اقتصادی

مورایس: نمی‌توانیم از خواب بیدار شویم و غر بزنیم

سرمربی سپاهان درباره مشکلات تیمش بعد از مصدومیت کاوه رضایی گفت: همیشه باید با چالش‌ها روبرو شویم. نمی‌توانیم از خواب بیدار بشویم و غر بزنیم.

به گزارش پرتال پارسی، ژوزه مورایس پس از پیروزی تیمش مقابل پیکان در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: حریف خوبی داشتیم. به تیم و بازیکنانمان تبریک می‌گویم که در نیمه دوم دو برابر زحمت کشیدند. پیکان جنگنده و سریع بود و بسیار خوب بازی کردند. نگران نیستم که اخراجی دادیم و مدافعمان اشتباه کرد. اشتباه پیش می‌آید. ما انسان هستیم و اشتباه می‌کنیم.

می‌توانیم بهتر از این شویم

او ادامه داد: پارسال کاری را که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم و امسال باید ادامه دهیم. نمی‌دانیم کجا کارمان به پایان می‌رسد اما همکاری و سازماندهی بهتری داریم و می‌توانیم بهتر از این شویم.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم چه کاری باید انجام دهیم. پیکان بسیار پر انرژی بود اما تیم ما در نیمه دوم خیلی خوب بود. ما باید به چالش‌ها عادت کنیم و این نشان دهنده شخصیت ماست.

نمی‌توانیم از خواب بیدار شویم و غر بزنیم

سرمربی سپاهان درباره غیبت کاوه رضایی و مصدومیتش گفت: کاوه بازیکن خوبی است اما ۶ ماه بازی نکرده بود. حیف بود که امروز او را نداشتیم. همیشه باید با چالش‌ها روبرو شویم. نمی‌توانیم از خواب بیدار بشویم و غر بزنیم. ما به همه بازیکنان اعتقاد داریم و از آن‌ها تشکر می‌کنم.

انتهای پیام



تیم تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تجربه و تخصص در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما اطلاعات موثق و تحلیل‌های قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی خود بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا