عمومیکسب و کار ویژه

چرا سرویس خواب فندقی رنگ بخریم؟

آیا می دانید برای سرویس اتاق خواب چه رنگی است؟ یا برای انتخاب رنگ سوئیت اتاق خواب خود چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیرید؟ اتاق خواب بخش مهمی از هر خانه است که برای استراحت و خواب استفاده می شود و سرویس اتاق خواب بخش قابل توجهی از فضای آن را پوشش می دهد. بنابراین در انتخاب رنگ این سرویس باید نهایت دقت را به خرج دهید.

در این مقاله سرویس روتختی چه رنگی بخرم؟ ما به شما پاسخ می دهیم و بهترین و محبوب ترین رنگ ها را برای رختخواب به شما می گوییم. اگر در تصمیم گیری برای خرید این محصولات مردد هستید، مطالعه مقاله زیر تمامی ابهامات را برطرف می کند. همچنین برای دیدن نمونه های بیشتر از سرویس های خواب رنگ فندقی میتوانید به سایت wayfair مراجعه کنید.

رنگ قهوه ای روشن و تیره؛ رنگی که هرگز از مد نمی افتد

رنگ قهوه ای یکی از محبوب ترین رنگ های روتختی است که هرگز از مد نمی افتد. این رنگ همیشه در طیف های مختلف برای تولید سرویس خواب استفاده می شده است. رنگ قهوه ای اعتماد به نفس، گرمی و خنکی را تداعی می کند و ترکیب آن با رنگ هایی مانند زرد و صورتی بسیار چشمگیر است. انتخاب روتختی قهوه ای روشن یا تیره کاملا به سلیقه شما و رنگ بقیه مبلمان اتاق خواب مانند فرش، دیوار و پرده بستگی دارد.

اکثر مردم هنگام خرید رختخواب فقط به دو رنگ سفید و آبی فکر می کنند. زیرا بسیاری از خدمات با این دو رنگ انجام می شود. اکنون ممکن است از خود بپرسید که ملافه های تیره یا سفید بهتر است؟ با ما در پاسخ به این سوال در بخش بعدی همراه باشید.

رنگ سفید؛ انتخابی مناسب برای زوج های جوان

برای پاسخ به این سوال که تخت قهوه ای بهتر است یا سفید؟ باید بگوییم که این رنگ ها بر یکدیگر برتری ندارند و انتخاب هر کدام به سلیقه شما بستگی دارد. روتختی سفید یکی از رنگ های محبوب برای تازه عروس هاست. همچنین این رنگ به راحتی با تمامی رنگ ها سازگار است و برای اتاق های کوچک گزینه بسیار مناسبی به حساب می آید. رنگ سفید پیام آور شادی است و به همین دلیل همیشه مورد استقبال زوج های جوان قرار می گیرد. البته بسیاری از افراد علاقه ای به تخت چوبی روشن ندارند و همچنان رنگ قهوه ای کلاسیک را بهترین رنگ برای مبلمان چوبی می دانند. یکی از دلایل اصلی آنها کثیف شدن سریع تخت چوبی سفید است.

رنگ ست روتختی محدود به سفید و قهوه ای نیست. امروزه برندهای زیادی اقدام به تولید سرویس خواب در رنگ های مختلف کرده اند که با استقبال خوبی روبرو شده است. در این بخش به بررسی برخی از این رنگ های محبوب می پردازیم.

ست اتاق خواب سبز: سبز آرامش بخش و یکی از بهترین رنگ ها در اتاق خواب است. با خرید تخت خواب سبز و ترکیب آن با رنگ هایی مانند زرد، صورتی و زرشکی، حس آرامش، راحتی و اعتدال به شما منتقل می شود.

ست اتاق خواب آبی: آبی یکی از رنگ های ایده آل برای ایجاد فضایی خواب آلود و آرام است. این رنگ فشار خون را کاهش می دهد و به خواب بهتر کمک می کند.

سرویس خواب زرد: رنگ زرد مثبت و نشاط آور است. اما آن را با رنگ های دیگری مانند سبز یا آبی ترکیب کنید. پوشیدن سایه های تیره این رنگ، مانند طلایی، احساس بدی در افراد ایجاد می کند. اگر انتخاب شما روتختی طلاست حتما با استفاده از رنگ های دیگر در محیط اتاق خواب از شدت این رنگ بکاهید.

سرویس خواب فندقی رنگ تانیل چوب:

این رنگ یکی از رنگ هایی است که طرفداران بسیار زیادی دارد.

سرویس خواب صورتی: رنگ صورتی یکی از گزینه های محبوب دختر خانم ها در انتخاب مبلمان اتاق خواب است. این رنگ حس آرامش و لطافت را القا می کند و باعث خوابی آرام می شود.

استفاده از رنگ های بنفش، قرمز و مشکی برای تخت توصیه نمی شود. زیرا آن رنگ های تیره خواب را بر هم می زند و آرامش را مختل می کند. اتاق کوچکتر به نظر می رسد. اگر رنگ های تیره و اتاق کوچک را ترجیح می دهید، از ترکیب این رنگ ها و سایر رنگ های روشن در دکوراسیون اتاق خود استفاده کنید. همچنین می توانید با خرید تخت خواب تاشو از فضای اتاق استفاده بهتری داشته باشید.

در صورت عدم نیاز به تعویض روتختی می توانید با تعمیر و رنگ آمیزی روتختی یا روتختی آن را به رنگ دلخواه تزئین کنید.

یک رنگ محبوب و مد روز برای ملحفه انتخاب کنید

بسیاری از افراد هنگام خرید تخت خواب به دنبال ترند و مد هستند و اغلب برایشان این سوال پیش می آید که تخت خواب شیک چه رنگی است؟ یا مدام برای خرید خانه به فکر جدیدترین رنگ چوب مبلمان اتاق خواب هستند. مد همیشه در حال تغییر است و هرگز ثابت نمی شود. اگر لوازم خانگی خود را بر اساس روند سالانه انتخاب می کنید، باید سال آینده آنها را تعویض کنید. رنگ و طرحی را برای سرویس خواب خود انتخاب کنید که با بقیه مبلمان اتاق خواب همخوانی داشته باشد و پس از سال ها همچنان شیک و زیبا به نظر برسد.

با انتخاب رنگ های آرام آرامش را به اتاق خواب بیاورید

از آنجایی که طراحی اتاق مطالعه برای میزان یادگیری مناسب است، دکوراسیون اتاق خواب نیز بر کیفیت خواب افراد تاثیر مستقیم دارد. اگر روانشناسی رنگ ها را بدانید و بدانید که هر رنگ چگونه بر خلق و خو و خواب شما تأثیر می گذارد، قطعا رنگی را انتخاب خواهید کرد که آرامش و خواب را افزایش دهد. رنگ های گرم باعث افزایش آدرنالین می شوند و رنگ های سرد آرامش بیشتری ایجاد می کنند. بنابراین رنگ هایی مانند آبی، سبز و قرمز انتخاب های مناسبی برای ملحفه هستند.

برای اطمینان از خواب با کیفیت، از تانیل چوب خرید کنید

در این مقاله پاسخ دادیم و چند رنگ پرطرفدار برای تزیین اتاق خواب ارائه کردیم. اگر با روانشناسی رنگ ها آشنا هستید و می دانید که هر کدام از آنها چه تاثیری بر خلق و خو و کیفیت خواب دارند، بهتر است رنگی را برای ست اتاق خواب خود انتخاب کنید. رنگی که با سلیقه شما و سایر عناصر اتاق خوابتان هماهنگ است و حس راحتی را القا می کند.

فروشگاه اینترنتی تانیل چوب با تولید و عرضه انواع سرویس خواب در رنگ ها و مدل های مختلف انتظارات شما را برآورده می کند. کافی است محصولات موجود در سایت را مرور کنید و سرویس خواب مورد علاقه خود را با چند کلیک خریداری کنید و در محل خود تحویل بگیرید. اگر تجربه خرید از این مجموعه را دارید، از طریق نظرات آن را با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا