عمومیکسب و کار ویژه

پرقدرت ترین جاروبرقی

با پیشرفته شدن جاروبرقی‌ها، به منظور کارآمد شدن بیشتر این دستگاه، صدای این محصول هم کمتر شد. به همین ترتیب، جاروبرقی‌های مدرن، اکثرا جاروبرقی‌هایی کم‌صدا هستند که آلودگی صوتی کمی برای اطرافیان تولید می‌کنند. اگر قصد خرید بهترین جاروبرقی کم صدا و پرقدرت را دارید، ما در این مقاله به معرفی این قبیل جاروبرقی‌ها می‌پردازیم.

معرفی بهترین جاروبرقی کم صدا و پرقدرت

جاروبرقی‌های کم‌صدا، تولید صدایی بین ۷۰ الی ۷۵ دسی‌بل دارند. خدمات تعمیر جاروبرقی سامسونگ در اصفهان به صورت مستقیم و با کیفیت بالا ارائه می‌شود . این قبیل جاروها پس از روشن شدن چندان مزاحم افراد دیگر نمی‌شوند و علاوه بر کاهش قابل توجه صدا، موتور قدرتمندی دارند. در ادامه لیستی از بهترین و کم صدا ترین جارو برقی ها را مشاهده می‌کنید.

جاروبرقی تولیپس – VC-620

جاروبرقی کنوود – VBP50

جاروبرقی VBP50 یکی از کم صدا ترین جاروبرقی بازار است که در برند کنوود تولید شده است. این جاروبرقی دارای قدرت موتور ۱۸۰۰ وات است و به یک مخزن ۲.۵ لیتری مجهز شده اما فاقد کیسه است. یک سنسور نشانگر میزان پر بودن دستگاه هم برای جاروبرقی تعبیه شده که به شما نشان دهد وضعیت مخزن جارو چگونه است. توان مکش دستگاه ۶۰۰ وات بوده و شما می‌توانید میزان توان را کم و زیاد نیز بکنید. میزان صدای خارج شده از این جاروبرقی ۶۷ دسی بل است؛ بنابراین در جایگاه جاروهای کم‌صدا جای می‌گیرد و به‌راحتی می‌توانید در هر زمان از آن استفاده کنید. وزن جاروبرقی ۷.۵ کیلوگرم است و به کمک سه چرخ بزرگ که در اطراف و زیر آن قرار گرفته، می‌توانید آن را به اطراف کشیده و جابه‌جا کنید.

در لیست بهترین جاروبرقی پرقدرت و کم صدا، به جاروی پارس خزر مدل VC2200 نیز باید اشاره داشته باشیم که دارای قدرت مکش ۲۲۰۰ وات، به علاوه ظرفیت ۸ لیتری و همینطور میزان صدای خروجی ۷۴ دسی بل است. این جاروبرقی، ۸ کیلوگرم وزن دارد و به کمک سه چرخ که در اطراف آن قرار گرفته و سیم ۵.۵ متری، برای جابه‌جا کردن آن با مشکلی روبرو نخواهید بود. این جاروبرقی، در رنگبندی متنوع و طراحی ارگونومیکی تولید شده، که در کنار شکل ظاهری جذاب، به راحتی قابل استفاده باشد. جاروبرقی کمپرسور از پارس خزر یکی از جاروبرقی‌های خوب و پرقدرت است که تولید صدای آن تا ۷۵ دسی بل بوده و مزاحمت کمی برای اطرافیان خواهد داشت.

این جاروبرقی دارای مخزنی ۸ لیتری است و با قدرت موتور ۲۵۰۰ وات یکی از قدرتمندترین جاروبرقی‌های ایرانی است که مکش بسیار بالایی دارد و در زمان کوتاهی قادر به تمیز کردن سطوح است. این جاروبرقی دارای ۲ سری مختلف است که برای نظافت سطوح مختلف به کار می‌آید. همچنین، برس مناسب تمیز کردن مبل، درزگیر و گوشه‌ پاک‌کن نیز دیگر اقلام همراه این جاروبرقی به شمار می‌آیند. علاوه بر این‌ها، فیلتر ضدآلرژی هپا در این جارو استفاده شده که ریزترین ذرات معلق در هوا را هم جذب می‌کند و عملکرد بسیار خوبی در نظافت دارد.

برای این که بتوانید در هر ساعتی از روز از جاروبرقی استفاده کنید و هیچ مزاحمتی برای دیگران ایجاد نکنید، باید به فکر خرید جاروبرقی‌های کم صدا و در عین حال پرقدرت باشید. در این مقاله ما لیستی از بهترین و کم صدا ترین جارو برقی ها حاضر کردیم تا بتوانید به‌راحتی مدل مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنید. فراموش نکنید که برای مشاهده‌ی مدل‌های دیگر جاروبرقی، شما می‌توانید وارد وبسایت تکنولایف شده و مشخصات تمامی مدل‌های جاروبرقی و همینطور قیمت آن‌ها را مشاهده کنید.

بهترین جاروبرقی از نظر شما کدام است؟ آیا معیار خاصی را برای انتخاب جاروبرقی در نظر گرفته اید؟ برند می تواند در کارایی جاروبرقی شما تأثیر داشته باشد؟ در پاسخ می توان گفت برای انتخاب جاروبرقی معیارهای متفاوتی وجود دارد که کاربران با توجه به میزان بودجه و همچنین انتظارات خود را انجام می دهند. در این مقاله شما را با معیارهای انتخاب بهترین جاروبرقی آشنا خواهیم کرد و همچنین مدل های متنوع از بهترین جاروبرقی ایرانی و خارجی را از لحاظ کیفیت و قدرت به شما معرفی خواهیم کرد.

معیارهای انتخاب بهترین جاروبرقی

از آنجایی که جاروبرقی از وسیله های بسیار ضروری در کار نظافت به حساب می آید، انتخاب آن نیز با حساسیت بیشتری همراه است. البته بهترین جاروبرقی از نظر کاربران می تواند متمایز باشد یعنی هر کاربر شاخصی را برای انتخاب در نظر بگیرد. در اینجا شما را با برترین معیار های یک جاروبرقی ایدئال آشنا خواهیم کرد که خالی از لطف نیست تا در ادامه با ما همراه باشید.

بدون شک زمانی که شما قصد خرید جاروبرقی منتخب خود را دارید، توان و مکش آن را نیز مَد نظر قرار می دهید. به عبارتی می توان گفت اولین فاکتور برای یک جاروبرقی با کارکرد ایدئال قدرت موتور و مکش آن است. هر چه قدرت مکش دستگاه بیشتر باشد بدون شک مکش آن برای جمع کردن اندازه و حجم زباله بیشتر خواهد بود. پس با این وجود در نظر گرفتن میزان قدرت مکش دستگاه می تواند فاکتور بسیار خوبی برای ارزیابی جاروبرقی در هنگام خرید باشد.

یکی از پر سر و صدا ترین لوازم موجود در منزل جاروبرقی است که می تواند برای افراد بسیار ناخوشایند باشد. البته امروزه با ورود مدل های متنوعی از جاروبرقی میزان نویز و صدا تا حد بسیار زیادی کم شده است. در واقع اصلی ترین دلیلی که سبب می شود تا نویز جاروبرقی زیاد باشد موتور و طراحی بدنه ظریف آن است. به همین دلیل کمپانی های سازنده با ایجاد تحولاتی تا حد امکان سعی کرده اند میزان صدای جاروبرقی را کم کنند و بهترین جاروبرقی را به مشتریان خود ارائه دهند. پس اگر می خواهید محصولی را انتخاب کنید که از سر و صدای کمتری برخوردار باشد حتماً نویز دستگاه را که با دسی بل محاسبه می شود از فروشنده سؤال کنید.

از دیگر معیارهای انتخاب جاروبرقی، فیلتر طراحی شده برای آن است. در بعضی از مدل جاروبرقی های قدیمی به دلیل پایین بودن کیفیت فیلتر، آنچنان باید و شاید آلاینده ها و غبار موجود در هوا جذب نمی شد و باعث بروز مشکلات تنفسی و همچنین ایجاد آلرژی در بسیاری کاربران می شد. خوشبختانه با ورود نسل جدید فیلترها بهره مندی جاروبرقی ها به فیلتر بهداشتی و پیشرفته هپا سبب شده تا علاوه بر از بین رفتن گرد و خاک موجود در هوا، 99.99% از باکتری ها و ذرات نا سالم نیز جذب شده و هر گونه حساسیت را کاملاً از بین می برد.

بیش از نیمی از کاربرانی که با جاروبرقی سر و کار دارند، کدبانوها هستند. پس حتماً سعی کنید جاروبرقی را انتخاب کنید که از لحاظ وزن سبک باشد تا در جا به جایی و حمل آن مشکلی نداشته باشید. معمولاً بهترین جاروبرقی موجود در بازار از نظر وزن، جاروهایی هستند که 4 کیلوگرم وزن دارند و همین سبب شده تا از محبوبیت بیشتری در مقایسه با مدل های سنگین برخوردار شوند. با توجه به این موضوع، توجه کردن به وزن دستگاه می تواند شاخص دیگری برای انتخاب جاروبرقی باشد.

جاروبرقی ها در سه مدل سطلی، کیسه ای و مخزن دار در بازار یافت می شوند. مدل های سطلی به دلیل حجم بالای مخزنی که دارند توانایی این که بتوانند گنجایش بیشتری از زباله را در خود جای دهند به خوبی دارند. جاروبرقی های کیسه ای دارای کیسه های دائمی هستند که در صورت پر شدن می توان آن را خالی کرده و شستشو داد. در آخر مدل مخزن دار با بهره مندی از مخزن شفافی که دارند، این امکان را برای کاربران ایجاد می کنند تا بتوانند در صورت پر شدن بلافاصله آن را شستشو داده و دوباره در جای خود قرار داد.

کاربران بسیاری هستند که برای خرید جاروبرقی، قیمت را در اولویت قرار نمی دهند و تمایل دارند تا از مدل های خارجی انتخاب خود را انجام دهند. اگر شما هم از آن دسته کاربران هستید که کیفیت را قبل از هر چیزی در نظر می گیرید، ما در اینجا 10 مدل برتر خارجی را به شما پیشنهاد می کنیم تا بتوانید انتخاب بهتری را داشته باشید.

BGL8SILM1، از بهترین جاروبرقی بوش است که از توان 650 وات و قدرت مکش 400 وات برخوردار است که یک تمیز کنندگی بی نظیر و ایدئال را برای شما به دنبال خواهد داشت. ویژگی دیگر این جاروبرقی که سبب شده تا کاربران تمایل بیشتری به آن داشته باشند، تعبیه شدن فیلتر بهداشتی و همچنین نویز پایین این محصول است. به طوری که در هنگام جارو کشیدن اصلاً صدای ناهنجار و نا خوشایندی را تجربه نخواهید کرد. البته توجه داشته باشید که این فناوری ها و امکانات، را تحت تأثیر قرار داده است که در انتخاب نهایی باید به آن توجه کنید.

  • قدرت و توان بالا
  • میزان نویز پایین
  • بهره مندی از فیلتر بهداشتی
  • بدنه محکم و عایق

اگر قصد را دارید، مدل FC8670 از بهترین جاروبرقی مخزن دار است. مخزن شفاف این دستگاه از برترین مزیت های آن به حساب می آید، چرا که افراد می توانند در صورت پر شدن بلافاصله مخزن را خالی کنند. از دیگر مزیت های این جاروبرقی طراحی جمع و جور و وزن سبک آن است که حمل آن را برای افراد بسیار راحت کرده است. 2000 وات قدرتی است که موتور این دستگاه فیلیپس از آن بهره مند شده است و در مقابل نویز 80 دسی بل دارد که با در نظر گرفتن ظاهر جاروبرقی می توان گفت صدای متوسطی خواهد داشت.

  • قدرت مکش بالا
  • میزان نویز متوسط
  • بهره مندی از فیلتر بهداشتی
  • قابلیت کنترل قدرت

از بهترین می توان به مدل 2510 اشاره کرد که قدرت مکش آن برابر 450 وات است به طوری که افراد می توانند ریزترین زباله ها را نیز به خوبی جمع آوری و تمیز کنند. طراحی و ظاهر این دستگاه بسیار جمع و جور است و از وزن بسیار مناسبی برای حمل برخوردار است. از قابلیت دیگر جاروبرقی سامسونگ 2510، قابلیت تنظیم قدرت است که می توانید برای سطوح مختلف آن را تنظیم کنید. اگر قصد خرید بهترین جاروبرقی سطلی خارجی را دارید، وات مدل CV-950F از گزینه های بسیار خوبی است که می تواند به بهترین شکل ممکن نشیمن شما را عاری از هر گونه کثیفی کند. قابلیت تنظیم توان و قدرت مکش و همچنین ظرفیت بالای مخزن این جاروبرقی از برترین ویژگی هایی هستند که سبب شده تا این مدل جاروبرقی بتواند در بین افراد محبوبیت پیدا کند.

بهترین جاروبرقی رو از کجا بخریم؟

امروزه به دلیل پیشرفت تکنولوژی و فناوری انتخاب جاروبرقی برای افراد بسیار راحت شده است. البته شما می توانید با مشاهده مدل های جدید و متنوع جاروبرقی از معتبرترین برندهای روز در آترین کالا مدل مَد نظر خود را انتخاب کنید و در صورت مایل بودن با تضمین اصالت، ضمانت بازگشت، تحویل فوری و بهترین قیمت، خرید خود را ثبت کنید. در صورتی که برای خرید نهایی و همچنین مشخصات محصولات با ابهام و یا سؤالی مواجه هستید از طریق تماس با کارشناسان فروش ما می توانید پاسخ دهی لازم را دریافت کنید.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا