رویدادها و حوادث

فرمانده ناجا: امنیت باثبات و مطلوبی بر کشور حاکم است

وی با اشاره به تهدیدها و حملات دشمنان در سراسر کشور گفت: “امروز کشور تحت امنیت پایدار و مطلوبی اداره می شود و همه ما باید به حفظ و توسعه این امنیت کمک کنیم.”

به گزارش پرتال پارسی ، سردار حسین اشتری امروز در دیدار با رهبران رسانه ها بر نقش امنیت در توسعه همه جانبه تأکید کرد: «در سایه امنیت ، توسعه همه جانبه حاصل می شود و بدون امنیت ، توسعه ای حاصل نمی شود. به دست آمده است و این امنیت لازم است. ” ما این را مدیون اقدامات مبتکرانه مقام معظم رهبری ، خون پاک شهدا و ایثار رزمندگان اسلام و جانبازان غیور و همچنین تلاش دستگاه های نظامی و انتظامی هستیم. مردم و نیروها از نظام و انقلاب حمایت می کنند.

وی با اشاره به تهدیدها و حملات دشمن در کشور گفت: امروز کشور با امنیت پایدار و مطلوب اداره می شود و ما باید این اهمیت را حفظ کنیم. همه ما باید به حفظ و توسعه این پناهگاه امن کمک کنیم. پایدار است »، پیوسته باشید ، رشد و تقویت کنید.

اشتری با بیان اینکه امروز پلیس در خدمت مردم است و برای ایمنی ، آسایش و حفاظت از جان ، مال و منزلت انسان تا آخر عمر است ، گفت: امروز پلیس بخشی جدایی ناپذیر از آن است. این درباره زندگی مردم و جوامع و موسسات است. این امر او را از مردم جدا کرد و من واقعاً فکر می کنم که کمک و حمایت پلیس به نفع مردم و جامعه است.

وی با اشاره به تنوع و وسعت ماموریت های پلیس گفت: ماهیت ماموریت های پلیس این است که آنها به جنبه های مختلف زندگی افراد مرتبط نیستند و بسته نیستند. حمایت از پلیس به معنای ارتقاء و تقویت امنیت و آرامش مردم است. نظم و امنیت ، زیرا نتایج ماموریت های ما تأثیر مستقیمی بر زندگی مردم دارد.

فرمانده نیروهای انتظامی در توضیح مشخصات پلیس گفت: امروز پلیس قوی ، مهربان و باهوش است. ما در تلاش هستیم پلیس را با انقلاب اسلامی برابر بدانیم. رسانه ها باید با ما باشند. تصویر قوی پلیس نشان دهنده جامعه است.

“ما خدمت به مردم را افتخار می دانیم.

سردار اشتری با اشاره به نیروی گسترده و م policeثر پلیس در تمام مناطق کشور از مرز تا مرکز گفت: 8755 کیلومتر مرز هوشیار و فعال و سربلند است. در دورترین نقاط کشور ، حتی خانواده های کوچک احساس وظیفه می کنند که امنیت آنها را تامین کنند.

وی با اشاره به تنوع و وسعت ماموریت های ناجا گفت: یکی از نیروهایی که در انجام مأموریت ها فعالیت می کند ممکن است دچار اشتباه یا خطا شود که نباید منجر به سوء رفتار یا مشکل در انجام ماموریت ناجا شود. کارکنان و جانبازان. »پلیس دسته جمعی عمومی شد.

فرمانده نیروهای پلیس نه تنها گفت که نسبت به کار برخی از همکاران ما یا اشتباه در رفتار آنها بی تفاوت نیست ، بلکه از مردم عذرخواهی کرد و گفت که رابطه لازم با متخلف برقرار شده است. ما حتی فکر می کنیم که یک موقعیت خیلی زیاد است.

ناجا با ذکر نمونه هایی از تلاش های فداکارانه و شجاعت افرادی که در سراسر کشور لباس سبز پوشیده اند ، گفت: از سوی دیگر پلیس با ستایش کارهای خوب و ارائه تصویر مثبت از افراد قوی ، شجاعت نشان می دهد. و پلیس دوستانه

این مقام ارشد پلیس با اشاره به اظهارات فرمانده کل قوا در مورد نیروی انتظامی گفت: «در جریان توجیه هفتگی پلیس ، وی به پلیس آمد و به فرماندهان ، افسران ، گروهبانان و کارکنان خبر داد. وی با بیان اینکه “سربازان و خانواده هایشان تشویق می شوند” ، گفت: “امروز پلیس دارای اقتدار مهربان و مقتدر است.”

سردار اشتری با اشاره به اعتبار ، مهربانی ، عقلانیت و هوشمندی پلیس گفت: اعتماد عمومی و همه باید برای تقویت پلیس خوب مردم تلاش کنند.

به عبارت دیگر ، او: گزارشگران ؛ نامزدهای واقعی مردم مقامات هستند ، افرادی که رویدادهای بزرگ را می نویسند و به تصویر می کشند. این اقوام افراد قابل اعتماد ، مدافعان عدالت و پل ارتباطی بین مردم و مقامات و نهادها هستند.

وی با اشاره به رویکرد رسانه ای پلیس ، افزود: تعامل سازنده با رسانه ها یکی از مهمترین روش های پلیس است و پلیس این را در سال های اخیر ثابت کرده است. پیشگیری اجتماعی یکی از مهمترین اقدامات است. رویکردهای پلیس

وی با قدردانی از تلاش های رسانه ها ، روزنامه نگاران را همراه و همکار پلیس معرفی کرد و گفت: “تشکر یک کلمه کوچک برای تلاش های بزرگ روزنامه نگاران است ، بنابراین همه رسانه ها می دانند که ما از آنها سپاسگزاریم. «

به گزارش وب سایت پلیس ، سردار اشتری با اهدای لوح سپاس از اطلاع رسانی و همکاری رسانه ها از جمله پرتال پارسی ، قدردانی کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا