عمومیکسب و کار ویژه

روشهای شگفت انگیز برای تمیز کردن کفی ماشین

همه ما به پاکیزگی اهمیت می دهیم. به عنوان صاحب خودرو، باید سعی کنید آن را تمیز و مرتب نگه دارید. تمیزی خودرو فقط به ظاهر آن مربوط می شود، اما در صورت عدم رعایت آن، مشکلات فنی نیز تحت تأثیر قرار می گیرد.

از سوی دیگر، برخی افراد می گویند که سبک ماشین نشان دهنده شخصیت ما است، مثلاً اگر شخصی ماشین کثیفی داشته باشد. آیا می توانید تصور کنید که این ماشین چگونه رانندگی می کند؟

یکی از آلوده ترین قسمت های خودرو کف خودرو است. پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه شستشوی کف ماشین را یاد بگیرید. می توانید به بهنیکان مراجعه کنید و کفپوش سریع یا هر دستگاهی را خریداری کنید. اگر قصد خرید کفی کوییک چرم و یا هر مدل ماشین دیگری را دارید میتوانید از این فروشگاه خرید نمایید.

مانند هر محصول دیگری، کفپوش سه بعدی خودرو دارای مزایا و معایب است. در این مقاله به شما در خرید کفپوش سه بعدی کمک می کنیم.

همچنین دانستن این مزایا و معایب می تواند انسان را راهنمایی کند و برای خودرو برنامه ریزی بهتری داشته باشد. انتخاب خود را انجام دهید و یک خرید موفق را تجربه کنید. از این رو، ما این مزایا و معایب را در زیر فهرست کرده ایم.

مزایای کفپوش سه بعدی ماشین چیست؟

این مدل از کفپوش خودرو را می توان یکی از گران ترین و زیباترین انواع کفپوش ها دانست. کفپوش سه بعدی می تواند زیبایی و جلوه بی نظیری را به فضای داخلی خودرو بیاورد.

از آنجایی که این کفپوش ها مبتنی بر فناوری ساخت سه بعدی هستند، ظاهری شیک و جذاب دارند و زیبایی این خودرو را منعکس می کنند.

کفپوش سه بعدی این پتانسیل را دارد که بر بسیاری از چالش های طراحی سنتی غلبه کند، یعنی این که دستگاه کاری جز سر خوردن روی زمین انجام نمی دهد.

همانطور که در بالا ذکر شد این نوع کفپوش به صورت قالب در کف دستگاه قرار می گیرد در نتیجه حرکت نمی کند.

نکات کلیدی این نوع کفپوش خودرو به شرح زیر است:

1) رنگ های مختلف و در دسترس بودن مدل های مناسب برای انواع خودرو

2) فضای مناسب مانند فضای کفی ایجاد کنید

3) استفاده از پلیمرهای پلاستیکی مخصوص در تولید این محصول

4) به دلیل استفاده از مصالح جامد در ساخت کفپوش، ظاهر آنها در تابستان تغییر نمی کند.

5) این محصول در زمستان پوسیده نمی شود

6) استفاده از مواد PVC مرغوب در ساخت این نوع کفپوش ها

7) ساختار بزرگ و منظمی دارند

8) شستشوی محصول آسان است

9) رطوبت و کثیفی کفش های راننده و سرنشین به راحتی از طریق لایه سه بعدی پاک می شود. ماشین کثیف نیست، داخل ماشین کثیف نیست.

10) شجاعت لغزش.

11) فضای داخلی خودرو به جز شستشوی آسان منحصر به فرد است.

چگونه کف ماشین را تمیز می کنید؟

برای شستشوی کف خودرو باید دو گزینه را در نظر بگیریم.

اگر نمک به زمین بچسبد، روش تمیز کردن خودش را دارد.

ابتدا دستکش مناسب بپوشید.

برای چسباندن گرد و غبار روی زمین از برس یا حوله استفاده نکنید. پس از این مرحله، سطح را با برس یا اسفنج بشویید. مواد جامد و کثیفی قوی مقاومت خود را از دست می دهند.

پس از چند دقیقه، مجدداً کف را با دستمال شستشو کاملاً بشویید. البته در این مرحله می توانید برای نظافت بیشتر از صابون استفاده کنید.

شما می توانید مواد خود را مخلوط کنید. برای این منظور توصیه می کنیم صابون مایع را با یک قاشق غذاخوری سرکه سفید و دو فنجان آب گرم مخلوط کنید. پایه را 3 بار در پارافین داغ قرار دهید و داخل آن را متوقف کنید تا خشک شود.

