اقتصادی

همکاری‌های پردیس بین‌المللی کیش دانشگاه تهران با صنعت نفت توسعه می‌یابد

تفاهم نامه ای در زمینه علوم ، تحقیقات و آموزش بین پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران و شرکت نفت ستاره خلیج فارس امضا شد.

به گزارش پرتال پارسی دو دیدار بندرعباس و کیشته در یک ردیف به همکاری استراتژیک بین شرکت ستاره خلیج فارس و پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران اختصاص داشت. همکاری بین دانشگاه و صنعت مورد بحث قرار گرفت.

در دو جلسه که مدیر عامل شرکت نفت خلیج فارس ، معاونان و مدیران ارشد وی و رئیس جمهور ، معاونان و مدیران ارشد پردیس بین المللی کیش دانشگاه تهران حضور داشتند ، تفاهم نامه ای امضا شد.

طبق اعلام پردیس دانشگاه تهران ، همکاری مشترک در زمینه طراحی ، برنامه ریزی و اجرای پروژه های کاربردی تخصصی در علوم ، تحقیقات و آموزش ، شامل سمینارها ، کارگاه ها و همکاری در زمینه دوره های آموزشی کاربردی و تخصصی مورد نیاز صنعت و دانشگاه. نوآوری های تخصصی و پشتیبانی از استارتاپ ها و هسته های فناوری در صنایعی که نیاز به صنعت و همکاری در ایجاد دانشگاه مشترک شرکتی (سازمانی) برای ارائه خدمات آموزشی تخصصی و کاربردی به صنعت و دانشگاه ها و همچنین شکل گیری مخاطبان و فرهنگ ملی دارد. ایجاد باشگاه آموزش مدیران صنعت نفت و گاز یکی از مواردی است که طرفین در این تفاهم نامه توافق کرده اند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا