عمومیکسب و کار ویژه

شماره مجازی خارجی برای واتساپ

خرید شماره مجازی واتس اپ یا استفاده از شماره مجازی رایگان!

برخلاف شماره واقعی، شماره‌ای است که بدون سیم کارت ارائه می‌شود و امکان ساخت اکانت در شبکه‌های پیام‌رسان واتساپ و تلگرام با این شماره وجود دارد. شماره مجازی مناسب افرادی است که می‌خواهند اکانت دیگری در تلگرام یا واتساپ داشته باشند، از این رو بسیار کاربردی و کم هزینه می‌باشد. در ادامه به بررسی شماره مجازی در واتس اپ، نحوه ساخت اکانت و خرید شماره مجازی واتس اپ می‌پردازیم.

شماره مجازی واتس آپ چیست؟

شماره یا سیم کارت مجازی مانند شماره واقعی است که  توسط آن می‌توان پیامک را دریافت، ارسال یا تماس حاصل کرد، که  از طریق یکسری نرم‌افزارها یا اپلیکیشن‌ها می‌توان شماره مجازی ایجاد نمود. بنابراین این شماره فاقد سیمکارت بوده و برای ثبت و تمدید آن باید هزینه‌ای را بپردازید.

واتساپ جزو پیام ‌رسان‌های محبوبی است که می‌توانید از آن برای ارسال انواع پیام‌های متنی، صوتی و تصویری استفاده کنید. اکثر گوشی‌های اندروید از این برنامه پشتیبانی می‌کنند، بنابراین پیام شما با بالاترین سرعت ارسال شده و در هزینه‌ها نیز صرفه‌جویی خواهد شد. برای عضویت در این پیام رسان نیاز به شماره تلفنی دارید که تا بحال با آن اکانت واتس آپی ساخته نشده باشد. اما اگر تمایلی به استفاده از شماره خود ندارید می‌توانید از شماره مجازی استفاده کنید. شماره‌های مجازی دارای پیش شماره کشورهای دیگر بوده و با دریافت پنل اختصاصی آن‌ها،  ارسال و دریافت پیام برای شما امکانپذیر خواهد بود. بنابراین با می‌توانید فعالیت خود را در اپلیکشین پیام رسان شروع کنید.

خرید شماره مجازی ارزان واتس آپ

برای ایجاد شماره‌ مجازی واتس اپ برنامه‌های رایگان بسیاری وجود دارند، اما با خرید شماره مجازی از وبسایت نامبر۴ امنیت حساب کاربری و اختصاصی بودن آن حفظ می‌شود. برای خرید شماره مجازی واتساپ پس از انتخاب سایتی معتبر ابتدا باید کشور موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس با پرداخت هزینه شماره را دریافت کنید.  ما در بلاگ خود روش ها و سایت برای ساخت رایگان شماره مجای واتساپ معرفی کرده ایم اما همواره از شما خواهش کردیم که امنیت حساب کاربری خود را به خطر نیاندازید ما به واسطه فعالیت در این زمینه هر هفته شاهد عزیزانی هستیم که با اعتماد به شماره رایگان واتساپ اطلاعات و اعتبار خودرا از دست داده اند و هر چند که ما از اتفاق به وجود آمده به شدت ناراحتیم ولی متاسفانه کاری از تیم ما ساخته نیست.

 

خرید شماره مجازی آمریکا

یکی از شماره‌های مجازی پرکاربرد شماره آمریکا است. به دلیل امینت بالا و استفاده راحت مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است. خرید شماره مجازی آمریکا در فعالسازی حساب‌های کاربری تلگرام، ایمو، گوگل، وبمانی، سایت‌هایی که برای ثبت نام نیاز به تایید شماره دارند و بسیاری دیگر نیز امکانپذیر می‌باشد.

اگر در مورد خرید سیم کارت امریکا یا شماره مجازی علاقه مندی این مطلب رو بخون:

در ضمن اگر نیاز به دریافت چندین باره پیامک دارید و یک شماره مجازی دائمی میخواهید ، میتوانید شماره گوگل ویس آمریکا تهیه کنید

چرا از شماره مجازی استفاده کنیم؟

  • فعالیت در شبکه‌های اجتماعی
    •    دریافت، ارسال پیام و برقراری تماس با بالاترین سرعت
    •    دریافت گیفت کارت برای یکسری از برنامه‌ها که به شماره‌ خارجی نیاز دارند.
    •    عضویت در سرویس‌های مختلف اینترنتی مانندSpotify  ، و …
    •    و سایت‌هایی که شماره ایرانی را قبول نمی‌کنند.
  • امنیت حساب کاربری و حفظ حریم خصوصی بواسطه شماره مجازی های واتساپ( دیگه خیالت از رقیب و فامیل راحته که اطلاعاتت رو ندارند)

روش ساخت شماره مجازی واتساپ بدون برنامه

برای ساخت شماره مجازی بدون برنامه، می‌توانید از سایت‌هایی مانند number4.im استفاده کنید. این سایت به شما شماره مجازی در کشورهای مختلف از جمله آمریکا، کانادا و انگلیس ارائه می‌دهند.
برای استفاده از این سایت‌ به روش زیر عمل کنید:
1- وارد  سایت‌ number4.im شوید.
2-شماره مجازی واتساپ کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید .

3-با زدن روی خرید هزینه آنرا پرداخت نمایید.

4- در بازگشت از بانک مجدد کشور مورد نظر خود را انتخاب کنید .
5-شماره مجازی دریافتی را به عنوان شماره تلفن خود وارد کنید.
6-کد تأییدیه دریافتی را که در قسمت منتظر پیامک ظاهر می شود را وارد کنید و بعد از تأیید، اکانت واتساپ شما ساخته می شود و شما با شماره مجازی بدون برنامه شماره مجازی ساخته اید.

مراحل نصب واتس آپ بیزینس با شماره مجازی

همانطور که در فیلم مشاهده کردید، پس از از پلتفرم گوگل پلی یا سایت‌های معتبر آن را بر روی گوشی خود نصب کنید. سپس واتس اپ را باز کرده و شماره مجازی خریداری شده را وارد کنید. حال کدی که به این شماره در پنل اختصاصی ارسال خواهد شد را وارد واتس اپ نمایید. این نکته را در نظر داشته باشید که تا 120 ثانیه فرصت دارید کد دریافتی را در واتس اپ وارد کنید، در صورتی که کد را وارد نکنید، این کد منقضی شده و دیگر قابل استفاده نخواهد بود. در نهایت پس از تایید نام و موارد تکمیلی واتس اپ بیزینسی شما با شماره مجازی فعال می‌شود.

عدم شناخت مخاطبین با شماره مجازی

پس از فعال شدن حساب کاربری با شماره مجازی ممکن است مخاطبین شما به خوبی نشان داده نشوند. یکی از راه‌حل‌هایی که برای این مشکل وجود دارد این است که تمام شماره‌های مخاطبین خود را با کد کشور یعنی +98 ذخیره کنید. در صورت اصلاح شماره مخاطبین، در قسمت ارسال پیام بر روی بروزرسانی کلیک نمایید تا مخاطبین با نام برای شما نشان داده شود. توجه کنید که مخاطبان شما چون این شماره مجازی را ندارند نمیتوانند شما رو ببینند اما شما قابلیت مشاهده آنها را دارید، جالبه نه ؟

این همان حفظ حریم خصوصی هست که قبلا از ان یاد کردیم و به شما توصیه میکنم یک بار برای همیشه خیال خود را از افراد پیگیر و…. راحت کنید

امکان سوء استفاده از شماره مجازی توسط افراد دیگر

اگر به صو ت قانونی اقدام به خرید شماره مجازی واتس اپ کنید، به دلیل منحصر بفرد بودن آن افراد دیگر نمی‌توانند از این شماره استفاده کنند. ممکن است برخی از شماره‌ها مجدد توسط سرویس‌ دهنده خارجی به فروش برسد که تاکنون گزارش‌های بسیار کمی در این خصوص وجود دارد.
کشورهای موجود برای خرید شماره مجازی واتس اپ
واتس آپ از جمله پیام‌رسان‌های محبوب است که از بسیاری از کشورها مانند آمریکا، لهستان، روسیه، آلمان، هلند، مالزی، انگلستان، کانادا، ترکیه و…  پشتیبانی می‌کند. شما می‌توانید با خرید شماره مجازی واتس اپ هر یک از این کشورها حساب کاربری ایجاد کنید، که نیاز به سیم کارت فیزیکی نداشته و کاملا ایمن است.

خرید شماره مجازی اختصاصی واتساپ

تمامی سایت نامبرفور اختصاصی بوده خصوصا شماره های واتساپ این مورد را به یاد داشته باشید که بعد از ورود به اپلیکیشن واتساپ امکان دریافت مجدد کد فعالسازی واتس امکان پذیر نبوده این عمل هم فقط برای حفظ امنیت حساب های کاربری از سمت اپراتور اصلی اعمال شده است.

اختصاصی بودن اکانت مجازی واتساپ به این معناست که اکانت مختص شما بوده است ولی به این نکته توجه داشته باشید ، این شماره در شبکه های اجتماعی دیگه در اختیار افراد دیگر قرار خواهند گرفت

قیمت شماره های مجازی واتس آپ

هزینه خرید شماره‌های مجازی با توجه به کشور آن متغییر بوده و بسته به قوانین کشور تعیین می‌شود. خرید شماره مجازی واتس اپ ارزان قیمت یا رایگان ریسک زیادی را به همراه دارد. به دلیل اینکه این شماره‌ها خام نبوده و ممکن است در اختیار افراد دیگری نیز قرار گیرد و در نتیجه امنیت حساب کاربری را به خطر می‌اندازد. همچنین باتوجه به حساسیت وب سایت موردنظر روی کشور بالا بوده و امکان مسدود شدن شماره انتخابی نیز وجود خواهد داشت.

موارد مهم شماره مجازی واتساپ

درحال حاضر سخت گیری سرویس دهنده واتس اپ زیاد شده است و اگر بعد از دریافت کد اکانت واتساپ شما مسدود شد امکان برگشت اکانت یا هزینه شما وجود ندارد زیرا برای شماره‌ها فقط و فقط یکبار امکان دریافت کد ورود وجود دارد.

دلایل اصلی مسدود شدن اکانت واتساپ

1- IP شما باید با شماره کشور خریداری شده یکی باشد.
2-
ساخت اکانت با تعداد بالا از یک IP یا یک دستگاه
3-
روشن بودن لوکیشن گوشی

تفاوت شماره ارزان و گران

به طور معمول شماره‌های مجازی ارزان قیمت از کیفیت و ماندگاری مناسب و خوبی  برخوردار نیستند. همچنین برخی از آن‌ها به حالت ریپورت قرار دارند. شماره‌های تلگرام مربوط به کشورهای روسیه، اوکراین، فرانسه و برزیل، اغلب دچار ربپورت هستند که برای خارج شدن از حالت ریپورت باید پیامی به ربات اسپم بات داده تا با گذشت چند روز  شماره از حالت ریپورت خارج شود. به دلیل تفاوت در قوانین فروش شماره مجازی در کشورها ممکن است هزینه آن‌ها بالا باشد. بنابراین قیمت شماره مجازی واتس اپ بستگی به قوانین شماره مجازی در کشور مورد نظر دارد.

خرید شماره مجازی واتس اپ راهی امن برای ساخت حساب کاربری!

همانطور که گفته شد، شماره مجازی شماره‌ای فاقد سیم کارت است و به صورت مجازی یا آنلاین یک شماره با اپراتور اینترنتی به شما اختصاص داده می‌شود. شما می‌توانید با این شماره به مخاطبین خود پیامک ارسال و دریافت کنید یا تماس بگیرید. خرید شماره مجازی واتس اپ علاوه بر اختصاصی بودن شماره، امنیت حساب را حفظ می‌کند و در دسترس دیگر افراد قرار نمی‌گیرد. بنابراین بهتر است این شماره را از سایت‌ معتبر نامبر فور خریداری و فعال کنید.

برای گرفتن فوری اکانت مجازی whatsapp سایت نامبرفور در کنار شماست از لیست بالا هر کشوری که دوست دارید انتخاب کنین و به صورت آنلاین و آنی شماره و همینطور کد فعال سازی را دریافت کنید در ۲۴ ساعت شبانه روز بدون نیاز به پیام دادن به شخصی واسط میتوانید شماره مورد نظر را دریافت کنید.

بهترین کشور ها برای دریافت شماره واتساپ در بالای لیست کشورها اضافه شده شما میتونید ببینید در ساعات گذشته بیشترین کد فعال سازی از کدام کشور های اتفاق افتاده است.

چگونه شماره مجازی برای واتساپ بسازیم، با دانلود برنامه ساخت شماره مجازی برای واتس اپ می‌توانید از این پیامرسان جهانی رایگان بدون شماره اصلی خود استفاده کنید. برای ثبت نام با شماره جعلی سه برنامه پیشنهاد کرده‌ایم که با آنها یک اکانت رایگان و دائمی برای خودتان ایجاد کنید.

این آموزش که براتون تهیه کردم مثل برنامه Textnow و 2ndline و ربات و سایت‌ های ایرانی شماره پولی یا محروم نمیده، ما بهترین برنامه و معرفی کرده‌ایم و شما فقط باید مراحل آموزش تصویری را مو به مو انجام بدید وگرنه وسط کار با مشکل مواجه خواهید شد.

البته به یک وی‌پی‌ان با آی پی بریتانیا (انگلستان)، آمریکا یا کانادا هم نیاز دارید. مهمه که به آی‌پی یکی از این سه کشور وصل بشید بقیش دیگه مثل آب خوردنه و می‌توانید براحتی یک اکانت عالی خارجی داشته باشید.

دوستان شماره مجازی واتساپ که این برنامه میده با اونی که می‌خرید هیچ فرقی ندارد. از نظر کیفیت و کارایی هم هیچ تفاوتی با سیم کارت ندارد و اگر هم میگن اکانت فیک منظور این نیست که شما از خدماتی در این پیامرسان محروم خواهید شد، بلکه شما به همه امکانات دسترسی خواهید داشت.

1- ساخت شماره مجازی واتساپ با Textme

حالا یه سری شماره میده که باید یکی و انتخاب کنید.

حالا در صفحه ثبت نام مشخصات خواسته شده و وارد کنید. یه ایمیل که مهم نیست واقعی باشه یا نه، یک پسورد و سن و جنسیت هم انتخاب کنید و Register بزنید

اگر پس از رجیستر کردن کد کپچا هم اومد اونو حل کنید و سپس خواهید دید شمارتون ایجاد شده

اگر موفق به ساخت نشدید می‌توانید از بخش “” یک اکانت بدون ریپورت و امن برای خودتون تهیه کنید

حالا کدی که به Textme میاد و در اینجا وارد کنید. دقت کنید که کد به سیم کارتتون نمیاد! میاد به همون برنامه Textme که قبلا باهاش شماره ساختید. دقت کنید به انگلیسی اعداد را وارد کنید تا با خطا مواجه نشوید

در پایان وارد برنامه و حساب کاربری خود میشوید و شماره مجازی واتساپ خود را مشاهده میکنید

حالا این شماره را با کد 381+ را در واتساپ وارد کنید و با یک اکانت خارجی وارد این پیامرسان شوید. شماره مجازی برای واتساپ ممکن است دائمی نباشد پس احتیاط کنید

خب همانطور که مشاهده کردید یک شماره به ما داد که باید این شماره و با کد 1+ در واتساپ خود وارد کنید. با لمس چند ثانیه‌ای روی شماره اونو کپی کنید

شماره بصوت زیر باید وارد واتس اپ بشه وگرنه اشتباه عمل می‌کند. اول کد کشور را 1+ بزارید و سپس شماره را مثل زیر وارد کنید و NEXT را بزنید. برای داشتن یک اکانت دیگر در گوشی باید از یا بیزنس استفاده کنید

اندکی منتظر باشید تا از طریق برنامه با شما تماس گرفته شود و کد بصورت انگلیسی برایتان قرائت شود. توجه کنید ممکن است کد بصورت ویس هم براتون ارسال بشه که باید پخش کنید و کد و وارد کنید.

خرید شماره مجازی واتساپ |خرید شماره مجازی واتساپ ارزان

در سایت ما روش‌های دیگری هم هست که از طریق ذره‌بین بالنامبرلند؛ حرفه ای ترین و ارزان ترین پنل شماره مجازی

تصور کنید قصد ساخت حساب جهت استفاده از شبکه های اجتماعی همانند تلگرام، اینستاگرام، تویتر، فیسبوک و سایتها و نرم افزارهای مختلف هستید، اما جهت ساخت و تکمیل ثبت نام نیاز به وارد کردن شماره موبایل و تأیید پیامکی هستید! مخصوصا زمانی که امکان استفاده از شماره شخصی شما برایتان مقدور نیست و یا تمایل به استفاده از آن ندارید و یا برای استفاده های شخصی و تجاری نیاز به ساخت تعداد زیادی حساب کاربری دارد؛ پنل شماره مجازی نامبرلند این امکان را به شما میدهد که به صورت نامحدود از بیش از 160 کشور مختلف جهان از جمله کشورهای اروپائی و آسیائی و … اقدام به دریافت شماره با هزینه بسیار کم کنید. شماره هایی که امکان دریافت پیامک حاوی کد فعالسازی جهت ساخت اکانت در هر سرویسی را دارا هستند.

با اطمیـنان خریـد کنید

نامبرلند، دارای نماد رسمی اعتماد الکترونیک ، نماد ساماندهی ، گواهی پرداخت امن آنلاین می‌باشد، برای مشاهده روی نمادها کلیک کنید.

شماره بدون ریپورت یعنی چه و کدام شماره ها این خصوصیت را دارند؟

  • منظور از شماره مجازی بدون ریپورت، شماره ای است که محدودیتی برای استفاده نداشته باشد، منظور این است که آن شماره مجازی قابلیت ارسال پیام به شخصی افراد را داراست

شماره تا چه زمان در اختیار ماست؟

  • شماره ها با بهترین کیفیت موجود تهیه شده و اختصاصی هستند، لذا در اغلب اوقات تا زمانی که از اکانت خود خارج نشوید می توانید از آن استفاده کنید

آیا شماره در اختیار ما بوده و همیشه می توانیم کد تأیید بگیریم؟

  • دقت داشته باشید که شماره ها فقط یکبار کد ورود را داده ولی تا زمانی که از حساب خود خارج نشوید معمولا امکان استفاده از شماره بوده و مشکلی نخواهید داشت

تفاوت شماره کشورهای مختلف چیست؟

  • عدد مقابل کشورهای مختلف بیانگر اپراتورهای مخابراتی مختلفی است که شماره های آنها ارائه میشود، از لحاظ کیفیت معمولا تفاوتی نداشته و فقط به جهت تنوع و موجود بودن همیشگی شماره، از اپراتورهای متفاوت اضافه شده است

آیا شماره‌ها امن هستند؟

  • شماره هایی که دریافت می کنید از طرف نامبرلند به هیچ کس دیگری واگذار نمی شود و فقط در اختیار شماست، اما برای حفظ امنیت بیشتر نکات ایمنی سرویس خود را رعایت کنید، مثلا رمز دو مرحله ای تعریف کنید، در صورتی وجود رمز دو مرحله ای حتی اگر شخص به شماره دسترسی پیدا کند تا زمانی که رمز انتخابی شما را نداشته باشد به هیچ وجه نمی تواند به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند

از منوی اصلی به قسمت آموزش ها مراجعه کنید

ا می‌توانید جستجو کنید.

 

 

دکمه بازگشت به بالا