اقتصادی

تجهیزات و محصولات فناورانه دانش‌بنیان‌ به کمک صنعت آبزی‌پروری می‌آید

از شرکتهای دانش بنیان دعوت شد تا در این رویداد شرکت کنند تا نیازهای تکنولوژیکی صنعت آبزی پروری را برآورده کنند تا نیازهای این صنعت برآورده شود.

به گزارش پرتال پارسی ، این رویداد در تاریخ 3 اکتبر 2010 در مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.

تمرکز اصلی رویداد استفاده از فناوری و اطلاعات در سیستم های مختلف آبزی پروری ، ژنراتورها و ژنراتورها ، تجهیزات آبزی پروری و آبزی پروری است.

پاسخ به چالش های تکنولوژیکی این صنعت هدفی است که می توان با تجمیع پایگاه دانش در این زمینه زیر یک سقف به آن دست یافت. همچنین با حفظ آن تقاضا و عرضه فناوری در این زمینه تسریع می شود.

استفاده از تجربیات نخبگان ، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی ، حمایت از استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان و برگزاری جلسات حضوری پس از ارائه نیازها ، برخی از راه هایی است که می توان این کار را انجام داد.

مناطقی مانند تولید ماهی ، میگو و آرتمیا ، تولید مثل و پرورش ، تولیدکنندگان تجهیزات و ماشین آلات صنعت آب ، آبزی پروری ، مراکز فرآوری ، پردازش و فناوری اطلاعات و ارتباطات تماشاگران این رویداد هستند.

صنعت آبزی پروری کشور از روش های مدرن برای ایجاد و نوسازی انواع سیستم های آبزی پروری ، ارائه نسل اول عاری از بیماری با ویژگی های ژنتیکی و ویژگی های نژادی خاص ، ارائه ماشین آلات و تجهیزات برای پرورش و پردازش و استفاده از فناوری اطلاعات در آبزی پروری استفاده می کند. در این مورد ، از فرصتهای نخبگان ، شرکتهای دانش بنیان و فناوریها برای حل این مشکلات حداکثر استفاده می شود.

به گفته معاون علمی رئیس جمهور ، این رویداد یکی از اقدامات با هدف افزایش پایداری و رقابت پذیری زنجیره ارزش برای پاسخگویی به نیازهای صنایع مختلف با ظرفیت داخلی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا