بین الملل

الحوثی: پیشرفته‌ترین موشک‌های آمریکایی بر سر زنان وکودکان غزه ریخته می‌شود

رهبر انصارالله یمن گفت رژیم صهیونیستی در هدف قراردادن زنان وکودکان غزه از پیشرفته‌ترین موشک‌ها و بمب‌های آمریکایی و انگلیسی استفاده می‌کند.

به گزارش پرتال پارسی، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در سخنرانی روز پنجشنبه خود، از نقش آمریکا و انگلیس در کشتار مردم فلسطین سخن گفت.

رهبر انصارالله یمن درباره آخرین تحولات منطقه و ادامه جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه گفت: «برای هفته نوزدهم رژیم صهیونیستی به طور مداوم مرتکب وحشیانه‌ترین تجاوزها در غزه می‌شود و نیروهای شرارت با پیشرفته‌ترین و کشنده‌ترین ابزارها از آن حمایت می‌کنند».

او گفت: «بمب‌های ویرانگر و موشک‌های پیشرفته‌ای که به رژیم صهیونیستی داده می‌شودآخرین چیزی است که فناوری های آمریکایی و انگلیسی و برخی کشورهای غربی به آن دست یافته‌اند. این بمب‌های قوی برای مقابله با ارتش‌های مجهز و پایگاه‌های نظامی بزرگ ساخته شده‌اند اما اکنون بر سر زنان و کودکان و زیرساخت‌های غزه ریخته می‌شود».

تکمیل می‌شود…

گروه تحریریه بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای علم و فناوری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه دستاوردهای علمی و پیشرفت‌های فناوری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره رویدادهای علمی، کشف‌های جدید و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و علمی، به شما دیدی کامل از تحولات علم و فناوری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا