صوت اذان برای یادگیری کودکان

اپلیکیشن آموزشی اذان وضو نماز و اهدا لوح افتخار

دوست خوبم سلام : بنا به پیشنهاد بسیار زیاد هموطنان عزیزمون از تهیه و تولید اپلیکیشن نماز، در این مجموعه ما اومدیم هر 4 تا فایل رو در یک اپلیکیشن مخصوص موبایل طراحی و با قیمتی باور نکردنی برای شما آماده کردیم تا شما دوست خوبم بتوانید با پرداخت حداقل قیمت ، حداکثر بهره رو ببریدضمنا به جهت تشویق گلهای آسمانی شما (فرزندان دلبندتان) ما فایل لوح افتخار نماز رو هم در این مجموعه به صورت کاملا رایگان تقدیم حضور پر از مهر شما می کنیم تا بعد از فراگیری آموزش های این مجموعه از طرف ما به فرزند قشنگتون هدیه بدید.

کودک |کودکان

ما این فایل های آموزشی رو با استفاده از شیوه های نوین تصویرگری و با مشاوره از کارشناسان علوم دینی ، اجتماعی و روان شناسان در حوزه کودک و باتایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی و تولید کرده ایم. فروشگاه ما سال هاست که در زمینه انواع لباس لاک پشت های نینجا جدید  و لباس های شخصیت های کارتونی دخترانه و پسرانه در حال فعالیت است

ما در روند تولید این برنامه تمام سعی مونو کردیم تا از اِلمانهای صوتی (صداهای هنرپیشه های کودکان در صدا و سیما) و تصویری جذاب با رنگ های شاد و مورد توجه کودکان عزیزمون استفاده کنیم تا هم کیفیت محتوا رو بالا برده باشیم و هم باعث تعامل بیشتر کودکان با این مجموعه آموزشی شده باشیم.

اهمیت خواندن اذان و اقامه قبل از نماز

در احادیث و روایات تاکید بسیاری بر قرائت اذان و اقامه شده است. برای مثال در روایتی از پیامبر اکرم( صلی الله علیه و آله) آمده است که ای ابوذر، چنانچه بنده ای در بیابان خالی تنها باشد، وضو گرفته یا تیمم کند(بخاطر نبودن آب)، سپس اذان و اقامه گفته و نماز بخواند. حق تعالی به ملائکه امر کند که در عقب او صف بکشند، صفی که دو طرف آن را نتوان دید. رکوع کنند با رکوع او و سجود کنند با سجود او . برای دعای او آمین گویند. در ادامه فرموده : ای ابوذر هر کسی که اقامه گوید و اذان نگوید، با او نماز نکنند از ملائکه مگر دو ملکی که با او هستند.

آموزش اذان با صدای کودکانه ، با معنی و تعداد مرتبه های تکرار بصورت انیمیشن

صدای دلنشین اذان آن هم با صوت کودکانه بسیار آرامش بخش و روح نواز است و من توصیه میکنم به شما والدین عزیز اگر میخواهید در این زمینه به کودکتان آموزش بدهید حتما این فایل رو دانلود بفرمایید.

آموزش وضو با شعر و بصورت انیمیشن

در اینجا بخشی از شعر آموزش وضو را برایتان قرار دادیم

آهای آهای بچه ها             حرفی دارم براتون

می خوام که یاد بگیرین         بچه های مهربون

قبل نماز باید که                 وضو بگیریم همه

هرچی که دقت کنیم         من که می گم باز کمه

باید که یاد بگیرین                 گرفتن وضو رو

شستن و پاک کردنه            تمام دست و رو رو

اول باید بشوری                  به زیر آب دستاتو

بعدش باید شسته شه           اون صورت نازه تو

از جای رویش مو             شسته شه بی بهونه

آب رو باید بریزی               از پیشونی تا چونه

صورت که خوب شسته شد         نوبت دستا رسید

وضوی اون درسته           هر کی اینا رو فهمید

با دست چپ رو دست      راستمون آب می ریزیم

باید که خوب شسته شه            تا بدونن تمیزیم

آب رو باید بپاشیم               از روی آرنج مون

تا نوک انگشت دست        تا شسته شه دستامون

بعدش با دست راستی         آب رو چپ می پاشیم

حواستون خوب باشه          حسابی شسته باشین

ولی گل قشنگم       بچه ی خوب و زیبا

فرق می کنه وضوی    دخترها و پسرها

پسرها از پشت دست ……..

آموزش قرائت نماز بهمراه معانی بصورت انیمیشن

گل همیشه بهار من، ما باید به خاطر همه نعمتهایی که خداوند مهربان به ما بخشیده از او تشکر کنیم. یکی از راه های تشکر کردن نماز خواندن است. خداوند بخشنده و مهربان ما را خیلی دوست دارد و می خواهد که از طریق نماز خواندن با او صحبت کنیم ، دخترها از 9 سالگی و پسرها از 15 سالگی به سن تلکلیف می رسند و نماز می خوانند……….

پدر و مادر نازنین : در این اینجا ما لوح افتخار نماز را در فضای گرافیکی زیبای کودکانه و کاملا کاربردی در اندازه های استاندارد و به همراه متنی بسیار زیبا و با تایید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طراحی کردیم ، که بعد از انجام آموزش های مربوط به نماز ، به کودکان عزیز اهدا می شود. لباس گربه سیاه واقعی در فروشگاه کرج موجود شد.

قسمتی از متن لوح افتخار نماز:

نوگل عزیزم : چه زیباست لحظه نابی که برای اولین بار دستانت را در قنوت ، به سمت خدا بالا بردی و چه زیباست سجده ات بر خاک بندگی

به خاطر تلاشت و به پاس اولین قدم ….

یه قسمت هم برای الصاق عکس فرزندتون طراحی کردیم تا این لوح باشکوه رو کاملا اختصاصی کنه.

این لوح انقدر زیباست که واقعا حیفه اگه قابش نکنید و به دیوار اطاق فرزندتون نصب نکنید.

قابل اجرا در انواع دستگاه های با سیستم عامل اندروی از جمله تبلت و تلفن همراه

حتی میتونید از اون در ساعت های هوشمند هم استفاده کنید و به عنوان یک فایل آموزشی ارزشمند به کودکتان هدیه بدید.

دوست خوبم : عشق و علاقه من و همکارانم به کودکان و بکارگیری از موارد فوق باعث شده تا به لطف خدا استقبال خوبی از این محتوای آموزشی بشه و به همین خاطر ما مبلغ بسیار کمی برای دانلود این محتوای ارزشمند در نظر گرفتیم و امیدواریم روزی بتوانیم این آموزش رو به رایگان تقدیم حضور پر مهر هموطنان عزیزمون کنیم.

گارانتی محصول :

دوست خوبم : گروهی از جوانان فهیم و خلاق , با بهره گیری از اندیشه های نو و صرف هزینه های زیاد حاصل تلاش و زحمات شبانه روزی خود را در این مجموعه گردآوری نموده اند و امید دارند تا شما با تهیه نسخه اصلی این اثر، همواره در تولید محتوای کودکانه مشوق آنان باشید. بنابراین امیدواریم از این فایل آموزشی استفاده کنید و چنانچه بعد از دانلود فایل از کیفیت اون راضی نبودید به آدرس ما ایمیل بزنید تا در صورت عدم رضایت شما وجه پرداختی رو به حساب شما باز گردانیم.

اهمیت اذان و اقامه در احادیث

بالطبع با توجه تاکید اهل بیت و ائمه اطهار به قرائت اذان و اقامه قبل از نماز ، روایات و احادیث فراوانی را در این زمینه میتوان یافت که به چند مورد از آنها اشاره میکنیم.

