عمومیکسب و کار ویژه

پنجره دوجداره چه مارکی خوبه؟

بهترین پنجره های دوجداره کدامند؟ بهترین مارک شیشه دوجداره UPVC چیست؟ هزینه شیشه دوجداره چقدر است؟ کدام برند برای نصب شیشه دوجداره گرانتر است؟

اینها سوالاتی است که برای هرکسی که قصد خرید پنجره دوجداره را دارد مطرح می شود. برای فهمیدن این موضوع، چندین فاکتور را بررسی کردیم و بر اساس آن عوامل مقایسه ای انجام دادیم.

در این مقاله به مقایسه چند برند معروف دو نوع بازار پنجره شیشه ای می پردازیم.

در این مقاله کدام برندهای درب و پنجره دو شیشه را بررسی می کنیم؟

خوب اول از همه مهم ترین چیز این است که نوع سوال را دقیقا بدانیم. زیرا سوال واقعا این نیست که “بهترین انواع درب و پنجره دوجداره کدامند؟” زیرا برندهای زیادی در بازار وجود ندارد.

در عوض، سوال این است که “کدام مارک درب و پنجره برای من مناسب است؟”

همانطور که گفتیم محصولات زیادی در بازار وجود ندارد. اما در این مقاله قصد داریم به بررسی برندهای زیر بپردازیم:

برند درب و پنجره آتاتک

آب بندی درب و پنجره ایده آل

درب و پنجره برند تویسر

درب و پنجره برند Vista Bast

برندی وین تک دارو تیرهزا

لوگوی در و پنجره هافمن

برند درب و پنجره خانگی

البته این اسامی فقط بر اساس حروف الفبا مرتب شده اند و اکنون با هم برابر شده اند. اما در ادامه به بررسی ویژگی های هر یک از آنها می پردازیم.

چگونه می توانم برند مناسبی را برای درب و پنجره دوجداره انتخاب کنم؟

رنگ ها و مدل های مختلف پنجره دوجداره

انتخاب یک برند خوب آسان نیست. اما از طرفی با کمی مقایسه بین برندها می توانید انتخاب خوبی از بین گزینه های مورد نظر داشته باشید. مقایسه باید فراگیر و منصفانه باشد تا انتخاب ما کامل شود.

در این مقاله سعی کردیم بر اساس برخی مقایسه ها و مقایسه ها، برندها را بررسی کنیم تا در مورد انتخاب پنجره دوجداره ایده خوبی به شما بدهیم.

برندهای شیشه دوجداره را چگونه مقایسه کردید؟

پنجره های دوجداره سفید

این ویژگی ها عبارتند از:

سینا

ضمانت

شماره نمایه در حال پردازش است

نماینده فروش

قبل از مقایسه برندها بر اساس این معیارها، باید در مورد هر یک از این چهار معیار بیشتر بدانیم.

اولین علامت: پول

قیمت شاید یکی از مهمترین ویژگی هایی باشد که باید در نظر گرفت. معمولا اکثر افراد جذب برندی با قیمت کمتر می شوند، به خصوص اگر اطلاعات کافی در مورد سایر ویژگی های آن برند نداشته باشند.

بالاتر بودن قیمت یک برند نسبت به سایر برندها، ناخودآگاه خریدار را با قیمت کمتر به سمت برند جذب می کند، مگر اینکه خریدار راضی باشد، افزایش قیمت با سایر کارکردها رابطه مستقیم دارد.

معیار دوم: ضمانت

برخی از افراد فکر می کنند که مجوز اختیاری است و فقط به قیمت اضافه می کند. اما وقتی به جایی می رسند که از لایسنس کالایی که خریده اند استفاده می کنند، خدا را شکر می کنند که محصول و مجوز را خریده اند.

پس داشتن گارانتی به عنوان یه معیاری خوب باید در نظر گرفته بشه. علاوه بر این، در خیلی از موارد وقتی یک برند گارانتی ارائه میکنه، نشون میده که نسبت به کیفیت کار خودش هم مطمئنه!

بعد سوم: میزان اطلاعاتی که شرکت تولید می کند

تعداد پروفیل ها به این معناست که یک تولید کننده یا واردکننده چند شکل مختلف می تواند تولید کند. این تعداد پروفایل کمتر از 50 عدد است و معمولا تعداد پروفایل های هر شرکت کمتر از این عدد می باشد.

