عمومیکسب و کار ویژه

نحوه‌ی فعالیت سرور اختصاصی آلمان

خرید سرور برای کسب‌‌وکارهای مختلف امروزه به دغدغه‌ای بزرگ تبدیل شده است. وجود انواع مختلف سرور براساس نوع سیستم‌عامل، تقسیم‌بندی جغرافیایی و اشتراک منابع، انتخاب‌های زیادی پیش روی کاربران قرار داده است. از جمله این سرویس‌ها می‌توان به سرور اختصاصی آلمان اشاره کرد. نحوه‌ی فعالیت سرور اختصاصی آلمان باتوجه‌به امکانات و ویژگی‌های پرقدرت آن برای کسب‌وکارهای بزرگ با حجم پردازشی سنگین مناسب است. با این حال، برای کاربردهای مختلف می‌توانید از این سرویس کاربردی استفاده کنید. اگر می‌خواهید درباره این سرویس و نحوه‌ی فعالیت آن بیشتر بدانید؛ تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

سرور اختصاصی آلمان چیست؟

در سرور اختصاصی آلمان منابع سرور فیزیکی با دسترسی کامل تنها در اختیار یک کسب‌‌وکار قرار می‌گیرد. شما می‌توانید از منابع قدرتمند این سرویس برای میزبان وب‌سایت‌های پرترافیک، فعالیت در بازارهای مالی بین‌المللی و رمز ارزها، تست و اجرای برنامه‌های کد نویسی با حجم پردازشی بالا، انجام بازی‌های سنگین، پشتیبان‌گیری از اطلاعات و نگهداری فایل‌ها در فضایی امن با آپ‌تایم بالا استفاده کنید. دیتاسنتر سرور اختصاصی آلمان در نقاط پرجمعیت کشور آلمان قرار دارد. به همین دلیل، اگر از این سرویس استفاده کنید، مانند شهروندان آلمان، IP این کشور به شما تعلق می‌گیرد.

نحوه‌ی فعالیت سرور اختصاصی آلمان چطور است؟

نحوه‌ی فعالیت سرور اختصاصی بر اساس منابعی است که در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌دهد. این سرویس از طریق اینترنت با پروتکل‌های از راه دور بسته به نوع سیستم‌عامل لینوکس با پروتکل SSH و در سیستم‌عامل ویندوز با پروتکل RDP در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این سرویس‌ها در دو نوع مدیریت‌شده و مدیریت‌نشده ارائه می‌شوند. اگر بخواهید سرویسی سفارشی‌سازی شده به‌صورت آماده در اختیارتان قرار بگیرد؛ انتخاب سرور اختصاصی مدیریت شده آلمان گزینه بهتری برایتان خواهد بود. اما، اگر دانش و تخصص کافی درباره کانفیگ و راه‌اندازی سرور داشته باشید، می‌توانید سرور اختصاصی مدیریت نشده آلمان را تهیه کنید. نحوه‌ی فعالیت هر کدام از سرویس‌ها بسته به نوع کاربرد متفاوت است؛ با این حال بالاترین عملکرد ممکن را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کنند.

سرور اختصاصی آلمان چه مزایایی دارد؟

اولین مزیت بی‌چون‌چرای سرور اختصاصی آلمان را می‌توان منابع (سی‌پی‌یو، حافظه رم، فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند) معرفی کرد که به‌صورت اختصاصی فقط در اختیار یک شخص قرار می‌گیرد. در گام بعدی، نمی‌توان IP ثابت کشور آلمان برای کاربران ایرانی را نادیده گرفت. همچنین می‌توان به نحوه‌ی فعالیت سرور اختصاصی آلمان اشاره کرد که پایداری و کارایی بالاتری را نسبت‌به سرورهای اشتراکی برای کسب‌‌وکارها به‌ارمغان می‌آورد. از دیگر مزایای سرور اختصاصی آلمان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

امنیت بالا

در صورت فعالیت چندین کاربر روی سرور فیزیکی به‌صورت هم‌زمان، ممکن است، با نفوذ به یکی از سرویس‌ها، اطلاعات سایر کسب‌‌‌وکارها نیز به خطر بیفتد. با وجود این، در سرور اختصاصی فقط شما دسترسی به سرویس و منابع دارید، بنابراین سطح امنیت بسیار بالا خواهد بود. اگر بخواهید می‌توانید با نصب فایروال‌ها و نرم‌افزارهای امنیتی، امنیت سرویس خود را در بالاترین سطح خود قرار دهید. با این کار امکان نفوذ و دسترسی به اطلاعات‌تان نزدیک به صفر خواهد بود.

هزینه ارزان‌تر از سرور فیزیکی

اگر بخواهید سرور فیزیکی بخرید باید هزینه بسیار بالایی را برای خرید سخت‌افزار و نگهداری از آن بپردازید. اما سرور اختصاصی آلمان از طریق اینترنت با دسترسی ریموت ارائه می‌شود و تنها شما وظیفه نگهداری از منابع سرویس خود را دارید و تامین پیش‌نیازها و امنیت در سطح زیرساخت بر عهده سرویس‌دهنده است. بنابراین هزینه آن نسبت به سرورهای فیزیکی بسیار پایین‌تر است. هر زمان بخواهید می‌توانید دوره‌ی مصرفی ددیکیت سرور آلمان را تمدید کنید.

دسترسی کامل به پیکربندی سرور

با دسترسی کامل به پیکربندی و منابع سرور می‌توانید سرویس‌ها و نرم‌افزارهای خود را به‌ دل‌خواه نصب و راه‌اندازی کنید و نگران محدودیت‌ها نباشید. امکان انتخاب نوع سیستم‌عامل، کنترل‌پنل و سایر سرویس‌ها به‌طور کامل بر عهده شما خواهد بود. بنابراین محدودیتی در استفاده از این سرویس وجود ندارد. برخلاف سرویس‌های اشتراکی که برای استفاده از خدمات‌شان با محدودیت‌هایی روبه‌رو می‌شوید.

پایداری و آپ‌تایم بالا

قطعی سرورها معضل همیشگی بسیاری از کاربران است، به‌خصوص اگر از سرور اختصاصی برای میزبانی وب‌سایت یا فعالیت در بازارهای بین‌المللی و رمز ارزها استفاده کنید، هر گونه قطعی ممکن است، باعث ضرر و زیان زیادی برایتان شوید و کاربران خود را از دست بدهید. با وجود این، نحوه‌ی فعالیت سرور اختصاصی آلمان به‌گونه‌ای است که آپ‌تایم و پایداری بالایی را برای کسب‌وکارها فراهم می‌کند و نیازی به نگرانی درباره قطعی و از دست دادن منابع‌تان نیست.

دکمه بازگشت به بالا