تضامین دریافت وام ازدواج ۷۰ و ۱۰۰ میلیونی را خود بانکها مشخص می کنند


مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی در مورد ضمانت نامه های وام ازدواج 70 و 100 میلیون نفر گفت: “ما دستورالعمل های خاصی برای ضمانت نامه ها نداریم و اکثر بانک ها از اعتبار خود برای بررسی اعتبار متقاضی استفاده می کنند. و ضامن “. اگر افراد اقساط وام لازم را نداشته باشند ، بانک موظف است در زمان انتقال شی ، ضمانت نامه کافی ارائه دهد.

ضمانت وام های 70 و 100 میلیون تنگه توسط خود بانک ها تعیین می شود

به گزارش خبرگزاری پرتال پارسی ، شهرزاد دانشمندی امروز در جلسه ای در وزارت ورزش و جوانان با معاون وزیر جوانان در مورد به تعویق انداختن ازدواج به مدت سه ماه در رابطه با آغاز هفته ازدواج صحبت کرد. بازپرداخت وام پس از بیماری همه گیر Covid 19. دوره بازپرداخت وام به تعویق افتاده است و اگر شعب با نقض این روند نیاز به وام داشته باشند ، مردم می توانند شکایات خود را در سیستم بانکداری مرکزی ثبت کنند ، بنابراین می توان آنها را برای هرگونه اسنادی کنترل کرد ایجاد مشکل
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی همچنین گفت: تسهیلات وام الحسنه تا پایان ماه مه 2016 به تعویق افتاد ، اما از آن زمان به بعد موکول نکردیم. افراد می توانند پرونده ها و مسائل را در بخش شکایات بانک مرکزی ثبت کرده و کد پرونده و کد شعبه متخلف را برای تحقیق وارد کنند و در صورت وجود هرگونه سند ، آن را بررسی خواهیم کرد.
وی گفت: سیستم ازدواج در سال 2009 راه اندازی شد و همه جوانان می توانند با ورود و ثبت نام به خدمات بانکی دسترسی پیدا کنند.
از سال 2009 ، 12 میلیون و 635 هزار متقاضی از حق دریافت وام 144 هزار تنی بهره مند شده اند. با وجود بیماری همه گیر تاج ، 242 هزار متقاضی امتیاز وام ازدواج 207 هزار و 453 میلیارد ریالی دریافت کرده اند و 351 هزار نفر در انتظار وام هستند.
به گفته این دانشمند ، امسال انتظار می رود تقاضای حدود یک میلیون وام را ارائه دهیم. سال گذشته 80 هزار نفر وام دریافت کردند ، اما به دلیل افزایش سقف اعتبار ، فرم های خود را بعداً دریافت کردند یا هنوز آنها را دریافت نکرده اند زیرا بعداً اسناد را ارائه داده اند. این آمار به این معنی است که کمترین تعداد افراد در صف ازدواج وجود خواهد داشت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا