سلامت و تندرستیکسب و کار ویژه

رنگ لمینت را چگونه انتخاب کنیم؟

رنگ لمینت را چگونه انتخاب کنیم؟

همه ما می دانیم که روکش‌های سرامیکی سفید هستند، اما زمانی که شما و دندانپزشک زیبایی در حال انتخاب رنگ لمینت دندان هستید، تنها یک رنگ سفید وجود ندارد. کسانی که ونیرهای سرامیکی را انتخاب می کنند، قطعا باید فاکتورهای متعددی را برای انتخاب رنگ نهایی در نظر بگیرند، و علاوه بر این، دلایل زیادی وجود دارند که چرا برخی از رنگ ها نسبت به سایرین برای شما بهتر است.

اگر شما نیز به فکر اصلاح لبخند خود با لمینت هستید، باید بدانید که رنگ های مختلفی از روکش ها وجود دارد. همچنین باید در نظر داشته باشید که هر روکش به طور منحصر به فرد برای شما و به عبارتی به گونه ای سفارشی برای شما طراحی شده است.

لمینت دندان با حکمت کارت |لمینت دندان چه عوارضی دارد

حال سوال این است که چگونه بهترین رنگ روکش را برای لبخند بی نظیر خود انتخاب نمایید؟ در ادامه با ما همراه باشید تا توضیح دهیم که رنگ لمینت چگونه باید انتخاب شود.

رنگ لمینت دندان را چگونه انتخاب کنیم؟

در حالی که با روکش ها صاحب یک لبخند زیبا و کاملا جدید خواهید شد، اما یکی از مهم ترین گام ها انتخاب رنگ مناسب برای شما است. اکثر مردم فکر می کنند این مرحله ساده بوده و دوست دارند به سفیدترین رنگ دست یابند.

با این حال، وقتی نوبت به انتخاب رنگ می رسد، همیشه توصیه می شود که سریع در مورد آن تصمیم نگرفته و به توصیه های دندانپزشک خود نیز با دقت توجه نمایید. فراموش نکنید که اگر روکش های شما بیش از حد سفید باشند، آنها غیر طبیعی به نظر می رسند.

به طور کلی در انتخاب رنگ لمینت دندان به موارد زیر توجه داشته باشید:

– رنگ سفید همیشه به معنای سفید نیست

همانطور که در بالا نیز اشاره نمودیم، رنگ سفید لمینت دندان برای تمامی افراد مناسب نیست. با این حال، اکثر کاندیداهای روکش بهتر است سایه‌ای از سفید را انتخاب کنند که طبیعی به نظر می ‌رسد و به عبارتی کمتر از حد سفید باشد.

– در انتخاب رنگ لمینت، دندان های پایینی خود را در نظر بگیرید

بیمارانی که می خواهند فقط دندان های بالایی خود را لمینت کنند باید دندان های پایینی خود را نیز در نظر بگیرند. اینکه آیا رنگ روکش های بالایی با دندان های طبیعی پایین شما هماهنگی دارد؟

– به چشمان خود نگاه کنید

ونیرها ممکن است بیش از حد سفید باشند و از این رو، باعث شوند که غیرطبیعی به نظر برسند. در این وضعیت، دندانپزشک شما را به سمت جذاب ترین و مناسب ترین رنگ سوق می دهد. برخی از عواملی که در انتخاب رنگ لمینت نقش مهمی دارند، سفیدی چشم، رنگ پوست و حتی سن و جنسیت شما هستند. پس نباید تضاد زیادی بین دندان ها و بقیه ظاهر شما وجود داشته باشد.

– برای انتخاب بهترین رنگ زمان صرف کنید

روکش های سرامیکی یا لمینت دندان یک سرمایه گذاری بزرگ بوده و هر رنگی که انتخاب کنید همان رنگی خواهد بود که باید برای چندین دهه با آن زندگی نمایید.

پس این تصمیمی نیست که باید سریع یا ساده گرفته شود. به همین دلیل حتی اگر به چندین مراجعه نیاز داشتید این کار را انجام داده و تصمیمات عجولانه نگیرید.

– سایر ویژگی های ونیرهای خود را در نظر بگیرید

لازم به ذکر است که این فقط سایه روکش نیست که بر رنگ نهایی اصلاح لبخند شما تاثیر می گذارد. شفافیت نیز یکی از جنبه های اصلی در انتخاب رنگ لمینت دندان می باشد. در حقیقت، شفافیت به روکش های شما این اجازه را می دهد که نور را منعکس کرده و طبیعی به نظر برسند. در نهایت، انتخاب رنگ مناسب و شفافیت باید به طور یکپارچه با هم ترکیب شوند تا شکلی متعادل و طبیعی ایجاد کنند.

شما نیز برای انتخاب بهترین رنگ لمینت به یک متخصص لمینت دندان با مهارت و مجرب مراجعه نموده و پس از مشاوره و یک برنامه ریزی دقیق، به لبخند ایده آل خود با رنگی زیبا و جذاب دست یابید.

دکمه بازگشت به بالا