فرهنگ و هنر

حمایت از سینماها برای اکران فیلم کودک و دفاع مقدسی

یک حمایت جدید برای نمایش فیلم ها و همچنین سالن های فیلم های مقدس و کودکانه اعلام شده است.

به گزارش پرتال پارسی و به نقل از روابط عمومی ، در آخرین جلسه کارگروه بررسی آسیب های بیماری کرونا در سینما ، محافظت جدیدی تأیید شد.

در این جلسه تصمیم گرفته شد ؛ هر فیلم جدیدی که توسط شورای صنفی نمایش تأیید شود در چرخه فیلمنامه گنجانده می شود و حداقل به مدت 4 هفته روی پرده می رود و 100 میلیون تومان برای شرکت توزیع کننده (آماده سازی اکران) هزینه دارد و صاحبان فیلم 100 میلیون تومان. 300 میلیون جلد فروخته شد. پرداخت شده. این طرح از 20 ژوئن تا 6 اکتبر 1400 اعتبار دارد.

همچنین ، در دوره فوق ، حمایت سینماهای دارای حفاظت مقدس یا مخاطبان کودک که بخشی از چرخه نمایش هستند ، 2 درصد از تعداد صندلی های تصادفی بر اساس سهم فیلمبردار از قیمت خالص سینما است. در روزهایی مشخص می شود که فیلم حداقل 3 مورد ممکن داشته باشد).

یکی دیگر از تصمیمات کارگروه جبران بخشی از خسارات ناشی از تاج و جلوگیری از بیکاری کارکنان سینمای خصوصی بود که با تصمیم مربوطه متشکل از مدیرکل بخش نظارت بر نمایش و نمایندگان سینما می باشد. شورای تخصصی موسسه سینما سیتی و انجمن سینماگران.

شاخص ها یا مدارک مورد نیاز – لیست بیمه ، نسبت سینماهای فعال به کل سینماها ، فروش کم ، تعداد سینماهای شهر یا منطقه.

این نشست به ریاست حسین انتظامی با حضور سعید رجبی فروتن ، رمضانعلی حیدری خلیلی ، محمد رحمتی ، سید حسین سیدزاده ، منوچهر شهسواری ، سید گلرضا موسوی ، مرتضی شایسته ، محمد گازد اشرفی و محمد رجبی محمد برگزار شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا