بین الملل

دادستان کل آمریکا باز هم ادعاهای ترامپ درباره تقلب انتخاباتی و عامل حمله هکری را زیر سوال برد

وزیر امور خارجه مایک پمپئو و جامعه اطلاعاتی ایالات متحده سرویس اطلاعات خارجی روسیه را مقصر این نقض امنیت دانسته اند ، اما ترامپ که به دلیل خودداری از سرزنش ولادیمیر پوتین شناخته شده است ، این تهدید را نادیده گرفته است. در همان زمان ، وی گفت ، چین می تواند نقش داشته باشد.

همچنین ویلیام بار دادستان کل کشور باید در جمع کسانی باشد که معتقدند ترامپ اشتباه می کند. ویلیام بار روز دوشنبه در یک کنفرانس خبری گفت که “این مطمئناً شبیه کاری است که کرملین انجام داده است.”

وی گفت: “البته نقض دولت ایالات متحده امری روسی است.”

ویلیام بار همچنین گفت که او قصد ندارد کمیسیونی ویژه برای بررسی اتهامات پسر جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا یا تقلب در انتخابات ترامپ تشکیل دهد.

بر اساس گزارش ها ، ویلیام بار می توانست این کلمات را در عمل بیان کند ، اما حضور خود را ترجیح داد و به س fromالات روزنامه نگاران پاسخ داد ، زیرا ممکن بود در آخرین روزهای خود در مورد همه این مسائل از او سال شود.

موضع ویلیام بار در مورد نتایج انتخابات 3 نوامبر تعجب آور نبود ، زیرا به نظر می رسد که اختلاف بین وی و ترامپ از زمانی آغاز شده است که دادستان کل گفت که هیچ تقلب گسترده ای در انتخابات در دفتر وی پیدا نشده است.

310 310

دکمه بازگشت به بالا