اقتصادی

ملوانان بوشهری دیگر لوازم خانگی تولید کره جنوبی وارد نمی‌کنند

پرتال پارسی/ بوشهر مدیرکل تعاونی پناهندگان بندر ژنو گفت: ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، دستور داد از واردات لوازم خانگی ساخت جنوب جلوگیری شود. کشور کره. ”

سید علی موسوی قمرانی در گفت وگو با پرتال پارسی، اظهار کرد: در این بخشنامه بر لزوم اتخاذ تدابیر لازم برای محدودسازی امتیازات مرزی در منطقه تهلونگی در استان های خوزستان، هرمزگان و بوشهر و ممنوعیت واردات لوازم خانگی تاکید شده است. از طریق کولبری در استان های آذربایجان غربی، کردستان و کرمانشاه.

وی گفت: بر این اساس در مرحله اول برخی از لوازم خانگی مانند یخچال، تلویزیون، ماشین لباسشویی و ظرفشویی از فهرست کالاهای مجاز امتیازات مرزی حذف و تمامی لوازم خانگی از فهرست کالاهای مجاز حذف شدند. از لیست معافیت ها حذف شد.

مدیر کل تعاونی لباسشویی ژنو بر توجه و اطاعت مردم از منویات مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: برای پیروی از منویات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب آماده هر کاری هستند.

موسوی گمرانی با بیان اینکه بیش از 30 درصد واردات کالاهای آلوده و در نتیجه بیش از 30 درصد مغازه ها در شهرهای بندری جنوب کشور مربوط به لوازم خانگی است، گفت: برای جلوگیری از ضرر و زیان با یکدیگر همکاری خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا