اقتصادی

تهیه مدل متناسب با وضعیت فناوری در حوزه مراکز فناوری سلامت کشور

رئیس اداره توسعه فناوری وزارت بهداشت گفت: اولین جلسه کمیته راهبری مراکز نوآوری سلامت به منظور تدوین و برنامه ریزی سیاست ها برای انجام اقدامات م inثر در زمینه مراکز بهداشتی نوآوری برگزار شد.

به گزارش پرتال پارسی ، دکتر محمدرضا منظم در اولین جلسه کمیته راهبری مراکز سلامت نوآور حضور داشت که در آن اعضای کمیته دکتر پورعباسی ، دکتر دهگان ، دکتر متولیان ، دکتر دادگر ، دکتر میر چراغی و دکتر حسین زاده حضور داشتند. و فاطمه خیراللهی از بخش توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت ، با تأکید بر اهمیت ایجاد مراکز نوآوری در اکوسیستم فناوری: مراکز نوآوری می توانند نقش مهمی در توسعه بنیادی دانش و در نهایت تبدیل آن به ثروت ایفا کنند.

وی گفت: اولین جلسه کمیته راهبری مراکز نوآوری در حوزه سلامت به منظور تدوین و برنامه ریزی سیاست های انجام اقدامات م inثر در حوزه مراکز نوآوری سلامت برگزار شد که شامل فن آوران و استارتاپ ها و همچنین جذب سرمایه گذار و شتاب دهنده های تخصصی می شود.

دکتر منظم بر شناسایی رویکردهای تخصصی و با کیفیت برای مراکز نوآوری موجود و همچنین روشهای بررسی برنامه های جدید تمرکز کرد.

دکتر پورعباسی ، رئیس کمیته راهبری مرکز نوآوری سلامت نیز سابقه افراد در اکوسیستم فناوری را عامل مهمی در دستیابی به تفکر ذهنی مشترک بین اعضا و توسعه مدل ها و شاخص های متناسب با وضعیت فناوری دانست. به در زمینه مراکز فناوری سلامت

بر اساس بیانیه معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت ، در این جلسه روندها ، برنامه ها و اقدامات آینده کمیته در پاسخ به درخواست مراکز بهداشتی نوآورانه مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا