عمومیکسب و کار ویژه

روشن ماندن چراغ تونر بعد از شارژ کارتریج

مشکلات بعد از شارژ کارتریج و سوالات کاربردی شما

در مقاله شارژ کارتریج چیست، با چگونگی شارژ انواع کارتریج آشنا شدیم. شارژ کارتریج با کیفیت‌های متفاوتی در شرکت‌های ارائه دهنده خدمات شارژ کارتریج انجام می‌شود. با توجه به این کیفیت ممکن است بعد از انجام شارژ کارتریج پرینتر سوالات و مشکلاتی در زمینه کیفیت و نوع خروجی پرینترها برای شما به وجود بیاید، مشکلاتی مانند کیفیت نامناسب خروجی چاپگر، ارور و خطای کارتریج، سرعت پایین چاپ و …

چرا روی کاغذ لکه هایی با فاصله یکسان چاپ میشود ؟

چاپ لکه و کثیفی های یکسان با فاصله های مشابه و تکراری نشان دهنده آن است که درام ، مگنت یا غلتک اسفنجی در کارتریج دچار مشکل شده و می بایست تعمیر پرینتر یا تعویض شود

میزان فاصله لکه ها و کثیفی ها در هنگام پرینت و همچنین نوع شکلهای چاپ شده روی کاغذ میتواند در پیدا کردن علت بروز مشکل و روش رفع آن کمک کند ، نکته مهم این است که برای رفع اینگونه از مشکلات نیاز به باز کردن کارتریج در فضای کارگاهی و مقابل دستگاه‌های مکنده هوا است تا از تنفس پودر تونر که میتواند بسیار برای سلامتی مضر باشد جلوگیری کرد.

چرا با اینکه درام و مگنت کارتریج را تازه عوض کرده ام ولی کیفیت پرینت هنوز خوب نیست ؟

عوض کردن درام و مگنت صرفا پس از هر بار شارژ کارتریج الزامی نیست و متناسب با نیاز باید این قطعات را عوض کرد ، اما علت پایین بودن کیفیت پرینت حتی پس از عوض کردن قطعات درونی کارتریج میتواند دلیل استفاده از پودر شارژ ضعیف و یا فاسد باشد.

البته درنظر گرفتن این نکته که هرگونه کثیفی در واحد لیزر پرینتر و یا وجود مشکل در بردهای اصلی چاپگر نیز میتواند باعث کمرنگ و یا ناخوانا بودن مطالب چاپ شده توسط پرینتر شود.

چیپست کارتریج |خطای خالی بودن کارتریج بعد از شارژ کارتریج

کارتریج را تازه عوض کرده ام ولی خطای Incompatible Cartridge  نمایش داده میشود

خطای incompatible Cartridge یا اشتباه قرار دادن کارتریج درون پرینتر به دلیل استفاده از چیپ ست های اشتباه پس از شارژ کارتریج است

بنابراین اگر خودتان کارتریج را شارژ کرده اید لازم است تا چیپست آن را با یک چیپ دیگر که از مدل و سلامت آن مطمئن هستید عوض کنید در این صورت بهتر است آن را برای رفع مشکل به یکی از مراکز تخصصی شارژ کارتریج تحویل دهید

تعمیر پرینتر HP

اگر به دنبال نمایندگی معتبر تعمیر پرینتر اچ پی هستید و می خواهید تعمیرات تخصصی همراه با گارانتی را تجربه کنید ما به شما نمایندگی های تعمیرات پرینتر مرکز سخت افزار ایران را معرفی می کنیم.

هنگامی که پرینتر hp کار نمی کند یا پس از مدت گارانتی نیاز به تعمیر پرینتر دارید ، نمایندگی تعمیر پرینتر اچ پی به کمک شما می آید و برای رفع خطاها و خرابی های مختلف پرینتر کمکتان می کند. با توجه به مدل پرینتر و نیاز مشتری، راه های مختلفی برای ارائه ی خدمات تعمیر پرینترهای hp وجود دارد. برای بهره مندی از خدمات و پشتیبانی می توانید با ما تماس بگیرید ، در خواست تعمیر در محل ثبت کنید و یا به صورت حضوری به یکی از شعب تعمیرات پرینتر مراجعه نمایید.

چرا پرینتر اچ پی ناگهان خاموش می‌شود؟دلیل کار نکردن پرینتر HP چیست؟چرا چاپگر اچ پی صفحات را کم‌رنگ چاپ می‌کند؟ دلیل چاپ خطوط عمودی بر روی کاغذ چیست؟و … تمامی این سوالات از رایج‌ترین مشکلاتی هستند که کاربران پرینتر اچ پی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. برخی از این مشکلات به دلایل ساده و پیش پا افتاده‌ای به وجود می‌آیند و برخی دیگر نیز خبر از بروز آسیب جدی در پرینتر HP می‌دهند.

تعمیرات پرینتر و ماشین های اداری

کارشناسان و ابزارهای حرفه ای برای تعمیرات

ما کلیه ماشین‌های اداری مثل پرینترهای لیزری و جوهرافشان، پلاترهای گرافیکی و عریض و انواع اسکنر را به صورت تخصصی تعمیر می‌کنیم.
کارشناسان متخصص و مرکز مجهز خدمات ما باعث می‌شوند با اطمینان، 6 ماه گارانتی اصلی روی تعمیرات به شما بدهیم.

تعمیر در برابر چشم شما در محل شما

ما می‌توانیم در محل شما عیب یابی کرده و در صورت لزوم تعمیرات را انجام دهیم.

تعمیر اورژانسی یک روزه با خدمات VIP

اگر نیاز به تعمیر و تحویل فوری و یک روزه دستگاهتان داشته باشید.

دستگاه جایگزین در مدت تعمیر

در صورتی که بیش از 48 ساعت زمان برای تعمیر دستگاه نیاز باشد و یا اگر شما بخواهید، دستگاه جایگزینی به شما می‌دهیم تا در کارتان وقفه نیفتد.

چنانچه به دنبال یافتن نمایندگی و مرکز تخصصی و متعهد برای تعمیر پرینتر در محل هستید و برایتان گارانتی پس از تعمیر و پشتیبانی اهمیت دارد، و حتی اگر نگران زمانی هستید که پرینتر شما در دست تعمیر است و کارتان لنگ می شود، پیشنهاد ما به شما ثبت درخواست سریع در مرکز تخصصی تعمیرات پرینتر در تهران با گروه فنی اچ پی تعمیر است.

دکمه بازگشت به بالا