  • از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله ) نقل شده است: هر کسی برای خدا و خالص اذان بگوید، حق تعالی ثواب چهل هزار شهید و چهل هزار صدیق را به او کرامت میکند و به شفاعت او چهل هزار گناهکار داخل بهشت می شوند.
  • در روایتی دیگر آمده است که چون موذن می گوید: اشهد ان لا اله الا الله، 90 هزار ملک بر او صلوات فرستاده و برای او استغفار می کنند، در قیامت در سایه عرش الهی خواهد بود و ثواب گفتن اشهد ان محمدا رسول الله را چهل هزار ملک بنویسند و هر که به نماز جماعت حاضر شود و محافظت نماید بر صف اول و تکبیر اول امام را دریابد و آزار مسلمانی نکند، خدا ثواب موذنان را در دنیا و آخرت به او کرامت فرماید.
  • همچنین از امام محمد باقر (علیه السلام) نقل شده است که هر کسی 10 سال برای خداوند اذان بگوید خداوند گناهان او را بیامرزد، به قدر آنچه که چشمانش می بیند و صدایش در جانب آسمان بلند می شود و هر تر و خشکی که صدای او را بشنوند تصدیق او نمایند در آنچه می گوید و از ثواب هرکس که در آن مسجد با او به جماعت نماز می کند؛ بهره ای به او بدهند و به عدد هر که به صدای اذان او نماز می کند، حسنه بیابد.
  • در حدیثی دیگر نیز از پیامبر اعظم (صلی الله علیه و آله) منقول است که: موذنان امین مسلمانان اند، بر نماز و روزه ایشان و بر گوشت و خون ایشان. از حق تعالی چیزی سوال نمی نمایند مگر آن که به ایشان عطا می فرماید، و در هیچ امری شفاعت نمی کنند مگر آن که شفاعت ایشان را قبول می نماید.
  • در سندی معتبر نقل شده است که هشام بن ابراهیم به امام رضا (علیه السلام) شکایت کرد از بیماری و از این که او را فرزندی نمیشد. امام فرمودند که صدای خود را در خانه به اذان بلند کن. راوی گفت که چنین کردم؛ خداوند بیماریم را به صحت مبدل گردانید و فرزندانم بسیار شدند.
  • در حدیثی از پیامبر اکرم (صلی الله علیه و آله) آمده است که: هر کس چهل سال از برای خدا اذان بگوید خدا او را در روز قیامت با عمل چهل صدیق محشور گرداند و هر که بیست سال اذان بگوید، در قیامت به قدر آسمان اول او را نور کرامت فرماید و هر که 10 سال اذان بگوید، خدا او را در قبه ابراهیم خلیل ساکن گرداند. و هر که یک سال اذان بگوید حق تعالی در قیامت گناهانش را بیامرزد اگرچه به سنگینی کوه احد باشد و هر که خالص از برای رضای خدا برای یک نماز اذان بگوید، حق تعالی گناهان گذشته اش را بیامرزد و در بقیه عمر، او را از گناه حفظ نماید، و در بهشت او را در درجه شهیدان جا دهد.
  • روایت دیگری نیز از حضرت محمد ( صلی الله علیه و آله) نوشته شده که فرموده اند: موذن را در ما بین اذان و اقامه، حق تعالی ثواب شهیدی کرامت می فرماید که در خون خود دست و پا زند.
  • امام صادق (علیه السلام) نیز در این باره فرموده اند: هر کسی که به اذان و اقامه نماز گزارد در عقب او دو صف از ملائکه نماز کنند و اگر با اقامه تنها نماز کند یک صف از ملائکه در عقب او نماز کنند و در بعضی احادیث آن است که طول هر صفی از مابین مشرق و مغرب باشد و در بعضی اخبار وارد شده است که صف، کمترش مابین مشرق و مغرب باشد و بیشترش مابین زمین و آسمان. خرید پیراهن دختر کفشدوزکی  یکی از پیشنهادهای عالی برای کادوی تولد دختر بچه ها است.
دکمه بازگشت به بالا