اقتصادی

قالیباف: اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزوده موجب شفافیت اطلاعات اقتصادی می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: تصویب اصلاحیه های قانون مالیات بر ارزش افزوده منجر به شفافیت اطلاعات اقتصادی و جمع آوری عادلانه مالیات می شود.

به گزارش خبرگزاری پرتال پارسی ، محمد بیکر قالیباف در جلسه علنی امروز پارلمان (یکشنبه) و پس از مخالفت مجلس با قانون مالیات بر ارزش افزوده و تصمیم هیئت امنا سخنرانی کرد: “من از هر یک از نمایندگان و دوستانمان برای کمیسیون اقتصادی تشکر می کنم. « تغییر در قانون مالیات بر ارزش افزوده یکی از قوانین اساسی و اساسی است که می تواند اصلاحات اقتصادی کشور را تحت تأثیر قرار دهد. خوشبختانه نمایندگان با تشکر از تلاشهای شما ، این قانون مراحل پایانی خود را طی کرده و اعتراضات شورای نگهبان برطرف شده است.

وی با بیان اینکه اصلاحیه های قانون مالیات بر ارزش افزوده منجر به شفافیت اطلاعات اقتصادی ، جمع آوری عادلانه مالیات و جلوگیری از فرار مالیاتی می شود ، اظهار داشت: مهمتر اینکه این اصلاحیه حسابرس مرکزی را حذف می کند و بر اساس سیستم مرکزی است. حل اختلاف نیز باز و منصفانه است. بعلاوه ، این قانون توجه ویژه ای به بخش خصوصی و تولیدکنندگان در زمینه پرداخت مالیات و بازپرداخت مالیات دارد.

رئیس مجلس با ارزیابی دولت ، وزارت اقتصاد و نمایندگان مجلس گفت: ما معتقدیم که این قانون می تواند هزینه های عمومی ناشی از مالیات و درآمد گمرک را هنگام بحث در مورد کسری بودجه پوشش دهد و ما از طریق اصلاحات اقتصادی به سمت چنین قوانینی حرکت می کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا