عمومیکسب و کار ویژه

مشاور رتبه های برتر چه کسانی بودند؟

در سال های اخیر به دلیل رقابت شدید نامزدهای رقابت، همه به دنبال مشاور برای بالاترین و تک رقمی ترین سمت های رقابتی هستند. اگر شما هم به دنبال ارزش بالایی برای شرکت در کنکور هستید می توانید با کمک کانون آکو با حضور بهترین مشاوران کنکور کرج به هدف خود برسید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر بدانید مشاور در رتبه های بالاترین و تک رقمی کنکور چه کسانی بوده اند؟

قبل از هر چیز باید بدانید که بهترین مشاور کنکور کسی است که بیشترین تجربه و دانش را در راهنمایی داوطلبان کنکور داشته باشد. مشاور فردی است که از مسیر موفقیت داوطلبان در کنکور آگاهی کامل دارد. لذا با درک درست این فراز و نشیب ها هدایت و نصیحت می کند. او سعی می کند حرکت داوطلبان را به سمت هدف نهایی هدایت کند و خود به داوطلبان می پیوندد.

مشاور رتبه های برتر و تک رقمی کنکور کیست؟

قبل از اینکه بدانیم بهترین مشاور برای امتحانات و دیجیتال کیست، باید بدانیم که مشاور بهترین آزمون ها کسی است که، از طریق شخصیت خود می تواند مهارت های دانش آموزان را توسعه دهد و در آنها اعتماد به نفس و عزت نفس ایجاد کند. همچنین درک خوب مباحث کتاب درسی از دیگر ویژگی های مشاوران حرفه ای است.

به یاد داشته باشید که مشاور شما را با دیگران مقایسه نمی کند. هدف مشاور در مشاوره در آزمون های پر و تک رقمی تنها مطابقت با توانایی دیروز داوطلب بوده و هرگز اعتماد به نفس او را در مقایسه از بین نبرد.

یک مشاور خوب تحصیلی و کنکور باید بتواند یک برنامه درسی استاندارد در اختیار دانش آموز قرار دهد. این برنامه با توجه به روحیه و سطح علمی دانش آموز تدوین شده است، از انعطاف پذیری بالایی برخوردار است. در روند اجرای برنامه ها، مشاور نیاز دارد تا به طور منظم امور تحصیلی داوطلب را پیگیری کند و نقاط قوت و ضعف او را بشناسد.

همچنین بهترین مشاور کنکور، تکنیک های مطالعه و یادگیری متمرکز را به دانش آموز یادآوری می کند و با تقویت مهارت های تست زنی، مدیریت زمان و استرس را به او آموزش می دهد. مزیت دیگر این است که مشاور دائمی است و همیشه در دسترس دانش آموز است تا در صورت نیاز داوطلب کمک بخواهد.

اگر مشاور از شما می خواهد کارهای غیرعادی انجام دهید و تمام جوانی را که در کنکور بوده اید رها کنید، شک نکنید که این روش بهترین مشاور کنکور و راه توصیه به بالاترین نمرات و یک عدد نیست.

یکی از مهمترین ویژگی های یک مشاور تحصیلی ، درک جنبه روانشناختی آن است. این بدان معناست که اکثر دانش آموزان در حین مطالعه برای کنکور، ناامیدی، سرخوردگی و ناامیدی را همزمان تجربه می کنند. مشاور در این مرحله باید با عبارات انگیزشی و تشویقی دانش آموز را به بهبودی و ادامه مسیر تشویق کند. انتخاب رشته کنکور سراسری پوردستمالچی نیز یکی از گزینه های مشاوره ای است.

بهترین مشاور رتبه بالای و تک رقمی کنکور و ویژگی های آن کیست؟

مشاوران رتبه برتر کنکور چه کسانی بودند؟ احتمالا برای اکثر متقاضیان حداقل یک سوال در مورد مشاور رتبه های بالاتر و تک رقمی در آزمون وجود داشته است. برخی از داوطلبان و والدین نیز در مورد مشاور بودن یا نبودن سردرگم هستند. آنها نیاز به مشاور برای کمک به داوطلب در کسب نمره بالا در امتحان را نادیده می گیرند.

اما باید توجه داشت که با انتخاب یک مشاور خوب و مسئولیت پذیر، دانش آموزان به راحتی می توانند از این فراز و نشیب ها دوری کنند و به نتایج مطلوب دست یابند. برخی بر این باورند که بهترین مشاوران کنکور کسانی هستند که در سال های گذشته در کنکور یک یا دو نمره کسب کرده اند و چون خودشان بالاترین نمرات را دارند احتمال موفقیتشان بیشتر است و می تواند راهنمای بسیار خوبی برای دانش آموزان باشد. . .

ما همیشه گفته ایم و باز هم خواهیم گفت. هیچ فرمول خاصی برای درجه یک بودن وجود ندارد. با تک رقمی کنکور یکی به من کلاس بدهد چون رتبه اول است. شاید شیوه درس خواندن او با روحیه من و شاگردانم سازگاری نداشت. شرایط زندگی شخصی و خانوادگی من و او متفاوت است، بنابراین نمی توانم کاری را که او انجام داد را دوباره انجام دهم.

به همین دلیل بهترین مشاور کنکور کسی است که مطالعات شما را با آگاهی کامل از موقعیت شما و با توجه به ویژگی های شخصیتی شما تطبیق دهد! اگر با مشاوران مرکز مشاوره تخصصی “کنکور” ملاقاتی ترتیب دهید، تفاوت بهترین مشاور متخصص “کنکور” را با یک ارشد ساده درک خواهید کرد.

دکمه بازگشت به بالا