فرهنگ و هنر

هنرمندان جوان پرچمدار ترویج فرهنگ دفاع مقدس در پنجمین جشنواره ملی فانوس

هنرمندان جوان شاخص ترویج فرهنگ دفاع مقدس در پنجمین جشنواره ملی شمع

رئیس سازمان سینمایی و دفاع مقدس گفت: پنجمین جشنواره ملی شمع ویژه تولید هنر دفاع مقدس در بخش‌های مختلف هنرهای زیبا، هنرهای نمایشی، موسیقی، سرود، فیلم، مستند، انیمیشن و برنامه‌های رادیویی برگزار می‌شود. .

به گزارش پرتال پارسی، سرهنگ محمود سزاوار با اشاره به روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و انتشارات گفت: مراسم اختتامیه روز چهارشنبه 24 آذرماه در استان خراسان رضوی و حومه برگزار می شود. مراسم ولادت امام رضا (ع) در مشهد به همت اداره کل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس و با حضور مسئولان لشکری ​​و استانی و هنرمندان برگزیده برگزار می شود.
سرهنگ سزاوار خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم ما تبلیغ و نشر فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، یاد و خاطره جاوید شهدای سرافراز دوران دفاع مقدس و حماسه های جاودانه شهدا و رزمندگان سرافراز است. جشنواره
رئیس سازمان هنر و سینمای دفاع مقدس در پایان خاطرنشان کرد: در این مرحله از جشنواره 4943 اثر حضور داشتند که بیشتر آنها آثار هنرمندان جوان کشور است اما از دوران دفاع مقدس نمانده است. پرچمداران و پیشکسوتان دفاع مقدس به ترویج فرهنگ متعالی حماسه، جهاد و مقاومت که برای حال و آینده ایران عزیز ضروری است ادامه دادند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا