اقتصادی

قالیباف: اجرای دقیق اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق جلوی این معضل را می‌گیرد

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اصلاحیه قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ابراز امیدواری کرد که این اصلاحیه مانع قاچاق کالا به ویژه قاچاق پایگاه های رسمی در کشور شود.

به گزارش پرتال پارسی ، محمد باقر قالیباف صبح امروز (سه شنبه) پس از رفع ایرادات شورای نگهبان به اصلاحیه قانون منع قاچاق کالا و ارز در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی: من از اعضای اقتصادی کمیسیون تشکر می کنم ، دولت و نمایندگان پس از بازگشت با اصلاحات به پایان رسید.

وی ادامه داد: “این یکی از مهمترین موضوعات کشور است و این قانون اجرا شده است و آنها می توانند مسئولیت کارکنان را به شخص دیگری بسپارند و این مهم نیست ، اما در اصلاحیه تصمیم گرفته شد که مسئولیت کارمندان روی سر هستند. “جمهوری باشید و ضمانت اجرایی صادر شده است.

وی گفت: “یکی از موضوعات اصلی صدور کارت بازرگانی بود. از نظر بدهی های ارزی و ارزی ، کارت های پنهانی داشتیم که در اینجا اختصاص داده شده است. ” در حقیقت ، قانون قبلی بیشتر روی کالاهای قاچاق تمرکز داشت و به طور قابل توجهی با ارز سروکار نداشت ، اما در این اصلاحیه ارز و ارز رمزنگاری شده نیز مورد توجه قرار گرفت. همچنین نوع وام ، بودجه و سیاست ستاد قاچاق به گونه ای پیش بینی شده است که امکان کاهش قاچاق کالا را فراهم می کند و این سیاست خوب توسط قانون پیش بینی شده است.

در پایان ، کالیباف گفت: “این یکی از جدی ترین مشکلات کشور به ویژه از منابع رسمی قاچاق است و انشاالله با اجرای صحیح این اصلاحیه از این مشکلات جلوگیری می کند.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا