سلامت و تندرستی

رایزنی وزارت بهداشت با سازمان‌های بین‌المللی پیرامون بحران انسانی غزه

رایزنی وزارت بهداشت با سازمان‌های بین‌المللی پیرامون بحران انسانی غزه

در پی بحران انسانی ناشی از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه و شهادت و مجروح شدن تعداد زیادی از زنان و کودکان فلسطینی، دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین‌المللی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی رایزنی و گفت‌وگوهایی را با نهادها و سازمان‌های بین‌المللی حوزه سلامت در برنامه کاری خود قرار داده‌ است.

به گزارش پرتال پارسی، دکتر محمدحسین نیکنام در ادامه این پیگیری‌ها؛ طی تماس‌های جداگانه با محمد عبدالاحد – نماینده صندوق جمعیت سازمان ملل در ایران و همچنین نماینده یونیسف، صندوق کودکان ملل متحد در جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر رسالت سازمان‌های بین‌المللی در امور بشردوستانه و حقوق بشر بر لزوم فراهم نمودن کمک‌های بین‌المللی تاکید کرد.

وی ضمن اعلام آمادگی نظام سلامت جمهوری اسلامی ایران در همکاری با سازمان‌های بین‌المللی، خواستار توجه جدی جامعه جهانی به زیرساخت‌های بهداشت و درمان نوار غزه و اقدام مناسب این نهادها جهت ارسال کمک‌های مورد نیاز برای رسیدگی به وضع کودکان و زنان و مجروحان حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه شد.

انتهای پیام

کارگروه خبری علمی پزشکی

هدفم این است که از طریق مطالب علمی و پزشکی، شما را در مسیر بهبود و حفظ سلامتی همراهی کنم و بهترین توصیه‌ها و راهکارها را به شما ارائه دهم.
دکمه بازگشت به بالا