در نهایت سطح کف شده را با یک پارچه تمیز و خشک پاک کنید و اجازه دهید رطوبت به طور کامل تبخیر شود تا کف ماشین شما کاملا تمیز بماند.

برای از بین بردن بوی سرکه از اسپری مخصوص استفاده کنید. همچنین اجازه دهید یک شبه کف زمین خشک شود.

اما اگر قصد دارید جوراب خود را در بیاورید و کف ماشین را بشویید، این مراحل را دنبال کنید.

پوست گوشت خوک را جدا کنید و از فشار آب برای از بین بردن کثیفی استفاده کنید.

این کار را 2 دقیقه ادامه دهید. اکثر آلاینده ها پس از توقف پمپ فشار قوی حذف می شوند. برای تمیز کردن کف ماشین باید از اسکاج یا تیغه استفاده کرد.

با کاردک مواد چسبیده به زمین را بردارید و دور بریزید. سپس با یک اسفنج آغشته به صابون تمام کف را تمیز کنید. دوباره بشویید و کف را برای یک یا دو دقیقه بشویید.

برای از بین بردن رطوبت و بازگشت به دستگاه از یک پارچه خشک استفاده کنید. پس از استفاده از پیشنهاد ما، مانند روز اول به ماشین خود غذا می دهید.

اما اگر طبقه شما خیلی قدیمی است و می خواهید آن را عوض کنید، کفپوش سه بعدی آلوکس را خریداری کنید. برند آلوکس عرضه کننده بهترین کفپوش سه بعدی زیبایی خودرو شما را تضمین می کند.

چگونه از لیز خوردن روی زمین جلوگیری کنید؟

رانندگان می دانند که وقتی کف ماشین سرخورده می شود چقدر آزاردهنده است. همچنین لغزش روی زمین بسیار خطرناک است زیرا می تواند بر رانندگی ایمن تأثیر بگذارد و توقف یا رکاب زدن را دشوار کند.

به گفته بسیاری از کارشناسان این حوزه، تایید خرید کفپوش سه بعدی الکس برای چنین کفپوش هایی امری رایج است. اما اگر احساس می کنید که بسیار قدرتمند است و قابل استفاده است، پس باید آن را تایید کنید.

آب بندی از ورود گرد و غبار و مایعات به کف دستگاه جلوگیری می کند. شما همچنین از زلزله جلوگیری خواهید کرد. این باعث می شود که کف زمین ثابت و لغزنده باشد.

دوره نظافت پارچه و کف لاستیکی ماشین

تشک های لاستیکی و فرش های پارچه ای از محبوب ترین پوشش های کف خودرو هستند. روش شستشوی کف برای این دو خودرو غیر قابل تشخیص است. پارچه پایه را می توان به راحتی از گرد و غبار تمیز کرد و با آب شست. این کفپوش ها راحت تر از سایر کفپوش ها خشک می شوند، اما دوام کمتری دارند. اگر می خواهید کف ماشین را تمیز کنید، مطمئن شوید که استحکام و دوام کف بعد از شستشوی مکرر از بین می رود.

پایه لاستیکی مانند قبل قابل شستشو است. تفاوت این است که می توانید از آب فشار قوی برای تمیز کردن آن استفاده کنید. به علاوه این کفپوش ها در برابر مواد شوینده شیمیایی مقاوم بوده و بسیار بادوام هستند.

در نهایت، به یاد داشته باشید که استفاده از پاک کننده های شیمیایی قوانین و دستورالعمل های ایمنی خاص خود را دارد. به عنوان مثال، از قرار گرفتن در معرض بخار ناشی از این نوع پاک کننده ها خودداری کنید. این ارز کشنده و بسیار خطرناک است. و اگر این دو را با هم ترکیب کردید، به کیفیت آنها توجه کنید.

وسایل مورد نیاز برای شستشوی کف ماشین

در بالا دستورالعمل های دقیقی در مورد نحوه شستشوی کف ماشین داریم. اما برای این کار از چه ابزاری باید استفاده کنیم؟

در زیر لیستی از ابزارها و تجهیزات مورد نیاز برای شستشوی کف خودرو آورده شده است:

شوینده ها و حلال های صنعتی

2 قاشق غذاخوری صابون مایع و 2 فنجان آب داغ

دستکش

شلنگ آب فشار قوی (برای صرفه جویی می توانید از سطل آب استفاده کنید).

یک چاقوی بتونه، چاقو یا شی تیز دیگر برای از بین بردن کثیفی و کثیفی سرسخت.

گرد و غبار و دستمال مرطوب

برس یا اسفنج برای شستشو

جارو برقی خانگی یا جاروبرقی

تمیز کردن آبپاش ها

دکمه بازگشت به بالا