اقتصادی

پیش بینی وضعیت بازار مسکن پس از انتخابات

نایب رئیس اتحادیه عالی انجمن های کارگران ساختمانی با پیش بینی وضعیت بازار مسکن ، بر لزوم کنترل بازار و قیمت کالاهای اساسی و توجه به شرایط زندگی افراد به ویژه کارگران تأکید کرد.

هادی ساداتی در مصاحبه با پرتال پارسی ، وضعیت بازار مسکن در سال جاری را ارزیابی و انتخابات آینده را مورد توجه قرار داد: “رشد و رشد مطابق با برنامه مجلس در مورد جهش مسکن و وضعیت مسکن همراه. مهم نیست که چقدر ما می خواهم به این موضوع توجه کنم ، من فکر می کنم در برخی از مسائل مانند تورم شکاف ایجاد خواهد شد.

وی گفت: تحریم های خارجی تاثیری در مسکن و ساخت و ساز نخواهد داشت.

ساداتی گفت: متأسفانه هیچ تلاشی برای کاهش قیمت ها در زمینه مواد صورت نگرفته و هیچ کوششی برای کاهش آنها وجود ندارد ، بنابراین امیدواریم که دولت جدید تدابیری را در این زمینه اتخاذ کند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تأکید بر لزوم توجه به مشکلات و دغدغه های کارگران به ویژه سازندگان در زمینه معیشت خاطرنشان کرد: “امسال علاقه به حقوق کارگران اضافه شده است که قابل تحسین است. و از شما متشکرم این قطعنامه ، و همچنین گروه کارگران و کارفرمایانی که به این تصمیم کمک و تصویب کردند ، نیز نقش مهمی داشتند ، اما با وجود همه تلاش ها در سایه همدلی ، من معتقدم که این قطعنامه شرایط زندگی کشور. بازپرداخت کارگران و هزینه های دشوار زندگی آنها ، بنابراین درخواست ما این است که مسئولان باید توجه بیشتری به طبقه کارگر و کارگران ساختمانی داشته باشند.

ساداتی گفت: همه ما از تورم ، افزایش قیمت و قیمت کالاهای اساسی رنج می بریم و هیچ کس به جز دولت نمی تواند قیمت ها را کنترل کند. ما انتظار داریم مسئولان از هفته آینده به قیمت ها توجه كنند ، بازار را رصد كنند و سعی كنند. “پس از هفته کار ، وضعیت مردم ، کارگران و غیر کارگران بهبود می یابد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا