وزیر فرهنگ تکلیف بازیگرانی که کشف حجاب کردند را مشخص کرد

وزیر فرهنگ تکلیف هنرمندان باحجاب را مشخص کرد

وزیر عبادت در خصوص کشف حجاب توسط برخی هنرمندان خاطرنشان کرد: هنرمندانی که قانون را رعایت نمی کنند ترجیح داده اند همکار ما نباشند.

به گزارش گروه پرتال پارسی پرتال پارسی؛ محمدمهدی اسماعیلی درباره کشف حجاب چند بازیگر زن سینمای ایران گفت: از هنرمندانی که بابت حادثه خانم امینی تسلیت گفتند تشکر می کنیم. بنده و آقای رئیس جمهور که بالاتر از من هستند از این حادثه ابراز تأسف کرده اند و این اتفاق گریبان همه ما را گرفته است، اما کارهایی که خلاف برخی موازین خلاف قانون باشد را دوست نداریم.

دوره جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دوره حاکمیت قانون است. ما به مردم با هر فرهنگ و هنر خدمت می کنیم و چتر حکومت و نظام شامل همه اهالی فرهنگ و هنر می شود، به جز خود مصری ها که زیر چتر آن قرار نمی گیرند.

اگر کسی بر سرپیچی از قوانین جمهوری اسلامی اصرار دارد، ما اصراری بر اجبار او نداریم. آنها آزادند تا در فعالیت های دیگر شرکت کنند.

البته هر هنرمندی که قانون را رعایت کند و قانون را رعایت کند ما خود را خدمتگزار آن می دانیم و کسانی که خارج از این دایره هستند البته انتخاب خودشان بوده است.

بازیگران زن کشف حجاب به این انتخاب جدید رسیده اند که قوانین را رعایت نمی کند. ما در خدمت مردم عزیزی هستیم که در عرصه فرهنگ و هنر تابع قانون هستند.

اکثر اهالی فرهنگ و هنر از قانون پیروی می کنند، اما اگر فردی مدعی قانون شکنی باشد، مسلماً قانون نمی تواند حمایت لازم را از او بکند.

ما در وزارت فرهنگ و مذاهب اسلامی از قانون پیروی می کنیم، از همه اهالی فرهنگ و هنر حمایت و حمایت می کنیم، اما کسانی که دوست ندارند در این عرصه باشند و با ما همکاری کنند، انتخاب خودشان است.

منبع: فارس

انتهای پیام/





آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 تصویب و رای گیری 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا