فرهنگ و هنر

خواسته قطر از هواداران جام‌جهانی: شانه‌ها و پاها را بپوشانید

پیش از جام جهانی 2022، قطر راهنمای سفر به این کشور را منتشر کرد و از هواداران خواست لباسی متواضعانه بپوشند، از بوسیدن در ملاء عام خودداری کنند و به فرهنگ این کشور احترام بگذارند.

به گزارش پرتال پارسی، جام جهانی 2022 از یکشنبه 20 نوامبر (29 آبان) در قطر آغاز می شود، بنابراین راهنمای سفر برای هواداران جام جهانی منتشر شده است. قطر که تا 18 دسامبر میزبان حدود 1.5 میلیون هوادار است، به آنها توصیه کرده است که شانه ها و پاهای خود را در ملاء عام بپوشانند و از ابراز محبت عمومی خودداری کنند.

بر اساس راهنمای سفر و بازدید از قطر که توسط وب سایت گردشگری این کشور منتشر شده است، به هواداران (زن و مرد) در جام جهانی توصیه می شود “در ملاء عام شانه و پاهای خود را بپوشانند و به فرهنگ قطر احترام بگذارند و محبت نشان ندهند.” عمومی.” او همچنین هواداران را تشویق می‌کند تا با فرهنگ کشور لباس بپوشند. ابراز محبت و محبت در اماکن عمومی ممنوع است.

توریسم قطر همچنین اعلام کرد که «مصرف الکل فقط در مناطق مشخص شده در ورزشگاه ها امکان پذیر است». البته نوشیدن مشروبات الکلی در اسلام حرام است. گردشگران می توانند مشروبات الکلی را در بارهای هتل ها و باشگاه های خصوصی و همچنین در مکان های تعیین شده برای هواداران فیفا و مکان های ویژه در استادیوم ها مصرف کنند. نوشیدن مشروب در جای دیگر یا مست بودن در ملاء عام در قطر یک عمل مجرمانه است. قطر در تنظیم این قوانین، سن قانونی شرب (برای هواداران بین المللی) را 21 سال به بالا اعلام کرده است.

قطر پیش از این اعلام کرده بود که بر اساس قوانین کشور اسلامی، مسافران و هواداران جام جهانی از حمل هرگونه مشروبات الکلی، فرآورده های گوشت خوک و اسلحه ممنوع هستند.

در این زمینه بخوانید:

ورود به قطر ممنوع شد

داروهای ممنوعه برای سفر به قطر اعلام شد

به نقل از سایت رسمی فیفا، تمامی هواداران داخلی و خارجی جام جهانی باید برای دریافت کارت دیجیتالی هایا که مجوز (به همراه بلیت مسابقه) برای ورود به قطر و ورود به ورزشگاه است، اقدام کنند. طرفداران بین المللی باید برنامه های اقامت خود را برای دریافت تاییدیه نهایی کارت هایای دیجیتال خود تایید کنند.

مراسم افتتاحیه جام جهانی 2022 در تاریخ 20 نوامبر (یکشنبه 29 نوامبر) چند ساعت مانده به بازی افتتاحیه این مسابقات بین قطر و اکوادور برگزار می شود. ایران در این مرحله از جام جهانی با انگلیس، ولز و آمریکا رقابت خواهد کرد. اولین بازی تیم ملی ایران 9 آبان برابر انگلیس برگزار می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا