اقتصادی

ورود خلاقیت به حوزه تولید محصولات بهداشتی و کاهش هزینه‌ها

این شرکت خلاق با ایجاد یک سیستم جهانی توانست هزینه کلی لوازم آرایشی را کاهش دهد.

به گزارش پرتال پارسی امیر تهرانی واشنوه ، مدیر عامل شرکت خلاق گفت: بنیانگذاران این شرکت خلاق و نوآور نزدیک به سی سال تجربه در صنعت لوازم آرایشی دارند و این تجربه به آنها در ایجاد فروش آنلاین و برنامه های خلاقانه کمک کرده است. با موفقیت کار کنید

وی گفت: برخلاف بسیاری از صنایع دیگر ، صنایع آرایشی و بهداشتی خسارت بسیار کمتری نسبت به اپیدمی کرونا داشته است و ما با ابزارهای خلاقانه توانسته ایم محدودیت ها و آسیب ها را به حداقل برسانیم. خانواده ها در این زمینه دو نگرانی اصلی دارند.

این فعال صنعت نرم و خلاق توضیح می دهد: «یکی از این موارد کیفیت است ، به عنوان مثال قیمت عطرهای اصلی بالا است ، اما مردم می توانند عطر اصلی را حتی با قیمت بالا تهیه کنند. “و اطمینان از کیفیت. با توجه به سابقه این شرکت و آشنایی با کلیه واردکنندگان معتبر ، ما در این زمینه کار بسیار خوبی انجام داده ایم.

وی افزود: ما اصالت کالا را تضمین می کنیم و همچنین برگشت کالا را تضمین می کنیم ، به این معنی که پس از 7 روز اگر مشتری نقصی در کالا پیدا کند ، می تواند آن را پس دهد. اکنون ما یک کارخانه و شرکتی داریم که لوازم آرایشی قدیمی را می فروشد و برنامه خود را راه اندازی کرده ایم.

وشنو گفت: “یکی دیگر از موضوعات مورد توجه مردم ، قیمت و پس انداز است ، بنابراین ما سعی کرده ایم قیمت محصولات خود را نسبت به سایر فروشگاه ها پایین نگه داریم.” “در این راستا ، ما یک سیستم کنترل قیمت ایجاد کرده ایم تا به جمع آوری قیمت ها و فروش ارزان کالاها کمک کند.

به گفته معاون علمی رئیس جمهور ، مدیر عامل این شرکت خلاق با موفقیت شرکت های خلاق را از قلب این صنعت توصیف کرد: “اعتماد مشتری برای ما بسیار مهم است و ما به عنوان یک شرکت خلاق همه تلاش خود را برای محافظت از این دارایی ارزشمند انجام می دهیم. “ممکن است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا