صدا کار کند و هزینه تعمیرات یا نگهداری به دنبال نداشته باشد. اگر می‌خواهید یکی از انواع سایبان‌های متداول در بازار را انتخاب کنید به کاربرد آن‌ها ، نحوه نصب یا هر مدلی که در نظر دارید فکر کنید.

دکمه بازگشت به بالا