فرهنگ و هنر

وزارت گردشگری بازه زمانی فروش بلیت هواپیما و قطار داخلی را افزایش دهد

نایب رئیس فراکسیون گردشگری و میراث فرهنگی تاکید کرد: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید فروش بلیت حمل و نقل عمومی برای سفرهای بین شهری را افزایش دهد تا گردشگران بتوانند برنامه ریزی کنند.

محمدعلی محسنی بندپی در گفت وگو با پرتال پارسی، گفت: وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی باید بلیت حمل و نقل عمومی اعم از قطار، هواپیما و اتوبوس بین شهری را خریداری کند. “افزایش دادن.

وی افزود: در حال حاضر با رفع محدودیت های کرونا، تعداد گردشگرانی که از مناطق گردشگری بازدید می کنند افزایش یافته است. البته آنها برای سفرهای سالانه و ماهانه خود برنامه ریزی می کنند، بنابراین فکر خوبی نیست که فقط دو هفته را برای خرید بلیط در نظر بگیرید. وی ادامه داد: برای اینکه گردشگران زمان بیشتری برای برنامه ریزی داشته باشند، باید حداقل یک ماه بیشتر برای خرید بلیط صرف کنند، زیرا در غیر این صورت تصمیم گیری برای آنها دشوار است و بلیط ها در عرض دو هفته فروخته می شود. بلافاصله صادر شد. همه نمی توانند خرید کنند.

این معاونت خاطرنشان کرد: سامانه‌های حمل‌ونقل هوایی و ریلی باید با برنامه‌ریزی مناسب، قابلیت‌های خود را برای رفع نیازها گسترش دهند تا گردشگران بتوانند با خیال راحت و بدون دغدغه برای سفر برنامه‌ریزی کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا