عمومیکسب و کار ویژه

نکات مهم انتخاب و خرید انواع آفتابگیر خودرو

استفاده از یک آفتابگیر خوب خصوصا در فصل گرم سال یعنی تابستان که هم بتواند از ورود اشعه های مضر خورشیدی به داخل کابین خودرو جلوگیری کند و هم باعث خنک نگه داشتن خودرو و افزایش راندمان مصرف کولر ماشین شما شود و همچنین از ترک برداشتن داشبورد، روکش فرمان و صندلی های ماشینتان نیز جلوگیری کند، یک امر فوق العاده مهم و ضروری تلقی می شود. امروزه تا دلتان بخواهد در بازار ایران پر شده از انواع و اقسام آفتابگیرهای مخصوص خودرو که همین امیر نیز باعث سردرگمی مالکان خودروها شده است و به همین سبب ما در این مطلب برآن شده ایم تا شما را با نکاتی مهم در هنگام خرید آفتابگیر خودرو شنا نماییم.

Important tips for choosing and buying car sun shades

نکات مهم هنگام خرید آفتابگیر خودرو

تعیین نوع:

  • اولین نکته در خصوص خرید آفتابگیر خودرو توجه به نوع آن است.
  • در حقیقت شما باید مشخص کنید که با برای کدام قسمت های شیشه های خودرویتان قصد تهیه کردن یک آفتابگیر باکیفیت را کرده اید.
  • فراموش نکنید که مدل های مخصوص شیشه های عقب، جلو و بغل با یکدیگر دارای تفاوت هایی هستند.
  • ضمن اینکه شکل ساده و یا تا شدن و جمع شدگی محصول نیز از جمله نکاتی است که باید به هنگام خریدتان به آن توجه نمایید.

تناسب با مدل خودرو:

  • کلا یادتان باشد هر موقع که قصد خرید چیزی برای ماشینتان را کرده اید، حتما به مدل خودروی شخصی تان گوشه چشمی داشته باشید!
  • در خصوص انتخاب آفتابگیر خودرو نیز باید به این موضوع توجه داشته و به دنبال خرید محصولاتی باشید که با فریم هایی مناسب شیشه های خودروی شما ساخته و پرداخته شده اند.

رنگ و طرح محصول:

  • فاکتور مهم بعدی جهت خرید آفتابگیر خودرو مرتبط با رنگ و طرح آنان است.
  • با اینکه انتخاب رنگ و طرح در خرید هر کالایی یک امر کاملا سلیقه ای بحساب می آید اما بهتر است در این خصوص شما به سراغ خرید محصولاتی با رنگ های روشن بروید؛ زیرا رنگ های روشن کمتر گرما را به خود جلب می نمایند.
  • فراموش نکنید که امروزه امکان چاپ های تبلیغاتی بر روی آفتابگیرها نیز کاملا رایج شده است و شما می توانید از محصولات خود بصورت کاملا رایگان برای تبلیغات شغل و حرفه کاری خود استفاده نمایید.

دارای کاور حمل مخصوص:

  • بهتر است آفتابگیر ماشین شما حتما از یک کاور مخصوص نگهداری و جا به جایی برخوردار باشد.
  • اینطوری شما می توانید راحت تر از محصول خریداری شده خود استفاده نمایید.
  • و به وقت عدم نیاز به آن نیز از کاور یا همان کیف جانبی محصول استفاده کرده و از ایجاد پارگی و کثیفی آفتابگیرتان جلوگیری نمایید.

نصب و استفاده آسان:

  • اصولا نصب و طریقه استفاده از آفتابگیرها اصلا سخت و پیچیده نیست.
  • اما با این باز بهتر است شما به سراغ خرید محصولاتی بروید که از سهولت بالایی در این دو ویژگی؛ یعنی نصب و استفاده شدن برخوردار باشد.
  • برخی از آفتابگیرها از قابلیت اتصال همیشگی بر روی شیشه برخوردارند و برخی دیگر را باید چسباند و یا توسط فنرهای تعبیه شده در کناره های محصول آنان را بر روی پنجره های مورد نظرتان نصب نمود.

قیمت آفتابگیر خودرو:

  • خیالتان راحت باشد قیمت آفتابگیر خودرو هنوز دستخوش تغییرات اساسی نشده است و می توان با کمترین مبلغ ممکنه یک آفتابگیر باکیفیت را تهیه نمود.
  • با این حال توجه کنید که حتما محصول انتخابی تان از سازگاری بالایی با مدل ماشین و شیشه های عقب، جلو و همچنین بغل های آن داشته باشد.

در ادامه این مطلب از راهنمای خرید آفتابگیر خودرو توجه شما را به ۲۵ مدل برتر از این نوع محصولات جلب می نماییم. ناگفته نماند تمام این آفتابگیرها از کیفیت قابل توجهی برخوردار هستند و دارای مناسب ترین قیمت نیز می باشند. شما عزیزان می توانید با مطالعه هر مورد به اطلاعات بیشتر در خصوص محصول انتخابی تان دست پیدا کنید.

7آفتابگیر شیشه جلو خودرو مدل عینکی

مشخصات

  • پرده آفتابگیر شیشه جلو هنگام پارک خودرو از داشبورد و داخل خودرو ی شما در برابر نور و گرمای آفتاب محافظت میکند و با توجه به تاشو بودن آن حجم زیادی از خودرو شما را اشغال نمیکند و میتوانید آنرا براحتی داخل محفظه داشبورد قرار دهیدنکات مثبتقابلیت تاشوندگی و اشغال فضای کمکیفیت مناسبدارا بودن کاور نگهدارنده

11آفتابگیر شیشه عقب خودرو پاسیکو مدل P500 مناسب برای پراید

مشخصات

  • پرده عقب قالبی پراید پاسیکومناسب برای:پراید ۱۳۲پراید صباپراید ۱۳۱

مشخصات

  • آفتابگیر کرکره ای شیشه جلو خودروسایز ۴۲ سانتدفع کننده اشعه مضر UVخنک نگه داشتن اتاق خودروراحتی راننده در زمان رانندگی

25آفتابگیر شیشه بغل خودرو کد ۱۰۰ مناسب خودرو دنا پلاس مجموعه ۴ عددی

مشخصات

  • مناسب خودرو دنا پلاس مجموعه ۴ عددی

اگر می‌خواهید که گرما و نور کمتری وارد خودرویتان شود، آفتابگیر جلوی ماشین ابزار مناسبی است. شرکت‌های تولید کننده لوازم جانبی خودرو معتقدند که آفتابگیر خودرو می‌تواند مانع ورود اشعه uv خورشید گردد. تنوع در ابعاد و نوع خودروها موجب تولید انواع متنوعی از آن‌ها گردیده است.‌ این موضوع نیز فرصت مناسبی را برای شرکت‌های تبلیغاتی در جهت تبلیغ و جذب رضایت مشتریان بوجود آورده است.

اغلب ما تمایل داریم که‌ترفندهایی تا برای ماندگاری بیشتر آفتابگیر خودرو مفید هستند را بدانیم. از مهم‌ترین ‌ترفندهای افزایش طول عمر، به قبل از خرید بازمی‌گردد. هر چقدر که جنس و کیفیت آن‌ها بالاتر باشد، مسلما طول عمر بیشتری خواهند داشت. در‌ این مقاله به نکات مهمی‌که در لحظه انتخاب و خرید باید مورد توجه قرار گیرد، پرداخته است. اگر اطلاع از آن‌ها نیز برای شما حائز اهمیت است، همراه ما باشید.

آفتابگیر جلوی ماشین چیست؟

با توجه به افزایش خودروها و کاهش پارکینگ‌های سرپوشیده، استفاده از آفتابگیر خودرو بیش از پیش اهمیت پیدا کرده است. در میان انواع آن‌ها، آفتابگیر جلوی ماشین از دیگر آن‌ها محبوب‌تر و کاربردی‌تر می‌باشد.‌ این نوع از آن‌ها به آفتابگیر‌های عینکی مشهور هستند. سایز و اندازه آن‌ها متناسب با شیشه جلو ساخته شده و اغلب آن‌ها برای چند خودرو کاربرد دارد. ابعاد و متحرک بودن آفتابگیر جلوی ماشین زمینه را برای تبلیغ کسب و کار فراهم کرده است. همچنین هزینه پایین در تولید نیز، آن‌ها را در گروه هدایای تبلیغاتی ارزان قیمت قرار داده است.

مشخصات آفتابگیر جلوی ماشین

آفتابگیرهای جلوی ماشین در ابعاد و سایز خودروهای داخلی و خارجی تولید می‌گردد.‌ این نوع از آفتابگیرها به دلیل مکانیزمی‌که دارند در خودروهای مشابه قابل استفاده هستند. البته‌ این امکان نیز وجود دارد که با توجه به نظر و مشخصات ارائه شده از طرف شما نیز ساخته شوند. دورتادور‌ این نوع از آفتابگیرها از فنرهایی استفاده شده است که امکان بازو بسته کردن بیش از 10 بار آن‌ها را بدون هیچ گونه خرابی فراهم کرده است. دو دلیل اصلی در استفاده از آفتابگیر جلوی ماشین وجود دارد.

  • امنیت خودرو افزایش می‌یابد. هر نوعی از ، می‌تواند یک حریم امن مطمئن را در برابر عوامل بیرونی‌ایجاد کند. قرار دادن آفتابگیر‌ها، مانع از دیده شدن محتویات درون آن ها می‌گردد.
  • دمای درون آن‌ها کاهش می‌یابد. اگر حتی یک بار از خودرویی که برای ساعت‌ها در معرض آفتاب بوده استفاده کرده باشید، حجم گرما و غیرقابل تحمل بودن آن را درک می‌کنید. قرار دادن آفتابگیر بخصوص آفتابگیر جلوی ماشین می‌تواند تاثیر بالایی در جهت کاهش دمای درون خودرو باشد. همچنین می تواند مانع ورود مستقیم نور خورشید به درون خودرو گردد. با انجام‌ این کار رنگ صندلی‌ها، داشبورد و محتویات دیگر آن حفظ خواهد شد.

نکات مهم جهت خرید آفتابگیر جلوی ماشین با کیفیت

از جمله نکات مهم در خرید آفتابگیر جلوی ماشین می‌توان به مشخصات و موارد زیر اشاره کرد.

  • جنس آفتابگیر: یکی از مهم‌ترین معیارهای انتخابی در خرید آفتابگیر تبلیغاتی، توجه به جنس به کار رفته در آن‌هاست. هر چقدر که کیفیت یک جنس بالاتر باشد، مسلما طول عمر آن نیز افزایش پیدا خواهد کرد. در راساگیفت معمولا از جنس شمعی برای تولید آن‌ها استفاده می‌شود.
  • فنریت: همانطور که گفتیم دورتادور آفتابگیر جلوی ماشین با فنر احاطه شده است. استفاده از‌ این فنرها به دلیل بازوبسته کردن آن قرار داده شده است. بنابراین در هنگام خرید یا تولید آفتابگیر خودرو‌ این نکته را در نظر داشته باشید. همچنین از فنرهایی استفاده شود که بعد قابلیت چند بار بازوبسته شدن را داشته باشد.
  • سایز: در نظر داشته باشید که مشتریان شما می‌توانند دارنده هر نوع خودرویی باشند. اعم از داخلی یا خارجی. بنابراین بهتر است که از قبل مشخصات هر خودرویی را تهیه کرده و با توجه به آن‌ها آفتابگیر تبلیغاتی را تولید کنید.
  • کیفیت چاپ:‌ این نکته را به خاطر داشته باشید که شما‌ این تابلو تبلیغاتی را در معرض نور مستقیم خورشید قرار می‌دهید. بنابراین باید از چاپ و موادی استفاده کنید که بعد از دوره کوتاه پاک یا خراب نشود.

نکات دیگری نیز وجود دارد که به اختصار به آن‌ها می‌پردازیم. یکی از نکات قابل به ذکر رنگ یا طرح پارچه‌هاست. اغلب آفتابگیرهای عینکی به رنگ نقره‌ای تولید می‌گردند. استفاده از رنگ‌های روشن، بازتاب نور را افزایش می‌دهد. در هنگام خرید کاور حمل آن فراموش نگردد. کاورها معمولا از پارچه سوزنی تهیه می‌گردند. استفاده از کاور، حمل را برای شما راحت‌تر کرده و آن‌ها را در برابر هر گونه صدمه‌ای محافظت می‌کند. شما می‌توانید هر نوع طرحی را که دارید را به راساگیفت سفارش دهید. طرح مورد نظر اغلب در قسمت‌های نقره‌ای به طور خوانا و دقیق چاپ می‌گردد. البته اگر مایل به چاپ طرح در قسمت‌های دیگر باشید،‌ این امکان نیز برای شما فراهم شده است.

سفارش و تهیه آفتابگیر جلوی ماشین

راساگیفت انواع آفتابگیر خودرو برای شیشه‌های جلو، عقب و پنجره‌ها را در طرح و رنگ‌های مختلف را تولید و تهیه می‌کند. جنس پارچه به کار رفته در آن‌ها از شمعی مرغوب و قابل شستشو می‌باشد. برای طراحی بر روی آن‌ها از مواد چاپی‌ای استفاده شده است که در اثر تابش خورشید یا عوامل دیگر پاک یا خراب نگردد. فنرهایی که به دور آن‌ها قرار دارد، قابلیت بازوبسته شدن تا بیش از 10 بار را دارد. شما در راساگیفت می‌توانید هر طرح و نوشته‌ای را که بخواهید بر روی آن‌ها چاپ کنید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید. همچنین در صورت لزوم می‌توانید از کیف یا کاور حمل آن نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا