عمومیکسب و کار ویژه

خرید نرم افزار نگهداری و تعمیرات

بر اساس گزارشی از گروه ARC Advisory که با مطالعهٔ بازار صنایع تولیدی به دست آمده، هزینهٔ کلی سالانهٔ نگهداشت اضطراری در فرایندهای صنعتی در کشور آمریکا رقمی در حدود ۲۰ میلیارد دلار در سال است. آنها می توانند با استفاده از نرم افزار CRM فروش مستقیم و آنلاینی داشته باشند، حق کمیسیون را حذف و در نتیجه حاشیه فروش خوبی به دست بیاورند و در نهایت، شرکت های هواپیمایی باید به دنبال برقراری و حفظ ارتباط با مشتری باشند. ۱-۲ سرویس , نگهداری و تعمیر کلیه تجهیزات سخت افزاری و سیستم های مندرج در پیوست شماره یک ( پیوست شماره ۱ شامل صورت خلاصه نرم افزارها و شناسنامه سخت افزارهای موجود در محل کارفرما میباشد ) . ۱-۴ تهیه , نصب , راه اندازی سرویس خرید نرم افزار نگهداری و تعمیرات مربوط به برق اضطراری ( UPS ) . در مقایسه با راه حل های مدیریت ارتباط با مشتری معمولی، ۳۰ تا۵۰ درصد هزینه نصب، راه اندازی و پیاده سازی کمتری دارد. در پایان لازم به یادآوری است که با توجه به نقش و اهمیت صنعت هوایی در توسعه متوازن کشورها، مدیران تصمیم گیرنده این صنعت باید همواره با پیشرفت های روز دنیا همگام شده و استفاده از فناوری های جدید را یکی از الویت های کاری خود قرار دهند.

ولیکن آنچه مهم و کلیدی به نظر می رسد آینده استفاده و بهره مندی از نرم افزار و ورود اطلاعات در آن است که سالها کارشناسان سازمان نیاز به اطلاعات و داده های قدیمی و جدید برای بهبود سیستم نگهداری و تعمیرات سازمان دارند. صحت ضعیف دادهها، پیشبینیهای دقیق را با استفاده از دادههایتان سختتر میکند، که این موضوع میتواند منجر به اشتباهات بزرگی در تصمیمگیریهای تجاری مبتنی بر داده شود، مانند نحوه تخصیص بودجه نگهداری و تعمیرات در سال جاری یا تعیین اینکه آیا شما ظرفیت لازم برای امضای قرارداد با مشتری جدید دارید یا خیر. به این منظور خطوط هوایی به ارائه مشوق های خریدی احتیاج دارند که اولا تحت تاثیر قیمت نبوده و منجر به افزایش قیمت نشوند، ثانیاً، آنها باید برای افزایش حاشیه فروش خود، خدمات جانبی مانند رزرو صندلی، بهبود پذیرایی در زمان پرواز یا خدمات ترانسفر ارائه دهند. صنعت هوانوردی نیز مانند سایر صنایع بسیار تحت تاثیر دنیای دیجیتال، قرار گرفته است که این امر به نوبه خود، منجر به ایجاد تغییرات اساسی و به وجود آمدن فرصت های قابل توجهی شده است. با توجه به عملکرد نرم افزار نگهداری و تعمیرات پارسه در صنایع مختلف از جمله گروه مپنا، سازمان بنادر و دریانوردی، مجموعه گلگهر سیرجان، پتروشیمی امیرکبیر، گروه بهمن و کرمان موتور و 400 پروژه فعال دیگر در سطح کشور و خارج از کشور می توان به فرآیند پیاده سازی و پشتیبانی نرم افزار به گروه نت پارسه اعتماد کرد.

این اشتیاق را می توان با بهبود اعتبار نام تجاری و شناخت اجتماعی مشتریان ایجاد کرد. بدترین قسمت این است که جبران این هزینه بدون اضافه کاری تیم تولید قابل جبران نیست. وابستگی به ساختار سازمانی و نوع فرایندهای تولید یا بهره داری سازمان کمتر دارند. شرکت مهندسی ایمن افزار شایگان از سال 75 با هدف طراحی و تولید نرم افزار شکل گرفت . توجه نمایید که مسئول اصلی طراحی فرم های نت عموما واحد برنامه ریزی نت می باشد. ولی با توجه به گستردگی و نیاز سازمان خود می توانید فرم های لازم را طراحی و پیاده سازی نمایید. یعنی مشخص نمایید کدام یک از فعالیت های حوزه نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه نیاز به ثبت سیستمی و داکیومنتی دارد. البته ناگفته نماند که چک لیست های تمامی فعالیت های مرتبط باید تهیه گردد ولی نیاز نیست سوابق اجرای تمامی موارد را در سیستم ثبت کنید. البته ناگفته نماند که با پیشرفت نرم افزارهای مدیریت نگهداری و تعمیرات، بسیاری از این فرم ها حذف و یا خلاصه سازی گردیده و عملا بیشتر گردش کارها در درون نرم افزار صورت می گیرد. این امر مستلزم کسب اطلاعات مفید در مورد گروه های مورد نظر و مناسب می باشد. نرم افزار CRM پارس ویتایگر، راه حل استانداردی است که کسب و کار شما را بر اساس گردش کار های در حال توسعه، یکپارچه و فرآیندهای استاندارد کسب و کار، مدیریت و کنترل می کند.

گاها ممکن است برای پر کردن یک فرم، مثل فرم دستور کار، چندین واحد مشارکت داشته باشند ولی مسئولیت اصلی پر کردن آن ها بر عهده پرسنل تعمیراتی سازمان است. با اینکه دمو نرم افزار نگهداری و تعمیرات مشکل پیدا کردن فرد متخصص را حل نمی کند اما با کاهش تاثیر چالش های مالی (مثل ترک یک باره ی نیروی متخصص) که در حال حاضر ۲۰ درصد هزینه های سازمان را تشکیل میدهد بسیار کمک کننده می باشد. علاوه بر توجه به مشتریان، شما می توانید بر اساس استراتژی های کسب و کار خود، اهداف و مزایایی تعریف کرده و در فرایند های خود از ماتریس کارت امتیاز متوازن نیز بهره ببرید. خدمات امن و شفافی به مشتریان ارائه می دهد که ۱۰۰٪ با دستورالعمل های برنامه ریزی شده کسب و کار شما مطابقت دارند. این شرکت ها برای کاهش هزینه های حفظ مشتری خود به ادغام IT و مدیریت مشتریان احتیاج دارند. با توجه به فن آوری به کار رفته در سازمان گاهی عرضه کنندگان دانش فنی انحصار طلب شده و باعث نوعی قدرت تخصص و تعارض آن با قدرت سازمانی خواهد شد. در طول این تحولات، بسیاری از خطوط هوایی بر روی ارائه خدمات توافق شده متمرکز شدند که در اینصورت فرقی ندارد که آنها در مورد مشتریان خود چه میزان اطلاعات دارند و برنامه های آنان برای حفظ مشتری می تواند این وضعیت را گسترش دهد یا خیر، اما این کار هزینه زیادی در بر دارد و بار سنگینی برای حاشیه می باشد.

دکمه بازگشت به بالا