عمومیکسب و کار ویژه

شاسی احضار آسانسور

خرید شستی آسانسور با تنوع قیمت مختلف از 400,000 تومان به بالا در فروشگاه کلمان موجود می باشد. شستی آسانسور از مهم‌ترین قطعات آسانسور به شمار می‌آید که مسافران بیشترین برخورد را با آن دارند. مسافران با فشار دادن دکمه‌های شاسی آسانسور به سایر طبقات آسانسور منتقل می‌شوند. شستی طبقات آسانسور در داخل کابین آسانسور و بیرون از کابین قرار گرفته می‌شود. شستی طبقه آسانسور در بیرون از کابین قرار می‌گیرد که مسافران با فشار دادن دکمه آن آسانسور را به آن طبقه فراخوانی می‌کنند. شاسی کابین آسانسور در داخل کابین قرار می‌گیرد که افراد با فشار دادن یکی از دکمه‌های آن به طبقه مورد نظر منتقل می‌شوند. شستی طبقه آسانسور که به شستی احضار کابین نیز معروف می‌باشد انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید انواع شستی آسانسور را از وبسایت فروش لوازم آسانسوری خرید کنید.

از مهم‌ترین مواردی که باید در زمان خرید دکمه آسانسور به آن توجه کرد، جنس و برند سازنده کلید طبقات آسانسور است. قیمت صفحه کلید آسانسور با توجه به ویژگی‌ها و تعداد کلیدهایی که دارد متغیر است. شاسی آسانسور به تابلو فرمان آسانسور متصل می‌‎شود. دستورات به پنل فرمان از طریق شستی احضار کابین ارسال می‌شود و آسانسور شروع به حرکت می‌کند. شستی الکترونیک پژوه یا همان الکترونیک پژوه اسدی از جمله شرکت‌های داخلی ایران است که انواع شستی آسانسور را تولید می‌کنند. قیمت کلید داخل کابین آسانسور به نسبت به سایر رقبا کمتر است و همچنین کیفیت بالایی نیز دارند. امروزه بیشتر کابین‌های اسانسور به شستی اسدی یا شاسی اسدی مجهز هستند.

شاسی آسانسور انواع مختلفی دارند که هر کدام بر اساس ویژگی‌هایی که دارند قیمت و طرح‌های مختلفی دارند. شستی کابین آسانسور و کلید طبقات آسانسور به صورت لمسی، کارتی و یا دکمه‌ای در بازار موجود می‌باشد. قیمت شاسی آسانسور لمسی از دو نوع دیگر بیشتر می‌باشد و بیشتر در آسانسورهای لاکچری استفاده می‌شود. شستی طبقه آسانسور کارتی برای افزایش امنیت ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد، این مدل که انواع مختلفی دارد در ساختمان‌های اداری و مسکونی استفاده می‌شود. این نمونه از کلید طبقات آسانسور به این صورت کار می‌کنند که فقط افرادی که اجازه دسترسی به آسانسور را دارند می‌توانند از آن استفاده کنند. این مدل به وسیله حسگر اثر انگشت، صدا و یا کارت کار می‌کند. مسافران با نزدیک کردن کارتشان به شاسی کابین آسانسور، به طبقه مورد نظرشان منتقل می‌شوند. در کارت هر شخص طبقه مورد نظر کد نویسی شده است و افراد با آن کارت به طور خودکار به طبقه مورد نظر منتقل می‌شوند.

مدل دکمه‌ای هم که در اکثر آسانسورهای امروزی استفاده می‌شوند و به طور حتم تاکنون با یکی از آن‌ها سروکار داشته‌اید. افراد با فشار دادن شستی احضار کابین، آسانسور را به همان طبقه فراخوانی می‌کنند. افراد با ورود به کابین و فشار دادن یکی از دکمه‌های شستی کابین آسانسور به طبقه مورد نظر منتقل می‌شوند. تعداد دکمه‌های روی شستی گاهاً زیاد است. با اطلاع ازمعنی دکمه های آسانسور به راحتی به طبقه مورد نظرتان منتقل شوید. به طور کلی شستی‌های آسانسور کارتی و لمسی بیشتر در ساختمان‌های لوکس و لاکچری استفاده می‌شود و مدل دکمه‌ای آن در ساختمان‌های معمولی استفاده می‌شود.

شستی آسانسور لمسی

طراحی این مدل از شاسی‌ها به خصوص است و جنس آن‌ها از استیل و یا شیشه است. بیشتر در کابین آسانسور شیشه ای  یا استیلی استفاده می‌شود. استایل شیک و جذاب از ویژگی‌های بی نظیر این مدل از شاسی‌های آسانسور است.

شاسی آسانسور دکمه ای

یکی از رایج‌ترین انواع است که در آسانسورهای امروزی به کرات استفاده می‌شود. این مدل به دلیل قیمت پایین‌تری که به نسبت سایر محصولات دارند طرفداران و خریداران بیشتری دارد.

شاسی آسانسور کارتی

شاسی آسانسور کارتی که به صورت کارت، کد و یا اثر انگشت کار می‌کند از لاکچری‌ترین شاسی‌های آسانسور است که ایمنی آسانسور  و ساختمان را تا حد خیلی زیادی افزایش می‌دهد. افرادی که ساکن آن ساختمان نیستند، نمی‌توانند از آسانسور استفاده کنند.

قیمت شستی آسانسور

قیمت شستی بیرون آسانسور و داخل آن با توجه به ویژگی‌هایی که دارد، متغیر است. شرکت سازنده، نوع و جنس آن از مهم‌ترین فاکتورهای تفاوت قیمت صفحه کلید آسانسور است. در جدول زیر لیستی از قیمت کلید داخل کابین آسانسور و قیمت شاسی آسانسور را مشاهده می‌کنید.

خرید دکمه آسانسور مناسب

خرید کلید طبقات آسانسور مناسب با نوع کاربری آسانسور است. این مورد باید پیش از خرید به آن دقت شود و توجه کنید که پنلی را خریداری کنید که با آسانسورتان سازگاری و مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال اگرآسانسور صنعتی آتیس، آسانسوری است که در ساختمان شما استفاده شده است، بهتر است به سراغ خرید پنل‌های کارتی و لمسی نروید؛ چرا که نیازی به چنین پنل‌هایی در آسانسور نیست. همچنین اگر در محیطی زندگی می‌کنید که هوای آن رطوبت زیادی دارد، بهتر است پنل‌های شیشه‌ای خریداری کنید؛ چرا که پنل‌های استیلی به مرور زمان زنگ می‌زنند. بهتر است قبل از خرید با یکی از مشاورین ما در کلمان صحبت کنید تا در این زمینه شما را راهنمایی کنند. پنل‌های استیلی به صورت روکار هستند و بر روی قاب بیرونی کابین و یا دیوار ساختمان نصب می‌شوند. این مدل به دلیل این که پلیت شستی آسانسور به آن پرس شده است به صورت روکار نصب می‌شود. پنل‌های شیشه‌ای نوع دیگری از صفحه کلیدهای آسانسور است که زیبایی به خصوصی دارند. شما با خرید صفحه کلید اسانسور شیشه‌ای جلوه‌ای زیبا به آسانسورتان ببخشید. از این رو بیشتر در کابین آسانسور لاکچری استفاده می‌شود. ضخامت شاسی شیشه‌ای آسانسور بین 4 تا 6 میلی‌تر است که تفاوتی با پنل‌های توکار ندارد. رنگ مشکی بهترین رنگ برای پنل‌های لمسی است؛ چرا که شماره طبقات بر روی آن بهتر نمایش داده می‌شود. برخی به جای قرار دادن پنل لمسی بر روی شاسی‌های شیشه‌ای از دکمه استفاده می‌کنند که زیبای پنل‌های شیشه‌ای را کم می‌کند. پنل‌های شستی آسانسور شیشه‌ای برای ساختمان‌های قدیمی، پر ترافیک، مرطوب و صنعتی مناسب نمی‌باشد. اگر به دنبال این هستید که هزینه زیادی برای شاسی آسانسور پرداخت نکنید، شاسی‌های مکانیکی گزینه مناسبی می‌باشند. جنس دکمه‌های این شاسی‌ها از استیل است و دوام بالایی دارند. البته نوع دیگری از این مدل وجود دارد که دکمه‌های از جنس پلاستیک آبکاری شده است که دوام کمتری از نوع استیلی دارند. برای استحکام، ماندگاری و بازدهی بیشتر از دکمه‌های مکانیکی استیلی استفاده کنید.

اجزای پنل شستی آسانسور

شستی اسانسور به دو بخش روکار و توکار تقسیم می‌شود. شاسی‌ها در کنار درب طبقه یا درب ورودی آسانسور نصب می‌شود. افراد با فشار دادن این دکمه آسانسور را به همان طبقه احضار می‌کنند. شاسی‌های بیرون آسانسور دارای نشانگرهایی هستند که نشان می‌دهد از سمت پایین یا بالا به سمت شما در حال حرکت است.

  • شاسی طبقه اسانسور(برای هر طبقه)
  • نشانگر
  • کلید تهویه کابین آسانسور
  • شاسی بستن درب
  • شاسی باز کردن درب آسانسور
  • شاسی زنگ خطر آسانسور
  • نمایشگر شماره طبقه ساختمان

بر روی دکمه‌های آسانسور برجستگی‌هایی قرار دارد که افراد با نابینا با لمس کردن آن‌ها می‌توانند شماره و یا عددی که بر روی دکمه نوشته شده را بخوانند.

انواع نشانگر طبقات 

یکی از اجزای شاسی طبقات آسانسور، نمایشگر یا نشانگر طبقات است. این نشانگر به صورت دیجیتالی است که شماره طبقه‌ایی که آسانسور در آن قرار دارد را به مسافران نشان می‌دهد. این نشانگرها انواع مختلفی دارند که به 3 دسته زیر تقسیم می‌شوند:

پرکاربردترین نوع نشانگری که در آسانسورهای امروزی استفاده می‌شود، نشانگر سگمنت است. نشانگر سگمنت به دلیل قیمت پایین‌تر و کیفیت خوبی که دارد بیشترین استفاده را دارد. نشانگرهای LCD در حال حاضر بیشترین قیمت را دارند.

شاسی احضار آسانسور یکی از ضروری‌ترین تجهیزات و امکانات درون آسانسور است. در آسانسور به ازای هر طبقه یک شاسی وجود دارد. این شاسی ویژه حوادث در آسانسور تعبیه شده است. مسافران می‌توانند از طریق فشردن این شاسی در مواقع اضطراری به تابلوی آسانسور فرمانی صادر کند. افراد می‌توانند در طبقه‌های مختلف این پیام را برای تابلو فرمان ارسال کنند. تابلوی فرمان از طریق الگوریتم‌هایی خاص این پیام را دریافت کرده و به صورت زمانبندی شده و به ترتیب به همه پیام‌ها پاسخ می‌دهد.

با توجه به اینکه اولین ارتباط کاربر از طریق همین شاسی انجام می‌شود، بنابراین باید از شاسی‌های باکیفیت و با جنس مرغوب در آسانسور استفاده کرد. به احتمال زیاد ضرب المثل “عقل مردم به چشمشونه” را زیاد شنیده‌اید. افرادی هم که از آسانسور استفاده می‌کنند با دیدن ظاهر زیبای شاسی احضار آسانسور تصور می‌کنند که آسانسور بسیار باکیفیت است. به همین علت ظاهر شاسی احضار در اهمیت زیادی دارد. البته قیمت شاسی احضار آسانسور نیز تحت تاثیر ظاهر شاسی است. برای خرید شاسی اطمینان مطمئن باید به شرکتی معتبر در زمینه آسانسور مراجعه نمایید.

شاسی احضار آسانسور چیست؟

همانطور که در مقدمه نیز گفتیم به ازای هر طبقه یک شاسی احضار آسانسور در آن وجود دارد. این شاسی شامل شستی فشاری جهت اخطار، نمراتور، دو فلش نما برای تشخیص جهت حرکت کابین به سمت بالا یا پایین است. شاسی درون ، مجموعه‌ای از دکمه‌ها برای کنترل حرکت کابین، بررسی وضعیت کلی آسانسور(نمایانگر جهت و نمراتور)، زنگ و استپ اضطراری روی پنلی خاص قرار دارند.

شاسی‌های احضار آسانسور ساخت ایران معمولا خیلی با کیفیت و مرغوب هستند. بیشتر قسمت‌های این شاسی معمولا ساخت ایران هستند؛ اما برخی از قطعات مانند شستی و نمراتور متعلق به کشور‌های خارجی است. شاسی مذکور در دو سایز نیم قد و تمام قد ساخته می‌شوند. این شاسی‌ها دارای ویژگی‌ها و اجزای زیر هستند:

  • دارای شستی اختصاصی برای هر طبقه
  • نمراتور یا LCD
  • کلید مخصوص برای تهویه کابین
  • شستی Door Close
  • لامپ روشنایی اضطراری: این لامپ هنگا م قطعی برق برای کاهش اضطراب مسافران روشن می‌شود
  • شستی Door Open
  • دکمه آژیر یا زنگ خطر

شاسی احضار آسانسور علاوه بر مواقع اضطراری در ارسال فرمان به کابین برای بالا و پایین شدن نیز کاربرد دارد. این شاسی‌ها درون آسانسور و در کنار دکمه طبقات هستند. این شاسی‌ها در فرم‌ها و رنگ‌های مختلف طراحی شده‌اند. جنس بدنه شاسی در چند نوع مختلف زیر است:

این بدنه می‌تواند پوشش‌های مختلفی از جمله آنا دایز رنگی، پودر استاتیک و رنگ کره‌ای داشته باشد. جهت نماهای آسانسور نیز به سه صورت زیر هستند:

 بریل آسانسور چیست؟

در قسمت پایینی نوشته‌های آسانسور نقطه‌ها و خطوطی وجود دارند. به نظر شما کاربرد این نقاط و خطوط چیست؟ افرادی که نابینا و یا کم بینا هستند نمی‌توانند به راحتی از دکمه‌های معمولی آسانسور استفاده کنند. این افراد می‌توانند با لمس نقاط مذکور علاوه بر پی بردن به کارکرد دکمه‌های آسانسور بین طبقات مختلف جابجا شوند.

طبقه بندی پنل شاسی احضار آسانسور طبق عملکرد

به صورت کلی سه نوع مختلف پنل شاسی احضار آسانسور وجود دارد که در ادامه جزئیات آن‌ها را شرح می‌دهیم.

شاسی احضار آسانسور لمسی

این نوع از شاسی احضار آسانسور به صورت لمسی و دارای جنس شیشه‌ای هستند. مقاومت این نوع شاسی از دو نوع دیگر بسیار بیشتر است.

شاسی احضار آسانسور دکمه‌ای

معمول‌ترین و رایج‌ترین شاسی احضار آسانسور از این نوع است. این نوع شاسی به صورت دکمه‌ای است و عموما جنس استیل و یا ترکیب استیل و پلاستیک دارد.

شاسی احضار آسانسور کارتی، رمزی و اثر انگشتی

مهم‌ترین کاربرد این نوع شاسی احضار آسانسور محدودیت دسترسی و یا مجاز کردن دسترسی به آسانسور برای برخی از افراد خاص است. شما برای استفاده از این نوع شاسی احضار آسانسور باید از کارت RFID، رمز و یا اثر انگشت خود استفاده کنید. محصل نصب این شاسی درون طبقات و همچنین روی پنل کابین درونی است. در آسانسور‌هایی که به این نوع از شاسی احضار آسانسور هستند، تنظیمات دسترسی افراد به آسانسور در طبقات مختلف متفاوت است.

در صورتی که شاسی احضار آسانسور از نوع مکانیکی باشد جنس فیس پلیت پشتی که عموما محل تماس کاربر با شاسی است از جنس استیل، پلکسی یا پلاستیک آبکاری شده است. نوع پلاستیک آبکاری شده از دو نوع دیگر ارزان‌تر است؛ اما با توجه به اینکه ممکن است قسمت آبکاری شده با تماس زیاد دست از بین برود استفاده از این نوع فیس پلیت پیشنهاد نمی‌شود. بنابراین بهتر است برای عمر بیشتر فیس پلیت‌ها، از فیس پلیتی با جنس استیل استفاده کرد.

دکمه نمراتور(نشان‌دهنده طبقات) نیز بخشی از شاسی احضار آسانسور است. نمراتور به صورت نمایشگر است که از گذشته تاکنون دچار تغییراتی شده است. در گذشته نوع لامپی این نمایشگر‌ها بسیار رایج‌تر بوده است. امروزه نوع دیجیتالی آن پرکاربرد‌تر است که به سه صورت زیر وجود دارد:

نوع سگمنت نمراتور ارزان‌ترین نوع و مقرون به صرفه‌ترین آن است. برعکس نوع LCD از دو گونه دیگر بسیار گران‌تر است.

انتخاب بهترین فیس پلیت برای آسانسور

این انتخاب باید بر اساس نوع آسانسور و تجهیزات موجود در آن صورت بگیرد. به  عنوان مثال استفاده از فیس پلیتی با جنس آهنی در مناطق مرطوب مانند کشتی‌ها، سواحل و باشگاه‌ها توصیه نمی‌شود. ای نوع از فیس پلیت‌ها که به استیل بگیر معروف هستند در مناطق مرطوب دچار زنگ زدگی می‌شوند.

نوع دیگری از فیس پلیت‌ها که به آن‌ها استیل نازک می‌گویند و جنس شیشه‌ای دارند برای استفاده در ساختمان‌های تجاری، پرترافیک و پرجمعیت مناسب نیستند. زیرا استفاده و تماس زیاد با این نوع استیل باعث نامناسب شدن ظاهر آن می‌شود. این یکی از نکاتی است که هنگام خرید آسانسور باید در راهنمای خرید آسانسور به خوبی به آن توجه کنید. بنابراین استفاده از این نوع استیل و همچنین نوع بگیر فقط باعث افزایش هزینه‌های آسانسور و ساختمان می‌شود.

موارد کاربرد استیل نازک در آسانسور

در مبحث قبلی گفتیم که استفاده از فیس پلیت با جنس استیل نازک در آسانسور توصیه نمی‌شود. شاید اکنون این سوال برای شما مطرح شود که با توجه به احتمال خرابی این نوع استیل، مورد کاربرد آن در چه مواردی است؟

در صورتی که فیس پلیت شاسی احضار آسانسور به صورت آماده و فرم داده شده باشد شما می‌توانید برای مصارف توکار از استیل نازک استفاده کنید. بنابراین شما نیازی به نصب قوطی داخل دیوار و یا روی چهارچوب درب آسانسور ندارید. برعکس برای پلیت‌های توکار که فاقد پرس شدگی و هرگونه فرم دهی هستند، استفاده از این نوع استیل مناسب نیست. در این شرایط حداقل ضخامت استیل باید 1.5 میلی متر باشد.

کاربرد پلیت شیشه‌ای چیست؟

در آسانسور‌های لوکس و گران قیمت که ظاهر آسانسور اهمیت ویژه‌ای دارد، از پلیت شیشه‌ای استفاده می‌شود. شیشه در این نوع پلیت باید به صورت سکوریت باشد. بر اساس ، ضخامت شیشه در این نوع پلیت باید بین 4 الی 6 میلی متر باشد. پلیت شیشه‌ای در رنگ‌های مختلف وجود دارد؛ اما رنگ مشکی از سایر رنگ‌ها پرکاربرد‌تر است. شاسی در این نوع پلیت بیشتر به صورت لمسی(تاچ) است.

قیمت شاسی احضار آسانسورشاسی یکی از ملزومات پر کاربرد در آسانسور است.که در دو نوع شاسی طبقات و شاسی کابین در آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.این وسیله نقش رابط کاربر را با تابلو فرمان آسانسور ایفا می نماید.و کاربر به وسیله آن درخواست حرکت آسانسور با توجه طبقه مد نظر را را صادر می کند.شاسی طبقات آسانسور کد1206 یکی از بهترین پنل های طبقات آسانسور به شمار می رود.که از یک کلید برای احضار و یک صفحه نمایشگر تشکیل شده است.این مدل از پنل آسانسور از محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردار است.و با قیمت مناسب به سراسر کشور عرضه می گردد.

پنل ها در آسانسور در نوع طبقات و پنل کابین مورد استفاده قرار می گیرند.پنل های طبقات به ازای تعداد ایستگاه های آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.و از یک پنل در درون کابین آسانسور استفاده می گردد.

شاسی طبقات آسانسور کد1206 یکی از بهترین پنل های طبقات آسانسور است.که از ظاهری زیبا و چشم نواز برخوردار است.این طرح مطابق با سلیقه مشتریان طراحی شده است.و قابل استفاده در انواع ساختمان های دارای آسانسور است.

شاسی طبقات آسانسور کد1206 توضیحات:

شاسی در آسانسور یکی از قطعات پرکاربرد است.که در قسمت الکتریکال آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.این وسیله ارتباط بین مسافران و آسانسور را برقرار می کند.شاسی طبقات آسانسور کد1206 یکی از بهترین طرح های پنل طبقات محسوب می شود: که شامل :  یک کلید برای احضار و یک صفحه نمایشگر سون سگمنت است.

این مدل از پنل آسانسور برای آسانسور انواع ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی گزینه ای مناسب است.و با قیمت مناسب به سراسر کشور عرضه می گردد.

مشخصات فنی :

نام کالا  Product Name شاسی کابین آسانسور کد1206  ELEVATOR CABIN PANEL CODE1206
کشور سازنده ساخت ایران MADE IN IRAN
برند AT AT
گارانتی ۳۶ ماه ۳ YEARS
خدمات پس از فروش ۱۰ سال ۱۰ YEARS
نمراتور دارد HAS IT
ارتفاع پنل 30 سانتی متر 30 CM
متریال استیل  STEEL
نماینده فروش مستقیم رایا آسانسور RARA LIFT
نمره کارشناسان رایا آسانسور به این محصول از ۱۰ 7.8 7.8

عملکرد پنل در آسانسور

هر کاربر یا مسافر با استفاده از کلید فشاری و یا لمسی شاسی طبقات و یا پنل کابین آسانسور ، به تابلو فرمان آسانسور فرمانی را صادر می نماید.تابلو فرمان درخواست ها را پردازش نموده و با ثبت و ذخیره تمامی فرامین و با توجه به الگوریتم جواب دهی فرامین به نوبت به آنها پاسخ می دهد.به همین دلیل است.که پنل به عنوان اولین رابط کاربر آسانسور می باشد.

بنابراین ظاهر و کیفیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است.شاسی طبقات آسانسور کد1206 گزینه ای مناسب برای انواع آسانسور ساختمان های اداری ، تجاری و مسکونی است.و نصب آسانسور با گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر به سراسر کشور عرضه می گردد.

شاسی احضار جهت دار چیست؟

در ساختمان های مرتفع و مجتمع هایی که از چند آسانسور در کنارهم استفاده می گردد.می توان از شاسی های احضار جهت دار استفاده نمود.

در این روش با استفاده از سیستم مدیریت یکسان آسانسور، پردازش گر اصلی آسانسورها باتوجه به این که احضار از کدام طبقه صورت گرفته و در جهت حرکت موردنظر احضارکننده، نزدیکترین کابین به طبقه موردنظر ارسال می کند.بنابراین سرعت جابه جایی مسافران در آسانسور افزایش پیدا می کند.و همچنین عمر مفید آسانسور نیز بهبود می یابد.

همانطور که گفته شد : شاسی در آسانسور در انواع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.سلیقه مشتریان در انتخاب پنل آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است.معمولا شاسی های آسانسور را مطابق با طرح و مدل کابین و درب آسانسور سفارش می دهند.

شاسی طبقات آسانسور کد1206 را می توان در بسیاری از پروژه های نصب و راه اندازی آسانسور استفاده نمود.این مدل از پنل آسانسور از محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردار است.و با قیمت مناسب به سراسر کشور عرضه می گردد.با مراجعه به لینک با سایر قطعات بیشتر آشنا شوید.

دکمه شستی آسانسور |شستی آسانسور دیجی کالا

وظیفه اصلی پنل آسانسور

پس از این که کاربر شستی پنل آسانسور را فشار می دهد.فرمان توسط سیم های رابط بین شستی طبقات به تابلو فرمان ارسال می گردد.طبق دستور تابلو فرمان دستور حرکت بالا یا پایین کابین را صادر می کند. شستی های آسانسور طراح های بسیار متنوعی دارند. که برحسب سلیقه مشتری انتخاب می شوند.شاسی طبقات آسانسور کد1206 را می توان با قیمت مناسب از بازرگانی رایا آسانسور تهیه نمود.

محل اتصال شاسی طبقات در کنار درب طبقات آسانسور است.و پنل کابین نیز در داخل کابین مورد نصب قرار می گیرد.شما می توانید : در کنار انواع شاسی ، قیمت را از ما استعلام نمایید.

کلید پنل طبقات آسانسور

کلید شستی در آسانسور در دو نوع فشاری و لمسی در آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد.این وسیله برای فراخوانی آسانسور به طبقه مبدا استفاده می شود.گفتنی است : کلید شستی در دو مدل طراحی می شود.

در مدل اول فقط مبدا برای فراخوانی آسانسور حائز اهمیت است و آسانسور در اولین گذر خود از طبقه مبدا در آن طبقه ایست می کند.در مدل دوم علاوه بر مبدا مقصد نیز مهم است، به همین دلیل پنل شستی آسانسور دارای دو شستی است که یکی به سمت بالا و دیگری به سمت پایین اشاره می کند.یکی از بهترین پنل های موجود در بازرگانی رایا ، است.

مرکز پخش قطعات آسانسور

مجموعه فنی مهندسی رایا آسانسور به عنوان مرکز فروش قطعات آسانسور در کشور شناخته می شود.این مجموعه کلیه پنل های طبقات و کابین آسانسور  را به صورت مستقیم به سراسر کشور توزیع می نماید. مجموعه رایا برای هر کدام از شاسی ها قیمت مناسبی در نظر گرفته است. رایا با توجه به درصد بالایی از انواع قطعات آسانسور یکی از معتبرترین نمایندگی های آسانسور در کشور شناخته شده است.

شما می توانید :

انواع مختلف پکیج آسانسور 4 توقف و سایر پک ها را با قیمت مناسب و منطقی از مجموعه رایا استعلام نمایید.کیفیت بالای قطعات ، توجه به نیاز مشتری و مشتری مداری در این مجموعه باعث شده است.مناسب ترین قیمت ها را در دسترس مشتریان در سراسر کشور قرار دهد.

برچسب:

این قیمت به عوامل مختلفی از جمله جنس، رنگ، ویژگی‌ها و تجهیزات متفاوت شاسی احضار آسانسور بستگی دارد و نمی‌توان قیمت واحدی برای آن در نظر گرفت.

با سابقه‌ای طولانی مدت در حوزه آسانسور و پله برقی در زمینه فروش قطعات و تجهیزات آسانسور نیز فعالیت دارد. این شرکت پکیج‌های فوق العاده و مقرون به صرفه‌ای را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. شما می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت کلمان  حاصل فرمائید.

 

دکمه بازگشت به بالا