اکنون ممکن است از خود بپرسید که چرا تعداد پروفایل ها باید مهم باشد؟ معنی آن این است که اگر بعد از مدتی برای قسمت بعدی زندگی خود به مواد نیاز داشتید، شرکت فوق با انواع پروفایل های خود می تواند شما را ملاقات کند.

معیار چهارم: نماینده فروش

داشتن یک نماینده فروش در هر منطقه و هر شهر برای شرکت یک مزیت است. نمایندگان فروش مسئولیت فروش محصولات را بر عهده دارند و در صورت آسیب دیدن مواد شرکت به نظر شما قسمت آسیب دیده باید از کجا تامین شود؟ درست است، آژانس!

خب با توجه به این معیارها وقت مقایسه درب و پنجره دو طرفه برندهای مختلف است.

برندهای پنجره دوجداره را بر اساس قیمت مقایسه کنید

جدول زیر نمونه ای از هزینه نصب پنجره دوجداره با قاب UPVC است که تفاوت قیمت تمام ویژگی ها را نشان می دهد.

جداول قیمت انواع دیگر پنجره نیز وجود دارد که در مقاله زیر مشاهده می کنید:

هزینه پنجره دوجداره

هر برند را با قیمت مشخص کنید

با توجه به جدول بالا و لیست قیمت ارائه شده توسط برندها، هر کدام از 0 تا 10 رتبه بندی شده اند: 0 بالاترین و 10 کمترین است.

میهن: 10.0

موچین: 6،9

حمله: 4،8

ایده آل: 4.0

هافمن: 0.5

وین تک: نه

مقایسه هر برند پنجره دوجداره از نظر گارانتی

وضعیت گارانتی هر یک از این برندها در جدول زیر آمده است. لازم به ذکر است که گارانتی این محصولات از سایت شرکت سازنده یا وارد کننده اخذ می گردد.

مقایسه برندها با توجه به تعداد پروفیل در تولید

تعداد پروفیل های هر شرکت اعم از تولید کننده یا وارد کننده در جدول زیر ارائه شده است. گاهی لازم است از پروفیل های خاصی برای طراحی استفاده شود. بنابراین تعداد زیاد پروفایل یک امتیاز محسوب می شود.

مقایسه برند درب و پنجره دوجداره از نظر نمایندگی های فروش

نماینده فروش آخرین قطعه از پازل انتخاب بهترین برند است. جدول زیر تعداد نمایندگی های هر برند را نشان می دهد.

نتیجه گیری: در نهایت کدام برند در و پنجره را انتخاب کنید؟

با توجه به مقایسه‌هایی که در بالا انجام دادیم، می‌توانید ارزیابی هر برند بر اساس چهار معیار را در جدول زیر مشاهده کنید:

در این مقایسه وزن همه عوامل برابر در نظر گرفته شده است. با این حال، برخی از خریداران فکر نمی کنند که وزن یکسان است. یعنی ممکن است فاکتور قیمت برای یک نفر بسیار مهم باشد در حالی که برای شخص دیگر گارانتی مهمتر است. بنابراین مهم است که ابتدا بدانیم نیاز اصلی شما برای انتخاب برند درب و پنجره دوجداره چیست؟

مهمتر از همه:

به یاد داشته باشید، ما گفتیم که سوال این نیست که “بهترین شیشه برای پنجره ها و درها چیست؟” در عوض، سوال این است: “کدام مارک در و پنجره برای من مناسب تر است؟”

بنابراین این امتیازاتی که ما ارائه کرده‌ایم فقط یک مقایسه مقایسه‌ای ارائه می‌دهند تا بفهمیم هر برند چگونه می‌تواند نیازهای ما را برآورده کند و نتیجه نهایی را ارائه نمی‌کند.

مثلا در نظر بگیرید که مهمترین معیار برای آقای الف قیمت است و بعد از آن گارانتی و بعد نمایندگی و تعداد پروفیل ها اصلا برایش مهم نیست. پس آقای الف باید به امتیازهای مربوط به ستون قیمت در جدول بالا وزن بیشتری بدهد و اصلاً امتیازات ستون مشخصات را در نظر نگیرد.

تجربه شما چه می گوید؟

اگر تجربه خرید و نصب درب و پنجره UPVC را دارید یا برندهایی را می شناسید که باید در بالای این لیست قرار گیرند، لطفاً نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا