عمومیکسب و کار ویژه

پخش عمده لوازم جانبی موبایل خارجی

بر خلاف طراحی ظاهری که مصرف کننده فکر میکند به دلیل بزرگ بودن اسپیکر دور میک باعث افزایش وزن آن شده است، وزن این محصول کاملا سبک و مختص استفاده برای طولانی مدت طراحی شده است و حتی در صورت استفاده طولانی مدت مچ دست و دستها دچار خستگی نخواهد شد. کمپانی «شیائومی» (Xiaomi) که در چند سال اخیر جزو محبوبترین تولیدکنندگان گجتهای الکترونیکی بوده است، این اسپیکر پرتابل را به بازار عرضه کرده است. لازم به ذکر است که بلندگوهای بلوتوثی متنوعی تولید شده است، که می توانید به گوشی آیفون وصل کنید. می توانید از طریق بلوتوث به تلفن یا لپ تاپ خود وصل کنید. بیشتر بلندگوهای بلوتوثی کوچک و قابل حمل هستند، شما می توانید آن را به راحتی به پارک، ساحل یا هرجای دیگر ببرید و به صورت گروهی موسیقی گوش دهید و لذت ببرید. بعضی از مدل ها اندازه ی بزرگی دارند، بنابراین سنگین تر هستند، و این سایز اسپیکر برای حمل و نقل مناسب نیست. اسپیکرهای بلوتوثی قابل حمل هستند و مانند سایر محصولات الکترونیکی قابل حمل، به برق نیز نیاز دارند و باتری های آن ها نیز برق مورد نیاز را تأمین می کنند. برای این کار باید کیفیت باتری اسپیکر بلوتوثی را مد نظر بگیرید.

با وجود آنکه قیمت بالایی دارند؛ اما به خاطر کیفیت عالی، دارای طرفداران بسیاری نیز هستند. برخی از آن ها، فقط برای نمایش باتری باقیمانده مورد استفاده قرار می گیرند، در حالی که برخی از بلندگوهای دیگر، حتی به دوربین هایی مجهز هستند که به شما امکان برقراری تماس تصویری را می دهد. اسپیکر بلوتوثی یک بلندگو کوچک شارژی است و با باتری کار می کند. در واقع این بلندگوها به گونه ای طراحی شده اند که در هر محیطی قابل استفاده باشند، ولی بعضی از بلندگو ها این قابلیت را ندارند و زود خراب می شوند. بیشتر اسپیکرهای بلوتوثی در هر محیطی می توانند کار خود را انجام دهند. همچنین، این مرکز مشاوره تخصصی و رایگان را برای مشتریان در نظر گرفته است و مشتریان می توانند پس از مشاوره خرید خود را انجام دهند. برای خرید آنلاین اسپیکر میتوانید انواع اسپیکر برندهای مختلف را در این صفحه ببینید و اگر همچنان برای خرید اسپیکر خوب و با کیفیت مردد بودید، با کارشناسان ما در سایت تکنولایف تماس بگیرید تا شما را برای خرید اسپیکر خوب راهنمایی کنند.

بخوانید: پخش عمده لوازم جانبی موبایل خارجی

ما در مجموعه آشيانه هر روز به بهبود تجربه خرید شما عزیزان می اندیشیم و در این راستا همواره در حال پیشرفت هستیم. این که ما می توانیم از اسپیکر بلوتوثی در هر جایی استفاده کنیم، قدرت بالای این بلندگو را نشان می دهد. برخورد صدا با سطوح صافی مانند دیوار و کف اتاق باعث برگشت صدا و پژواک خواهد شد و صدای واقعی ایجاد شده توسط بلندگو را تحت تاثیر قرار خواهد داد. اگر اسپیکر شما پورت کارت حافظه نداشته باشد و تلفن نتواند به اسپیکر متصل شود، پس انگار اصلا بلندگو ندارید! این گزینه در بالا قرار دارد و به ویندوز اعلام میکند که در اینترنت و در میان فایلهای روی رایانه به دنبال درایورهای بهروز کارت صوتی بگردد. اصولاً دو نوع بلندگوی بلوتوثی وجود دارد، که در اتومبیل قابل استفاده است. از آنجا که تلفن شما انواع موسیقی ها را دارد، هر کجا باشید، قطعاً دوست دارید با صدای بلند موسیقی گوش کنید. مناسب مغازه ها و محل هایی که برای تبلیغات از یک شخص زنده به عنوان جارچی یا تبلیغ کننده استفاده میکنند. اگر بیشتر از قیمت، کارایی و قابلیت های اسپیکر jbl مدنظرتان باشد میتواند بر اساس چند ویژگی و مشخصه فنی بارز و مهم، این محصولات را تقسیم بندی نمایید و یا به عبارتی لیستی از تمام مشخصات فنی که مایل هستید اسپیکر جی بی ال شما دارا باشد را تهیه کنید تا به هنگام خرید حضوری یا اینترنتی دچار سردرگمی نشده و به درستی بدانید که به دنبال چه قابلیت هایی میگردید.

دکه های نکست NEXT پریویو PREV بر روی بدنه دستگاه در زمان هایی که در حال گوش دادن آهنگ هستید کارایی داشته و میتوانید اقدام به تغییر آهنگ به موزیک قبلی یا بعدی بکنید. از ویژگی فلش خور و مموری خور آن میتوان به راحتی استفاده کرده و هر آهنگی که بر روی فلش دارید را به راحتی و با صدای بلند و کیفیت عالی پخش کنید، همچنین از دکمه های کنترلی بر روی بدنه آن میتوانید برای انتخاب آهنگ ها و یا کم و زیاد کردن صدا استفاده کنید. برای مثال وقتی که از لوازم جانبی عکاسی با موبایل ، میتوانید از کیفیت بیشتر عکاسی گوشی موبایل خود لذت ببرید. تجهیزات جانبی با وجود آنکه یک سری امکانات اضافی در اختیار کاربران قرار میدهند؛ اما میتوانند ارتباط مستقیم با سلامت و کیفیت وسیله شما داشته باشند. البته، یک سری نمایشگرهای LCD بلندگوی بلوتوثی، جنبه زیبایی دارد، آن ها در شب مقداری نور را تأمین می کنند. بدون شک اسپیکرهای مجهز و قویتری هم در بازار وجود دارد، اما اگر به دنبال یک اسپیکر نسبتا اقتصادی (شاید بهترین اسپیکر بلوتوث ارزان) هستید این گزینه انتخاب خوبی برای شما محسوب میشود.

دکمه بازگشت به بالا