کسب و کار ویژه

معرفی بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس

برای ایجاد یک کسب و کار آنلاین باید به موارد زیادی توجه کرد که نیاز به آگاهی و دانش کافی برای درک بهتر ابزارهای لازم دارد. در واقع فروش محصولات و ارائه خدمات بر اساس وب سایت هایی که اغلب توسط سیستم های مدیریت محتوا میزبانی می شوند امکان پذیر است. هر فروشگاه آنلاینی که توسط یک سیستم مدیریت محتوا میزبانی می شود، به مدل فروشگاهی نیز نیاز دارد. در ادامه تعدادی از بهترین مدل های فروشگاهی را به شما نشان خواهیم داد.

مزایای قالب فروشگاهی وردپرس چیست؟

این نوع قالب وردپرس دارای ویژگی های زیادی است که در زیر به آنها اشاره کرده ایم:

مقرون به صرفه

سریع و آسان برای استفاده

سئو بهینه شده، موتورهای جستجو پسند

قابل مشاهده در تمامی دستگاه ها

سازگار با سیستم مدیریت فروش ووکامرس

سازگاری افزونه وردپرس

طراحی قالب وردپرس

اهداف کاربران را با وردپرس مدیریت کنید

فروش مطمئن با امنیت بالا

برای توسعه دهندگان وردپرس منبع باز

در ادامه هر یک از این ویژگی ها را به تفصیل توضیح می دهیم.

مقرون به صرفه

هزینه طراحی و ساخت وب سایت یکی از چالش های همیشگی بوده است. تعداد کمی از سیستم های مدیریت محتوا هستند که مقرون به صرفه تر از وردپرس هستند. تم های وردپرس موجود برای مشاغل جدید بسیار مقرون به صرفه هستند زیرا ایده های شما را به بهترین و ساده ترین روش به واقعیت تبدیل می کنند.

سریع و آسان برای استفاده

استفاده از قالب فروشگاهی وردپرس نسبت به هر سیستم مدیریت محتوای دیگری ساده تر است. چه یک طراح با تجربه و چه مبتدی باشید، می توانید به راحتی کسب و کار خود را آنلاین کنید و مشتریان بالقوه بیشتری به دست آورید. محصولات و نوشته های شما فقط به چند کلیک نیاز دارند تا آنلاین در دسترس باشند.

سئو بهینه شده، موتورهای جستجو پسند

وردپرس به دلیل ساختار بسیار منظمی که دارد، میزبان ایده آلی برای قالب های استاندارد وردپرس است. این ویژگی باعث شده تا وب سایت فروشگاهی قابل رقابت با سایر پلتفرم ها باشد. این CMS یک سیستم ماژولار است که با استفاده از پلاگین های مختلف می توان آن را در کوتاه ترین زمان ممکن تکمیل کرد و محتوا را تولید کرد و بیشترین امکانات را به فروش رساند.

قابل نمایش در تمامی دستگاه ها

قالب های وردپرس بسیار واکنش گرا هستند. با توجه به اینکه بیش از 60 درصد از کاربران اینترنت در تلفن همراه خود جستجو و خرید می کنند، آگاهی از این ویژگی باید در اولویت انتخاب قالب فروشگاهی باشد.

سازگار با سیستم مدیریت فروش ووکامرس

WooCommerce یک پلتفرم بسیار محبوب برای فروش کالا و خدمات است. بسیاری از ویژگی ها و پشتیبانی از ویژگی های مختلف آن را تقریباً در تمام سایت های فروشگاهی مفید می کند. ووکامرس تقریباً با اکثر زبان ها و واحدهای ارزی سازگار است که در ایران از جایگاه ویژه ای برخوردار است.

سازگاری با افزونه های وردپرس

از آنجایی که تم های فروشگاهی با وردپرس کار می کنند، این امکان استفاده از افزونه های بهتر و مرتبط تری را فراهم می کند. افزونه های وردپرس به مدیران وب سایت های فروشگاهی اجازه می دهد تا محصولاتی با انعطاف پذیری بالا ارائه دهند. این به معنای ویژگی های بیشتر است که منجر به رضایت مشتری و نرخ تبدیل بهتر می شود.

سفارشی سازی قالب های وردپرس

آیا می خواهید قالب فروشگاه خود را به روشی که می خواهید تغییر دهید؟ وردپرس به شما این امکان را می دهد که وب سایت خود را به بهترین شکل ممکن بسازید. سفارشی سازی فروشگاه یک ویژگی بسیار محبوب است که نقش مهمی در فروش تم های فروشگاه ایفا می کند.

مدیریت قصد کاربر با وردپرس

معماری سایت فروشگاهی که توسط وردپرس طراحی شده است به قدری منعطف و قابل مدیریت است که هر مخاطبی با هر قصدی می تواند به قسمت های مختلف سایت هدایت شود. توجه به هدف کاربر با وردپرس و پوسته های تجاری آسان است و می توانید یک وبلاگ خوب برای اهداف اطلاعات کاربر ایجاد کنید و مقالات خود را در کمترین زمان منتشر کنید.

بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس
بهترین قالب های فروشگاهی وردپرس

بازاریابی ایمن و مطمئن

در مقایسه با سایر سیستم های مدیریت محتوا، وردپرس خود را از نظر امنیت و کارایی ثابت کرده است. اما با نصب افزونه وردپرس مناسب می توانید امنیت سایت خود را افزایش دهید و دیگر نگران هکرها و بدافزارها نباشید. وردپرس به شما کنترل کاملی بر تنظیمات امنیتی فروشگاه خود می دهد.

منبع باز برای طراحان وردپرس

این cms به توسعه دهندگان مختلف اجازه می دهد تا قالب های مختلفی را برای استفاده های مختلف ایجاد کنند و پوسته های زیبایی برای فروشگاه ها ایجاد کنند. و با پشتیبانی باورنکردنی که جوامع وردپرس و ووکامرس دارند، ما توانسته‌ایم مسیر خود را به جلو ادامه دهیم و پیشرفت کنیم تا موفق بمانیم. ارائه زیبا و جذاب با استفاده خوب در UI/UX نظر هر خریدار را به خود جلب کرد.

قالب فروشگاهی Enfold

پوسته چند منظوره انفولد به عنوان بهترین مدل فروشگاهی موجود در بازار شناخته می شود. طراحی منحصر به فرد و نمایشگر منحصر به فرد در تمامی دستگاه ها یکی از بارزترین ویژگی های آن است. با کدنویسی تمیز، enfold راه را برای انطباق استاندارد و اولیه سئو هدایت می کند.

این قالب وردپرس دارای اهداف دیگری است که به شما امکان ایجاد وب سایت و خدمات شرکتی را می دهد و از این نظر بسیار انعطاف پذیر است. Enfold به طرز باورنکردنی با WooCommerce سازگار است و از تمام ویژگی های آن پشتیبانی می کند.

Hub Multipurpose Theme

Hub Multipurpose Theme یک تم بسیار خاص با دموهای فوق العاده جالب است. این تم برنده جوایز متعددی در زمینه طراحی شده است که یکی از ویژگی های متمایز محسوب می شود. شما صفحه فروش موبایل، صفحه موسیقی، نمونه کارها، معرفی اپلیکیشن، راه اندازی و منوی سفارش این محصول منحصر به فرد را خواهید داشت.

لیست الگوهای پشتیبانی شده توسط صفحه ساز Elementor و صفحه ساز ویژوال کامپوزر با نام قالب هاب جلوتر است. کسانی که با محبوب ترین سازندگان سایت وردپرس آشنا هستند همیشه از این دو افزونه استفاده می کنند و Hub را به یک تم بسیار حرفه ای تبدیل می کنند.

Phlox Pro یک قالب چند منظوره است

یکی از پرفروش ترین قالب های فروشگاهی ابتدایی در وردپرس را بررسی کنید. بیش از 150 پیش نمایش، 90 الگو شما را به دنیای جادویی 160 عنصر اساسی دعوت می کند. مدت ها بود که می خواستم از این قالب چند منظوره زیبا به دلیل ویژگی های شگفت انگیزش در سایت کاری خود استفاده کنم. از جمله ویژگی هایی که باعث می شود من بخواهم این پوسته را دریافت کنم، پشتیبانی از افزونه های مستقل اصلی است که با این محصول ارائه می شود.

طراحی بصری عالی و قابلیت استفاده بالای عناصر تشکیل دهنده صفحه واقعا چشم نواز است. نظر یکی از مشتریان قالب Flux Pro نشان می دهد که پیمایش صفحه بسیار واضح است. تجربه کاربری عالی تصمیم گرفت نسخه نمایشی سایت را بررسی کرده و با اطمینان خرید کنید.

 قالب فروشگاهی زنبیل

اگر به دنبال قالب فروشگاهی ایرانی هستید قالب فروشگاهی زنبیل در اختیار شماست. محصولی افتخارآمیز که توسط سازندگان خانه ساخته شده است. زنبیل با قالب هایی مانند قالب فروشگاهی وودمارت و قالب Flat Sam توانسته در استانداردهای جهانی به رقابت بپردازد و کاربران زیادی را به خود جذب کند.

از دغدغه های صاحبان مشاغل، نیاز به پشتیبانی کامل از زبان فارسی و طراحی محتوای چپ به راست این فروشگاه است که باعث تفاوت در قالب های وردپرس می شود. سبد دارای تمامی کدهای لازم با ترتیب قسمت های مختلف و ارائه صحیح فونت ها می باشد که در بین مشتریان محصولات ووکامرس به پوسته بومی استاندارد معروف است.

از مزیت های مدل فروشگاه زنبیل می توان به پشتیبانی از صفحه نمایش در تمامی موبایل ها اشاره کرد. با توجه به اینکه اکثر مردم دنیا از تلفن همراه و تبلت برای مرور وب سایت ها استفاده می کنند، جستجوی گوگل نیز از نسخه موبایل برای ایندکس و رتبه بندی استفاده می کند که به آن نمایه سازی Mobile-first گفته می شود.

زنبیل از نسخه موبایل منعطف ویژه ای برای مشاهده در تلفن های همراه استفاده می کند. پوسته فروشگاهی زنبیل دارای رابط کاربری منحصر به فرد برای نمایش عناصر صفحه از جمله صفحه اصلی است که می توان گفت یکی از زیباترین طراحی های سایت فروشگاهی است.

قالب فروشگاهی چند منظوره FlatSam

قالب چند منظوره FlatSam از یک مدیر عامل شرکت و سازمان گرفته تا یک وب سایت شخصی و نمونه کار آزاد، یک پلت فرم آماده برای هر نوع برنامه ای است که قابل تصور است. flatsome یک فروشگاه جالب و منحصر به فرد است که WooCommerce را برای فروش هر سرویس یا محصولی اجرا می کند.

یک تم محبوب که می تواند به خوبی تجارت شما را اداره کند Flatsam نام دارد. ابزارها و قابلیت های مختلف این تم پرچمدار طراحی وب سایت را آسان تر از همیشه می کند. بارزترین ویژگی قالب Flat Sam سطح کاربری آسان آن است که برای هیچکس چالش سختی نخواهد بود.

قالب فروشگاهی ایران کالا

در ایران با یک قالب ایرانی بسیار با کیفیت می توانید حس خوبی پیدا کنید که نیازی به افزونه دیگری ندارید. من تجربه استفاده از این پوسته را از فروشگاه دارم. به عنوان اولین شاخص انتخاب، سرعت بارگذاری بالا و طراحی بهینه توجه من را به خود جلب کرد و امکان جهت گیری بسیار بهینه را فراهم کرد.

بسیاری از مشتریان ایران کالا از طراحی و رنگ بندی چشمگیر آن صحبت می کنند که من هم با آنها موافقم. صفحه فروش تک محصولی طرح بندی مناسبی دارد و تمامی نیازهای مشتری را برای بررسی و خرید فراهم می کند. شاید برای شما هم جالب باشد اگر بگویم فرمت های بومی و ایرانی چقدر در تجربه کاربری و فرآیند خرید راحت هستند.

این امر به دلیل مشاوره با کارشناسان بازاریابی دیجیتال و توسعه دهندگان محلی در مورد نیازهای گروه هدف محلی امکان پذیر است. به جرات می توان گفت که این ویژگی معیار مناسبی برای تصمیم گیری و عملکرد موفق است.

برای دانلود قالب آماده وردپرس میتوانید به فروشگاه ژاکت مراجعه کنید.

ژاکت

مرجع وردپرس فارسی و رهبر بازار اولین پلتفرم ارائه دهنده خدمات و محصولات دیجیتال در ایران که با گردهم‌‌‌آوری منابع انسانی توانمند و برجسته بدنبال خلق ارزش برای ذینفعان خود می باشد.
دکمه بازگشت به بالا