توسعه صادرات محصولات ایران‌ساخت با برگزاری ۱۲ نشست آنلاین بین‌المللی

توسعه صادرات محصولات ایران‌ساخت با برگزاری ۱۲ نشست آنلاین بین‌المللی

سال گذشته بیش از 12 نشست آنلاین با حمایت معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری برای گسترش بازار جهانی محصولات ایرانی در سطح جهانی برگزار شد.

به گزارش پرتال پارسی مهدی گلهوانی ، رئیس مرکز تعاملات علمی و فناوری بین المللی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، با اشاره به توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان در سال 1999 ، گفت: “آنها در کنار یکدیگر قرار دارند.

وی افزود: به غیر از درگیری با اپیدمی کروناویروس ، ایران برای حضور در بازار جهانی با مشکل دیگری به نام تحریم مواجه است. با این حال ، به همت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ، روابط تجاری و فناوری ایران با سایر کشورها ادامه یافت.

به گزارش قلعه نویی ، جلسات آنلاین با سایر کشورها بر اساس شرکت های دانش بنیان و خلاق ایرانی یکی از راه های ادامه حضور ایران در بازارهای جهانی بود. در سال 1999 ، ما بیش از 12 جلسه آنلاین با آلمان ، سوئیس ، اتریش ، افغانستان ، پاکستان ، کنیا آفریقای جنوبی ، مالزی ، اندونزی ، روسیه ، قزاقستان و ازبکستان را در خود جای داده است.

رئیس مرکز بین المللی همکاری های علمی و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به هدف این جلسات آنلاین: فروش محصولات و خدمات دانش بنیان ، یافتن شرکای تجاری در صحنه بین المللی این فناوری ها است. بازاریابی و فروش محصولات ایرانی. معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری دلیل مهمی در برگزاری این جلسات بود.

به گفته معاون علمی رئیس جمهور ، Kala-Navi مواد معطر ، خشک کن خورشیدی ، تجهیزات پزشکی و سایر تجهیزات را برای افغانستان ، مالزی و ازبکستان تأمین می کند. وی صادرات را حاصل این جلسات دانست و گفت: این جلساتی است که به صورت آنلاین برگزار می شود. .

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا