تمام محورهای مواصلاتی استان فارس باز است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

تمام محورهای مواصلاتی استان فارس باز است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس محسن عمادی در حاشیه بازدید از محورهای مواصلاتی فارس گفت: بر اساس اطلاعات دریافتی از سامانه های هوشمند جاده ای و گزارش راهداران مستقر در محورها هم اینک در محورهای منتهی به سپیدان شیراز و اقلید بارش باران به شکل پراکنده است و سایر محورهای استان نیز دارای آسمان نیمه ابری تا تمام ابری همراه با وزش باد است.

وی ادامه داد: با توجه به بارش باران در اغلب نقاط استان به ویژه مناطق مرکزی غربی و شمال غرب استان تردد در محورهای مواصلاتی فارس به شکل روان جریان دارد و هیچ گزارشی مبنی بر انسداد و ریزش در این محورها گزارش نشده است.

عمادی افزود: هم اینک عملیات راهداری در ۱۶ هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی مربوط به حوزه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با حضور ۷۴ اکیپ و ۱۳۵ گشت ثابت و سیار راهداری متشکل از ۹۵۰ راهدار و با به کارگیری ۳۸۰ دستگاه ماشین آلات سبک نیمه سنگین و سنگین در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس تصریح کرد: از مجموع ۱۶ هزار و ۹۰۰ کیلومتر راه مواصلاتی در ۶ هزار و ۴۰۰ کیلومتر با ۵۴ گردنه برف گیر به طول ۷۷۷ کیلومتر که ممکن است در شرایط خاص نیاز به برف روبی و یخ زدایی داشته باشد که نیروهای راهداری با تجهیزات کامل مستقر هستند.

دکمه بازگشت به بالا