اقتصادی

توسعه صادرات محصولات ایران‌ساخت با برگزاری ۱۲ نشست آنلاین بین‌المللی

سال گذشته بیش از 12 نشست آنلاین با حمایت معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برای گسترش بازار جهانی محصولات ایرانی در سطح جهانی برگزار شد.

به گزارش پرتال پارسی مهدی گلهوانی ، رئیس مرکز تعاملات علمی و فناوری بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، با اشاره به توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان در سال 1999 ، گفت: “آنها در کنار یکدیگر قرار دارند.

وی افزود: به غیر از درگیری با اپیدمی کروناویروس ، ایران برای حضور در بازار جهانی با مشکل دیگری به نام تحریم مواجه است. با این حال ، به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، روابط تجاری و فناوری ایران با سایر کشورها ادامه یافت.

به گزارش قلعه نویی ، جلسات آنلاین با سایر کشورها بر اساس شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی یکی از راه های ادامه حضور ایران در بازارهای جهانی بود. در سال 1999 ، ما بیش از 12 جلسه آنلاین با آلمان ، سوئیس ، اتریش ، افغانستان ، پاکستان ، کنیا آفریقای جنوبی ، مالزی ، اندونزی ، روسیه ، قزاقستان و ازبکستان را در خود جای داده است.

رئیس مرکز بین المللی همکاری های علمی و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به هدف این جلسات آنلاین: فروش محصولات و خدمات دانش بنیان ، یافتن شرکای تجاری در صحنه بین المللی این فناوری ها است. بازاریابی و فروش محصولات ایرانی. معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری دلیل مهمی در برگزاری این جلسات بود.

به گفته معاون علمی رئیس جمهور ، Kala-Navi مواد معطر ، خشک کن خورشیدی ، تجهیزات پزشکی و سایر تجهیزات را برای افغانستان ، مالزی و ازبکستان تأمین می کند. وی صادرات را حاصل این جلسات دانست و گفت: این جلساتی است که به صورت آنلاین برگزار می شود. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا