اقتصادی

صادرات ۷۸۰هزار تن بنزین از بندرشهید رجایی با ۲۳ نفتکش

پرتال پارسی / هرمزگان معاون مدیرکل بنادر و امور اقتصادی بنادر هرمزگان و امور دریایی: در دو ماه نخست امسال در مجموع 780 هزار تن بنزین از 23 بنادر از بنادر شهید رجایی صادر شد.

منصور هورامشخو ظهر امروز (10 خرداد) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در دو ماه نخست سال جاری بیش از 780 هزار تن بنزین از طریق بندر شهید رجایی صادر شده است ، افزود: 23 جایگاه بنزین پر و سه پایه ساخته شده است.

معاون بنادر و امور اقتصادی هرمزگان و اداره دریانوردی گفت: حداقل تماس برای حمل و نقل محصول. “مالکیت و تصویب مالکیت پالایشگاه های نفت.

هورامشکوه خاطرنشان کرد که پس از جلسات متعدد ، سرانجام با تغییر کاربری اسکله 4 که نزدیک سکوهای نفتی بود و قبلاً در کانتینر فعال بود ، موافقت کرد: و با همکاری بخش خصوصی ، استفاده از اسکله آغاز شد و جدید اسکله در نیمه دوم سال 1999 شروع به کار کرد.

بنادر هرمزگان و معاون امور اقتصادی و اداره دریانوردی گفتند که از ابتدای سال جاری تا پایان ماه مه ، 6 کشتی 200 هزار تن بنزین و 580 هزار تن بنزین از طریق اسکله های 1 و 2 با استفاده از 17 کشتی از اسکله (4) به تنهایی.

خرمشکوه افزایش ظرفیت عملیاتی بندر در میدان نفتی و همچنین تسریع در بارگیری و تخلیه کشتی ها را از مزایای پیوستن به بندر جدید عنوان کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا