اقتصادی

محصولی برای شناسایی و تعیین غلظت عناصر در صنایع نفت و گاز

فناوران یکی از شرکت های دانش بنیان موفق به تولید محصولاتی شده اند که می توانند غلظت عناصر مختلف را در صنعت نفت و گاز و در تمامی آزمایشگاه های مراکز تحقیقاتی شناسایی و تشخیص دهند.

به گزارش پرتال پارسی، محمدجواد کارگر شورکی، مدیر عامل شرکت دانش بنیان گفت: این محصول در دومین دوره مسابقه کارویا برنده شد و در تلاش است تا یک میلیارد تومان سرمایه از طریق تامین مالی جمعی جذب کند. طرح تامین مالی “مانیتور – اسپکتروفتومتر تمام اتوماتیک” که غلظت عناصر مختلف را در کلیه آزمایشگاه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، علوم پزشکی، داروسازی، آب و فاضلاب، محیط زیست، آزمایشگاه‌های صنایع غذایی و مراکز تحقیقاتی شناسایی و تشخیص می‌دهد. تحقیق مفید است.

وی افزود: این دستگاه در صنایع آب، فاضلاب، محیط زیست، نفت، گاز و پتروشیمی و همچنین به عنوان معرف استفاده می شود و قیمت آن حداقل یک سوم نمونه خارجی است و با دو شرکت بزرگ رقابت می کند. . . ژاپن و ایالات متحده.»

کارگرشرکی خاطرنشان کرد: مواد مصرفی جت توسط شرکت ما تولید و به همراه دستگاه عرضه می شود.

مدیرعامل دانشبانیان ادامه داد: محصول ما کاملاً تخصصی و منحصر به فرد است که در آزمایشگاه‌های فعال و صنایع زایشگاهی کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد و مردم به صورت غیر مستقیم با آن ارتباط دارند.

کارگر شورکی در خصوص نقش سرمایه گذاری جمعی در ارتقای طرح های نوآورانه و فناورانه گفت: مزیت سرمایه گذاری جمعی این است که در صورت بازپرداخت مبلغ سرمایه گذاری شده در فاز اول در مدت معین، شرکت ها از حمایت مالی دائمی برخوردار خواهند شد. ارقام در بحث تامین مالی جمعی در ارتقای پروژه های فناورانه بسیار مفید است.

به گزارش صندوق نوآوری و توسعه، وی از اتمام این پروژه در حدود 9 ماه خبر داد و افزود: این پروژه را به مدت 9 ماه با سرمایه راه اندازی و درآمد تضمین می کنیم.

بر اساس این گزارش، صندوق نوآوری و رفاه «تولید; هدف حمایت و موانع» ارزیابی و اجرای مسابقه تلویزیونی کارویا به منظور ترویج فرهنگ سرمایه گذاری خطرپذیر و تشویق شهروندان به مشارکت در پروژه های دانش بنیان است. آموزش مبتنی بر پروژه های شرکتی، صادر شده توسط شهروندان. این برنامه پروژه های دانش بنیان را با مشارکت پنج داور ارائه می کند و سرمایه مورد نیاز برای توسعه محصول را نشان می دهد. در پایان هر مسابقه، پروژه های سرمایه گذاری ارائه شده و بستر سرمایه گذاری جمعی افتتاح می شود. صندوق نوآوری و رفاه به منظور افزایش انگیزه شهروندان برای سرمایه گذاری در این طرح ها، 100 درصد سرمایه شهروندان را بیمه می کند و از این طریق ریسک سرمایه گذاری در کسب و کارهای دانش بنیان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا