اقتصادی

معرفی لوازم آتش بازی در استان اصفهان

یکی از کارهای سرگرم کننده و مفرح در مراسمات و جشن ها آتش بازی یا نورافشانی است که با لوزام آتش بازی قابل احتراق ضعیف و کنترل شده جلوه های زیبایی از فوران نور و مواد منفجره بدون خطر انجام می شود .

فروش لوازم آتش بازی

معرفی لوازم آتش بازی

لوازم آتش بازی با چهار جلوه اصلی صدا، نور، دود و مواد شناور که به صورت زمینی و هوایی ایجاد می شوند ، همراه هستند. در واقع لوازم آتش بازی برای ایجاد جرقه ها و نورهای زیبای رنگی مانند قرمز، نارنجی، زرد، آبی، بنفش و نقره ای استفاده می شوند. مراسمات آتش بازی در بسیاری از کشورهای سراسر جهان برگزار می شود و لوازم آتش بازی برای زیباتر کردن مراسم در مراسمات فرهنگی و جشن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع لوازم آتش بازی

همانطور که به طور مختصر ذکر شد لوازم آتش بازی به دو دسته لوازم آتش بازی زمینی و لوازم آتش بازی هوایی تقسیم می شود.

1- لوازم آتش بازی زمینی

لوازم آتش بازی زمینی شامل آتش بازی سرد و گرم میشود مانند آبشارهای گرم و سرد ، چرخونک، فرفره و فلاشر.

لوازم آتش بازی سرد

آتش بازی سرد نسل جدیدی از لوازم آتش بازی است که محبوب ترین آن آبشار های سرد برقی هستند که با استفاده ابزار الکتریکی مورد استفاده قرار می گیرند. لوازم آتش بازی سرد دارای گرمای کمی هستند و از ترکیبات خاصی تولید می شوند و جرقه های بزرگ و مشتعلی ندارند و با ابزار الکتریکی مانند ریموت و باطری قلمی قابل کنترل هستند و کاملا امن می باشند. لوازم آتش بازی سرد به دلیل عدم ایجاد آلودگی و دود برای فضاهای بسته و منزل مناسب می باشند.

لوازم آتش بازی گرم

لوازم آتش بازی گرم به دلیل داشتن فیتیله و گوگرد شروع به سوختن و نور تولید می کنند به همین دلیل باید در فضاهای باز از آنها استفاده کرد. گرمای سوختن لوازم آتش بازی گرم موجب سوختن اجسام نزدیک آن ها می شود و باید با احتیاط از آنها استفاده کرد و فاصله را هنگام روشن کردن آنها رعایت کرد.
آبشارهای گرم از محبوب ترین لوازم آتش بازی گرم است که ویژگی ها و بر اساس حجم نورافشانی، ارتفاع و زمان سوختن آن انواع مختلفی دارند. و با ایجاد جلوه های بصری متفاوت و خاصی می توانند زیبایی بی نظیری به مراسمات و جشن ها ببخشند.

2- لوازم آتش بازی هوایی

لوازم آتش بازی هوایی که طرفداران زیادی نیز دارند در فضای باز استفاده می شوند و شامل ستاره یا توپ های باز شو هستند که با موشک یا لانچر به بالا هدایت می شوند و در ارتفاع مشخصی منفجر و ترکیبی از نور و آتش زیبایی را ایجاد می کنند. منور، کهکشان، چلچه، موشک و لانچر از لوازم آتش بازی هوایی هستند که هر کدام زیبایی و اشکال خاصی از نورافشانی و آتش بازی را ارائه می دهند.

فروش لوازم آتش بازی و نورافشانی

زمانی که قصد خرید لوازم آتش بازی و نورافشانی را دارید بدون شک اولین و مهم‌ترین اصل امنیت لوازم آتش بازی مورد نظر شما است. فروش لوازم آتش بازی توسط شرکت‌های معتبر تولید کننده آنها و فروشندگان مورد اطمینان که امنیت کالاهایشان را تضمین می‌کنند و به طور مستقیم فروش لوازم آتش بازی را انجام میدهند می تواند اعتماد و اطمینان خاطر را برای شما ایجاد کند. بنابراین برای خرید لوازم و وسایل آتش بازی عجله نکنید. در بسیاری از موارد به دلیل استفاده از وسایل نامناسب و ناامن آتش بازی افراد بسیاری آسیب های جدی همراه بوده است. نکته مهم این است که بهترین کار انتخاب مرکز فروش لوازم آتش بازی مجاز یا خرید اینترنتی لوازم آتش بازی از فروشگاه اینترنتی معتبری است که هم کیفیت کالا را تضمین می‌کند و لیست متنوعی از لوازم آتش بازی را در اختیارتان قرار می‌دهد تا بهترین و متنوع ترین وسایل نورافشانی هوایی یا زمینی را تهیه کنید. بنابراین برای خرید لوازم آتش بازی مجاز معتبرترین و بهترین‌ها مراکز فروش لوازم آتش بازی را انتخاب کنید.

فروش محصولات آتش بازی و نورافشانی با قیمت مناسب

اگر به دنبال یک مرکز کامل و متنوع فروش لوازم آتش بازی و وسایل نور افشانی هستید و پکیج آتش بازی کاملی مدنظر شماست و یا حتی دنبال خرید اینترنتی مطمئنی با کیفیت هستید تا خرید لوازم آتش بازی را با قیمت عمده و مناسب تجربه کنید ، وب سایت سیبن می تواند برای شما گزینه مناسبی باشد. محصولات و لوازم آتش بازی سیبن از معتبرترین برندهای خارجی و داخلی مجاز و امن تهیه و به شما عزیزان ارائه می شود. انواع لوازم آتش بازی مانند منور آسمانی ، فشفشه ریموتی ، آبشار سرد، کهکشان و انوع منورهای 100 شوت، ۲۵ شوت و … توسط فروشگاه سیبن ارائه می شود و آماده ارسال به سراسر ایران می باشد.

 

آتش بازی نوعی تفریح نمایشی است که در اکثر کشورها در مواقع شادی و در جشن های بزرگ و کوچک و مناسبت های ملی و مذهبی و آیین های محلی و مهمانی های بزرگ و کوچک خانوادگی مورد استفاده قرار می گیرد.
آتش بازی در همه جای دنیا فارغ از جنسیت و سن و سال طرفداران خاص خود را دارد.
در برخی کشورها مسابقات و فستیوال های آتش بازی ترتیب داده می شود و این موضوع سازندگان و طراحان ابزار آتش بازی را برآن داشته است که باابتکار و ترکیب رنگ ها و جلوه های ویژه،انفجارهای تماشایی و جالبی را به نمایش بگذارند.
جالب است بدانید که کشور چین یکی از قدیمی ترین کشورها در برگزاری آتش بازی است که سابقه آن به پیش از میلاد مسیح بر می گردد.
چینی ها اولین مردمانی بودند که توانستند باروت و مواد آتش زا را در قرن هفتم میلادی اختراع کنند .
در طول زمان هنر و تفریح آتش‌بازی پیشرفته بسیاری داشته است و این صنعت پر طرفدار و درآمدزا به اکثر کشورها راه پیدا کرد.

در ایران نیز آتش بازی پرطرفدار بوده و از سوی نهادهای حکومتی و شهرداری‌ها در اعیاد بزرگ و جشن های رسمی و مذهبی انجام می شود چهارشنبه سوری یکی از آن مراسماتی است که مردم به صورت خودجوش به آتش بازی می پردازند.

آتش بازی انواع مختلفی دارد:

+ (آتش بازی زمینی) که خود به دو نوع آتش بازی گرم و آتش بازی سرد تقسیم می شود.

در آتش بازی گرم از فیتیله و گوگرد استفاده می‌شود و با سوختن آن ها نور تولید می شود.
برای استفاده از این نوع آتش افزار باید خیلی مراقب بود زیرا گرمای حاصل از سوخت گوگرد به راحتی می توانند اجسام اطراف آتش را بسوزاند.
مانند فرفره و چرخونک و انواع دیگر…

+ آتش بازی سرد به این صورت است که با کمک ابزار الکتریکی با عکس اجرای این نوع ابزار آتش بازی می شود آن هم بخاطر استفاده از یک نوع ترکیب خاص خواص داروهای گرمای بسیار کمتری هستند و در نهایت با استفاده از این نوع ابزار خطری اجسام اطراف آتش را تهدید نمی کند.

+(آتش بازی هوایی):
این نوع آتش بازی به این شکل است که جسمی توپ مانند در حالت باز شونده از طریق لوله های مخصوص که در اصطلاح به آنها لانچر می گویند به سمت بالا پرتاب می شود و با توجه به نوع توپ در ارتفاع مشخص عکس منجر می شود نور و آتش از خود نشان می‌دهد مانند منور و موشک و …

وسایل آتش بازی چهار جلوه اصلی نور صدا دود و مواد شناور و حالتهای هوایی و زمینه ایجاد می‌کنند.
طراحی ابزار آتش بازی به این صورت است که برای سوختن با شعله های رنگین و جرقه های زرد،نارنجی،قرمز،بنفش و آبی و نقره ای همراه است.
وسایل آتش بازی به طور کلی می توانند زیبایی بی نظیری به مراسمات و جشن ها بدهند و شبی هیجان انگیز و به یاد ماندنی را در ذهن افراد نقش ببندند.

دکمه بازگشت به بالا