عمومیکسب و کار ویژه

بیرون انداختن از اکانت اینستا

⚠️ آیا مدام از حساب اینستاگرام خود اخراج می شوید؟ تو تنها نیستی. مشکل حذف اکانت اینستاگرام برای بسیاری از کاربران پیش می آید. در مقاله امروز انزل وب به شما آموزش می دهیم که چگونه مشکل ممنوعیت دائمی اینستاگرام را حل کنید.

رفع مشکل حذف برنامه ها از اکانت اینستاگرام

چگونه اینستاگرام را ویرایش کنیم؟

آیا بعد از دانلود اینستاگرام مدام شما را از حسابتان بیرون می کند؟ عوامل زیادی می توانند صفحه اینستاگرام را از دسترس خارج کنند، از جمله کش مرورگر و کوکی ها. مشکل نسخه های قدیمی اینستاگرام و غیره حل مشکل پرش صفحه اینستاگرام یک کار نسبتا ساده است. برای حل مشکل پرش از صفحه اینستاگرام یا بیرون شدن از اکانت اینستاگرام؛ ادامه مطلب

رفع مشکل خروج از اینستاگرام

گوشی خود را ریستارت کنید

اگر اینستاگرام شما را از حساب کاربری خود بیرون می کند، بهتر است قبل از هر کاری گوشی خود را ریبوت کنید. اگر مشکل شما جزئی است، راه اندازی مجدد ممکن است آن را برطرف کند.

اینستاگرام را مجبور به بستن

Force Stop اینستاگرام بسیاری از مشکلات این برنامه را حل می کند. اعمال فورس استاپ در اندروید بسیار آسان است. برای این شغل:

روی آیکون اینستاگرام ضربه بزنید و چند ثانیه نگه دارید.

باز کردن اطلاعات برنامه

روی توقف اجباری کلیک کنید.

شبکه اتصال اینترنت خود را تغییر دهید

بسیاری از کاربران گزارش دادند که تغییر شبکه اینترنت از WiFi به داده تلفن همراه مشکل خروج از حساب اینستاگرام را حل کرده است. بهتر است قبل از هر اقدام جدی شبکه اینترنت خود را تغییر دهید.

IP خود را با یک برنامه قابل اعتماد تغییر دهید

تغییر آی پی یا سرور برنامه یکی از راه های حل مشکل خروج اکانت از اینستاگرام است. برای انجام این کار، سرور VPN یا IP یا یک برنامه تغییر IP خود را تغییر دهید. علاوه بر این، مطمئن شوید که از یک پروکسی قابل اعتماد یا VPN استفاده می کنید که نشت DNS ندارد.

اپلیکیشن اینستاگرام را به روز کنید

گاهی اوقات، مشکل مسدود کردن شخصی از حساب اینستاگرام شما می تواند مربوط به برنامه اینستاگرام باشد. به روز رسانی نرم افزار معمولا این مشکل را برطرف می کند. بنابراین برای آپدیت اپلیکیشن خود به اپ استور (آیفون) و پلی استور (اندروید) بروید و در صورت وجود نسخه جدید اینستاگرام، آن را آپدیت کنید.

کش اینستاگرام را پاک کنید

پاک کردن کش یکی از راه های حل هک اکانت اینستاگرام در آیفون و اندروید است. پاک کردن کش هیچ یک از اطلاعات شخصی شما را از تلفن یا برنامه اینستاگرام حذف نمی کند. برای پاک کردن کش در اندروید و آیفون مراحل زیر را دنبال کنید.

تنظیمات را در گوشی اندروید خود باز کنید و به Applications یا Application Manager بروید.

در زیر همه برنامه ها، روی Instagram ضربه بزنید.

روی Storage و سپس Clear Cache ضربه بزنید.

دستگاه خود را مجددا راه اندازی کنید و سعی کنید وارد اینستاگرام شوید.

شما باید برنامه را در آیفون خود دانلود کنید. برای انجام این کار؛ این موارد را دنبال کنید:

تنظیمات را در آیفون خود باز کنید و به General بروید.

روی iPhone Storage ضربه بزنید. اینستاگرام را جستجو کنید.

روی دانلود برنامه کلیک کنید.

گوشی را ریستارت کنید. اگر مشکل ادامه داشت، روی Uninstall a program در مرحله 3 کلیک کنید. با انجام این کار، برنامه از گوشی شما حذف نصب می شود و اطلاعات مربوط به برنامه اینستاگرام روی گوشی شما حذف می شود. برای ذخیره اطلاعات اینستاگرام حتما از آیفون خود نسخه پشتیبان تهیه کنید.

اینستاگرام را با یک حساب دیگر نصب کنید

اگر برنامه اینستاگرام را حذف نصب کردید، باید آن را با حساب دیگری روی گوشی خود نصب کنید. در آیفون باید اپل آیدی دیگری را وارد کنید و برنامه را با نصب نصب کنید. به همین ترتیب، در اندروید، به حساب Google دیگری وارد شوید و هنگام نصب اینستاگرام، حساب خود را در فروشگاه Play تغییر دهید.

با شماره خود وارد شوید

اگر هنگام ایجاد حساب اینستاگرام شماره تلفن خود را وارد کرده اید، می توانید از آن برای ورود به سیستم استفاده کنید. برای انجام این کار، به جای آدرس ایمیل یا نام کاربری، مستقیماً با یک شماره تلفن وارد شوید یا روی دکمه «رمز عبور را فراموش کرده ام» ضربه بزنید. سپس شماره تلفن را وارد کنید. برای دسترسی به حساب کاربری خود کد ارسال شده به شماره موبایل خود را وارد کنید.

اگر شماره موبایل خود را وارد نکرده اید، از طریق وب سایت اینستاگرام در یک مرورگر وارد حساب کاربری خود شوید. به ویرایش پروفایل بروید و شماره تلفن را اضافه کنید. تغییرات خود را ذخیره کنید و سپس با شماره تلفن خود وارد شوید یا از گزینه رمز فراموش شده استفاده کنید.

برنامه های شخص ثالث را حذف نصب کنید

آیا اخیراً با استفاده از حساب اینستاگرام خود وارد برنامه دیگری شده اید؟ یا سعی کردید با استفاده از یک برنامه شخص ثالث فالوور جذب کنید؟ حذف اپلیکیشن های مشکوک مشکل هک شدن اکانت اینستاگرام شما را حل می کند. برای این کار با استفاده از مرورگر وارد اینستاگرام شوید. به تنظیمات بروید و سپس روی Apps and Websites کلیک کنید. برای برنامه هایی که استفاده نمی کنید روی حذف کلیک کنید. برای دانلود بازی اندروید با ما همراه باشید.

 

دکمه بازگشت به بالا