اقتصادی

پیام وزیر نفت به مناسبت گرامیداشت ملی شدن صنعت نفت و نوروز ۱۴۰۱

وزیر نفت در پیام خود درباره ملی شدن صنعت نفت و آغاز دوران ما در سال 1401 نوشت: همه موانع را از سر راه برداشت.

به گزارش پرتال پارسی، متن پیام جواد اوجی به شرح زیر است:

«من حمد الحول و الاحوال هستم

تا بهترین زمان از قبل

فرا رسیدن سال نو، تولد دوباره زمین و احیای طبیعت، بازتاب ذهن کسانی است که دانش را در دفترچه دیده اند و آموخته اند که از هر صفحه الهام بخش ترین مثال را از خرد ببرند. “نگاه به آینده”!

در بهار بیش از صد سال از تولد این مجموعه شگفت‌انگیز، در طول تلاش‌های بی‌وقفه، ما کارگران صنعت بزرگ نفت، از درس‌های قلبی خود رهنمون شده‌ایم. پیشرفت، توسعه و خودکفایی.

از 29 اسفند 1359 نهضت مردمی برای ملی شدن نفت به وقوع پیوست و بیش از چهل سال بعد سرنوشت صنعت نفت در پایان هر سال به دست کارگران توانمند ایرانی می رسد. در این روز ما نوروز را جشن می گیریم و این روز ملی را با جشن سال نو پیوند می دهیم و به خود یادآوری می کنیم: ما می توانیم!

ما کارگران صنعت نفت در سال 1400 بار دیگر نشان دادیم که با وجود تحریم های گسترده می توانیم مطمئن، خستگی ناپذیر، مسئولیت پذیر، منضبط، منضبط و البته با هر امیدی باشیم. می توان بر مانع غلبه کرد.

نتیجه این تلاش ها نه تنها امید بود، بلکه حجم وسیعی از اقدامات نگهداری، نوسازی و توسعه در بخش های تولید، فرآوری و حمل و نقل بود که صنعت نفت را نه تنها به برداشتن گام های بلند در جهت خنثی سازی تحریم ها رساند، بلکه به سمت توسعه کشور نیز برآمد. سطح ظرفیت ، بلکه تکمیل موفقیت آمیز زمستان سخت.

این دستاوردهای باشکوه تنها در سایه تلاش ستودنی همه زحمتکشان میهن اسلامی میسر نشد.

در کنار هفتاد و دومین سالگرد ملی شدن صنعت نفت و یاد و خاطره همه کسانی که بیش از صد سال برای تجلیل از این صنعت در آستانه اولین تعطیلات نوریز در قرن پانزدهم – و خیلی بیشتر – جنگیدند. بیش از هزار شهید گرانقدر نفت – من و همه همکارانم از زحمات، صبر، استقامت و فداکاری خانواده هایشان برای سربلندی صنعت نفت و برافراشتن پرچم استقلال اقتصادی ایران تشکر می کنیم و همچنان بر این باورم. با این اقدامات دلسوزانه می توانیم گام های بلندتری در راه عزت و عزت برداریم.

با تبریک سالروز ملی شدن صنعت نفت و آغاز سال 1401، سالی پر از سربلندی و سلامتی را برای خاندان بزرگ نفتی آرزومندم و از خداوند متعال علو درجات را مسئلت دارم. مردم ایران.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا