اقتصادی

علت افزایش قیمت فولاد از زبان رئیس اتاق بازرگانی یزد

پرتال پارسی / یزد رئیس اتاق بازرگانی و صنایع یزد برخلاف روند قیمت های جهانی فولاد در ماه های اخیر ، توجه به افزایش قیمت فولاد در این کشور را جلب کرد. نه سرمایه واقعی “.

محمدرضا کومی با بیان اینکه برخی از موضوعات مطرح شده توسط مسئولان و تأثیرگذار بر اقتصاد تأثیر مستقیم بر بازارها و روند بازار دارد ، تمرکز بر موضوعات مطرح شده توسط مردم به عنوان انرژی ، به ویژه آب و برق و کردی است:

وی رکود در بازار را نمونه ای از این اظهارات عنوان کرد و گفت: «تشکیل دولت سیزدهم و سایر مواردی که اقتصاد و بازار را تحت تأثیر قرار می دهد نیز در این گروه قرار می گیرند ، بنابراین قطع برق در چند روز اخیر یکی از معضلات بود. مسیرهای اجتماعی ، اقتصادی. “این به یک جهت خاص منجر می شود.

رئیس اتاق بازرگانی یزد با بیان اینکه در ماه های اخیر تولید فولاد در جهان از 80 دلار به 90 دلار کاهش یافته است ، گفت: متأسفانه در این ماه این روند در کشور ما در حال رشد است ، بنابراین کمبود خدمات ، توسعه و سایر موارد البته ، معامله گران ناشی از رکود اقتصادی ، “او گفت. و مسیر سرمایه های بدون مالک که توسط بازارها اداره می شود.

به گزارش پرتال پارسی و به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی استان ، كومی خواستار نظارت و توجه به چنین مواردی در رابطه با بازار شد و اظهار داشت: این مسائل منجر به افزایش ناخواسته قیمت می شود و هزینه های آن بر دوش مردم است. «

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا