سلامت و تندرستیکسب و کار ویژه

بهترین کرم مخصوص پوست خشک

اگر می‌خواهید پوستی سالم و درخشان داشته‌باشید باید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. نقش اصلی مرطوب کننده، آبرسانی پوست و جلوگیری از خشک شدن مجدد آن است. اما آیا می‌دانید مرطوب کننده در واقع چه کاری انجام می‌دهد و بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک چه کرمی است؟ اگر پاسخ شما منفی است، پیشنهاد می‌کنیم تا آخر مقاله بهترین مرطوب کننده برای پوست خشک با ما باشید تا برترین مرطوب کننده ها برای پوست خشک آشنا شویم.

بهترین کرم مرطوب کننده پوست خشک؛ پایان خشکی و پوسته پوسته شدن

چه موقع به پوست، پوست خشک می‌گوییم؟

خشکی پوست باعث می‌شود پوست خشن، پوسته پوسته یا زبر به نظر برسد. خشکی پوست یک عارضه شایع است که افراد در هر سنی را تحت تاثیر قرار می‌دهد و دلایل آن معمولا هوای سرد یا خشک، آسیب‌های ناشی از آفتاب، صابون‌های خشن و حمام کردن بیش از حد هستند. کرم ضدآفتاب ویتابلا مدل ۰۰۱ با حجم ۴۰ میلی لیتر، محصولی است با بافتی فوق العاده سبک که فاقد چربی است.

این عارضه اغلب موقتی یا فصلی است یا ممکن است نیاز به درمان طولانی مدت داشته‌باشد. علائم و نشانه‌های پوست خشک ممکن است بر اساس سن، وضعیت سلامتی، رنگ پوست، محیط زندگی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید متفاوت باشند و معمولا شامل موارد زیر هستند:

  • احساس سفتی پوست
  • خشونت و خارش پوست
  • پوسته پوسته شدن خفیف تا شدید پوست، که باعث ایجاد ظاهری خاکستری می‌شود
  • لایه برداری خفیف تا شدید
  • ترک خوردن پوست
  • خطوط ریز روی پوست
  • قرمزی و التهاب پوست
  • ترک‌های عمیقی که ممکن است خونریزی کنند

چرا باید از بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک استفاده کنیم؟

استفاده از کرم مرطوب کننده این مزیت را دارد که مشکلات پوستی را کاهش می‌دهد. مرطوب کردن روزانه پوست می‌تواند احتمال ایجاد خشکی شدید یا حذف لایه چربی پوست را کاهش دهد. این عوارض باعث ایجاد بیماری‌های پوستی رایج از قبیل آکنه، لکه پوستی و پیری زودرس پوست می‌شوند. پس می‌توانیم بگوییم استفاده از کرم مرطوب کننده میتواند یک تصمیم الزامی محسوب شود و چه بهتر که هنگام انتخاب کرم مرطوب کننده، بهترین کرم مرطوب کننده را برای پوست خشک خود انتخاب کنیم.

فواید استفاده از کرم مرطوب کننده برای پوست خشک

پوست صورت، گوش‌ها، گردن و دست‌ها به تغییرات محیطی بسیار حساس است. این نواحی از پوست برای ترمیم خود به رطوبت نیاز دارند. همچنین، اثر ماساژی که هنگام استفاده از کرم مرطوب کننده به‌کار می‌رود، به تحریک گردش خون و تولید سلول‌های جدید کمک می‌کند. استفاده از مرطوب کننده روزانه تضمین می‌کند که لکه‌های پوست استتار شوند و رنگ پوست را یکنواخت جلوه می‌دهد.

چه چیزهایی باعث خشکی پوست می‌شود؟

خشکی پوست زمانی ایجاد می‌شود که پوست خیلی سریع آب خود را از دست می‌دهد و دچار کم آبی می‌شود. در این زمان نیاز به بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک نیز بیشتر حس می‌شود. عواملی که می‌تواند خطر از دست دادن آب پوست را افزایش دهد، عبارتند از:

  • سن: افراد مسن بیشتر در معرض ابتلا به خشکی پوست هستند. با افزایش سن، منافذ پوست به‌طور طبیعی چربی کمتری تولید می‌کنند و خطر خشکی پوست افزایش می‌یابد.
  • تاریخچه پزشکی: اگر سابقه این شرایط یا سایر بیماری‌های آلرژیک در خانواده خود داشته‌باشید، احتمال بیشتری دارد که اگزما یا درماتیت تماسی آلرژیک را تجربه کنید.
  • فصل: خشکی پوست در ماه‌های پاییز و زمستان که سطح رطوبت نسبتاً پایین است، شایع‌تر است. در تابستان، سطوح بالاتر رطوبت به جلوگیری از خشک شدن پوست کمک می‌کنند.

بهترین مرطوب کننده پوست خشک

بهترین مرطوب کننده پوست خشک شامل: کرم‌های مرطوب کننده ورونیک، درم آنجلین، درماتیپیک و دلانو میشود، همگی در زیردسته بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک قرار می‌گیرند. این کرم‌ها از بهترین برندهای جهانی مرطوب کننده هستند و در رفع خشکی و ترک‌های پوستی از شهرت خوبی برخوردارند.

لیست بهترین کرم های مرطوب کننده پوست خشک

اگر به مرطوب شدن پوست اهمیتی ندهید، با مشکلات جدی مانند پیری زودرس و اگزما مواجه خواهید شد. اما استفاده از یک کرم مرطوب کننده مخصوص پوست خشک می‌تواند نقش مهمی در به تاخیر انداختن این روند داشته‌باشد و پوست را آبرسانی و تغذیه کند. در ادامه به صورت مورد به مورد برترین مرطوب کننده های پوست خشک را معرفی و بررسی می‌کنیم، به همراه لینک تهیه این محصولات

 

1. بهترین کرم دست برای پوست خشک؛ کرم مرطوب کننده برند ورونیک

کرم ورونیک یکی از انواع بهترین کرم مرطوب کننده برای پوست خشک برای آبرسانی به پوست و حاوی ترکیبات موثری مانند هیالورونیک اسید، عصاره هسته انگور، گلیسیرین، کره کاکائو، کره شی، عصاره آلوئه ورا و آلانتوئین است. هیالورونیک اسید به آبرسانی عمقی پوست کمک می‌کند، عصاره هسته انگور نیز یک رطوبت‌رسان آنتی‌اکسیدانی است که از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند.

گلیسیرین یکی از آبرسان‌های مشهور دنیا به‌شمار می‌رود. کره کاکائو و کره شی در ایجاد نرمی و لطافت پوست نقش دارند. آلوئه ورا به کاهش خشکی و التهاب منجر به اگزما کمک می‌کند و آلانتوئین نیز از ترکیبات تسکین دهنده و آبرسان پوست‌های خشک است.

2. بهترین کرم مرطوب کننده دست و صورت خارجی، کرم مرطوب کننده برند درم انجلین

کرم مرطوب کننده درم انجلین یکی از بهترین کرم‌ها برای رفع خشکی و اگزما است. در فرمولاسیون این کرم از ترکیبات مفیدی مانند اوره، روغن آرگان، سرامید و گلیسیرین استفاده شده است که همگی در رطوبت‌رسانی عمقی و رفع خشونت و خشکی پوست نقش دارند.

کرم مرطوب کننده درم انجلین یکی از بهترین محصولات درم انجلین است که به احیا و بازسازی سلول‌های مرده و خشک پوست کمک می‌کند و مانع از ایجاد خشکی زمستانی و عواقبی از قبیل پسوریازیس، ایکتیوز، درماتیت، اگزمای اطفال، اگزمای آتوپیک و ترک خوردگی‌های دردناک پوست می‌شود. برای خرید کرم ابرسان جوانه گندم ویتابلا می‌توانید از صفحه ویتابلا اقدام کنید.

کرم آبرسان یوزیدر مناسب پوست خشک و آسیب دیده

ترکیبات مغذی موجود در این کرم به آبرسانی عمیق پوست پرداخته و پوستی نرم و لطیف را برای شما به ارمغان می‌آورد. کرم آبرسان یوزیدر با خاصیت آنتی اکسیدانی از پوست در برابر رادیکال‌های آزاد محافظت کرده و التهاب و قرمزی بر اثر خشکی زیاد را کاهش می‌دهد. این کرم با داشتن ترکیباتی مثل کلاژن و آلانتوئین از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و چین و چروک را به تعویق می‌ندازد.

بافت سبک کرم یوزیدر باعث می‌شود تا خیلی زود جذب پوست شده و تاثیر خود را بر جای بگذارد. این کرم فاقد پارابن است. آبرسان یوزیدر مخصوص افراد با پوست خشک و آسیب دیده بوده و با رفع خشکی، پوست را شاداب و سرحال می‌کند.

کرم آبرسان مخصوص پوست های خشک و معمولی وچه

به عنوان بهترین مرطوب کننده برای پوست خشک می‌توانید از کرم آبرسان مخصوص پوست های خشک و معمولی وچه کمک بگیرید. این محصول آبرسانی عمیقی برای پوست فراهم کرده و التهابات پوستی را کاهش می‌دهد. ترمیم پوست و کمک به بازسازی سلول‌ها از مزایای استفاده از این کرم است. شما می‌توانید در طی روز به دفعات این کرم را مورد استفاده قرار دهید.

هیالورونیک اسید از ترکیبات موثر موجود در این محصول است که آبرسانی عمیقی را برای پوست فراهم می‌کند. کرم مخصوص پوست خشک ویتابلا فاقد سیلیکون و پارابن بوده و هیچ آسیبی به پوست نمی‌زند. در این کرم از برند وچه از روغن‌های گیاهی از جمله روغن ماکادمیا، روغن هسته انگور، روغن جوجوبا و … استفاده شده است.

 

دکمه بازگشت به بالا