عمومیکسب و کار ویژه

تفاوت آبسردکن افترون اصل و تقلبی

برای تشخیص اصل بودن یا نبودن آبسردکن افترون می توانید به نکات زیر  ازسایت  بتا سرویس توجه کنید:

محصولات:

اگر برچسب محصول حاوی جزئیات و شرح مفصلی از مدل، سازنده، مشخصات فنی و سایر مشخصات باشد، به احتمال زیاد محصول اصل است.

و بدانید که سازنده اصلی این کولرهای آبی در کشور کره قرار دارد. بنابراین یکی از مهم ترین راه های تشخیص اصالت کولر آبی افترون توجه به کشور سازنده است.

ویژگی های فنی:

ویژگی های فنی کولر آبی می تواند به شما در بررسی اصالت آن کمک کند. اگر مشخصات فنی کولر آبی با مشخصات درج شده روی بسته بندی آن مطابقت داشته باشد، احتمال اصل بودن محصول بیشتر می شود.

قیمت:

اگر قیمت کولر آبی زیر قیمت بازار باشد، احتمال تقلب محصول بیشتر است. بنابراین همیشه بهتر است قیمت ها را با بازار مقایسه کنید. مثلا قیمت افترون 5700 در بازار ایران بین 160 تا 170 دلار است که در حال حاضر 54000 تومان است!!! در بازار ایران 9 میلیون تومان به فروش می رسد.

فروشنده:

خرید یک کالا از یک فروشنده معتبر و قابل اعتماد می تواند اصالت آن را تضمین کند، بنابراین بهتر است محصول خود را از یک منبع معتبر مانند فروشگاه های زنجیره ای یا فروشگاه های اینترنتی معتبر خریداری کنید.

تست و بررسی:

اگر هنوز از اصالت کولر آبی مطمئن نیستید، می توانید آن را برای بررسی و تایید شیر آبسردکن به یک مرکز تخصصی و قابل اعتماد مانند سازمان استاندارد وزارت بهداشت ارسال کنید.

اما همیشه توصیه می شود برای بررسی گارانتی و رضایت از محصول خریداری شده از فروشگاه های معتبر خرید کنید.

همچنین می توانید از روش های دیگری برای تعیین اصل بودن آب افترون استفاده کنید، مانند:

بررسی کیفیت ساخت: آیا بدنه و قطعات کولر آبی کامل و خوش ساخت هستند؟ آیا قسمت های مختلف کاملاً یکپارچه شده اند؟

بررسی کیفیت و مواد قطعات: آیا قطعات به کار رفته در کولر آبی از مواد با کیفیت و مقاوم ساخته شده است؟ آیا کیفیت لوله ها و اتصالات آنها چیست؟

تست عملکرد: در این روش یک بازرسی کامل از محصول انجام دهید و تمام عملکردهای آن را بررسی کنید. به عنوان مثال، در مورد یک کولر آبی، ارزش بررسی عملکرد صحیح آن را دارد. آیا دمای آب خروجی صحیح است؟ آیا دمای هوای بیرون بر عملکرد شما تأثیر می گذارد؟ این بررسی ها ممکن است شامل بررسی میزان برق و گرمایش محصول، قابلیت تنظیم دما و فشار آب و غیره باشد.

تأیید نام تجاری و شماره سریال: بررسی کنید که آیا محصول دارای نام تجاری و شماره سریال معتبر است یا خیر. برخی از شرکت ها برند و شماره سریال را روی محصولات خود قرار می دهند، شما می توانید اصالت کالا را بررسی کنید.

بررسی کتیبه های محصول: اطمینان حاصل کنید که نوشته های محصول مانند سازنده، مدل، ورودی برق و غیره به طور دقیق و به زبان صحیح و خوانا نوشته شده باشد.

مقایسه با محصولات اورجینال: با مقایسه محصول با نمونه های اورجینال می توان تشخیص داد که محصول مشابه است یا خیر. اگر محصول بسیار شبیه به اصل باشد، احتمال اصلی بودن آن بیشتر است.

دکمه بازگشت به بالا