عمومیکسب و کار ویژه

بهترین هدفون های بلوتوثی بازار

با وجود این که جا به جا کردن هدفون‌ها به مراتب دشوارتر از هندزفری‌های TWS است اما کاربران همچنان به دلیل کیفیت صدای بهتر، آسیب کمتر به گوش و بیس بهتر از این محصولات استفاده می‌کنند. از طرف دیگر دنیای هدفون‌های بی‌سیم بسیار بزرگ است و به راحتی نمی‌توان به یک گزینه برای خرید رسید. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم به بهترین هدفون های بی سیم بازار بپردازیم و شما را با گزینه‌های جذاب در محدوده‌های قیمتی مختلف آشنا کنیم. قبل از این که به سراغ معرفی بهترین هدست و هدفون‌های موجود در بازار برویم بد نیست به تفاوت این دو محصول اشاره کنیم تا با دید بازتری بتوانید خرید خود را انجام دهید. تفاوت عمده هدفون و هدست در برخورداری از میکروفون‌های فیزیکی است و هدست‌ها از میکروفون فیزیکی برخوردار هستند. به طور کلی این دو محصول بسیار شبیه به هم هستند و به این جهت اگر در پی بهترین هدست های بلوتوثی هستید می‌توانید از دسته‌بندی هدفون‌ها نیز خرید خود را انجام دهید.

برای اطلاع از موجودی و بی سیم می‌توانید به سایت تکنولایف مراجعه کنید.

بهترین هدفون های بیسیم

ایرپاد مکس بدون شک یکی از بهترین هدفون های بازار است اما از ابتدا به دلیل برچسب قیمتی بالا انتقادهایی به آن وارد بوده است. ارگونومی این مدل بسیار خوب است و بخش توری شکل آن روی سر قرار می‌گیرد تا فشار کمتری به سر وارد شود. این محصول مانند دیگر گجت‌های اپل کیفیت ساخت بالایی دارد و فریم آن از استیل ضد زنگ ساخته شده تا حس مرغوبیت بسیار بالایی را انتقال دهد. این هدفون دکمه‌ مشخصی برای خاموش کردن ندارد و در عوض با قرار گرفتن درون کیس به حالت استندبای می‌رود تا مصرف بسیار کمی داشته باشد.

مشخصات هدفون بی سیم اپل مدل AirPods Max
قابلیت ANC دارد
قطر درایور 40 میلی‌متر
شارژدهی باتری 20 ساعت
قابلیت‌های ویژه Spatial Audio ،Transparency mode و EQ تطبیق پذیر

هدفون Bose QuietComfort 45

مشخصات هدفون Bose QuietComfort 45
قابلیت ANC دارد
قطر درایور 40 میلی‌متر
شارژدهی باتری 24 ساعت
قابلیت‌های ویژه Volume-optimized Active EQ و TriPort acoustic architecture

هدفون بی سیم بیتس مدل Solo Pro

مشخصات هدفون بی سیم بیتس مدل Solo Pro
قابلیت ANC دارد
قطر درایور 40 میلی‌متر
شارژدهی باتری 22 ساعت
قابلیت‌های ویژه سازگاری عالی با محصولات اپل

هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4

مشخصات هدفون بی سیم سونی مدل WH-1000XM4
قابلیت ANC دارد
قطر درایور 40 میلی‌متر
شارژدهی باتری 30 ساعت
قابلیت‌های ویژه 360 Reality Audio

 

مشخصات هدفون بی سیم هارمن کاردن مدل FLY ANC
قابلیت ANC دارد
قطر درایور 40 میلی‌متر
شارژدهی باتری 20 ساعت با ANC
قابلیت‌های ویژه اتصال همزمان به دو دستگاه

هدفون انکر Soundcore Life Q35

مشخصات هدفون انکر Soundcore Life Q35
قابلیت ANC دارد
قطر درایور 40 میلی‌متر
شارژدهی باتری 40 ساعت
قابلیت‌های ویژه پخش/توقف خودکار موزیک

بهترین مارک هدفون دیجی کالا |بهترین هدفون برای موسیقی

هدفون بلوتوثی سونی مدل WH-CH510

ژاپنی‌ها برای این محصول درایور 30 میلی‌متری در نظر گرفته‌اند و فرکانس پاسخ‌گویی در محدوده 20 تا 20 هزار هرتز قرار می‌گیرد. گذشته از این موارد کیفیت صدای این محصول خوب است و بیس در سطح مناسبی قرار می‌گیرد. در این مدل سونی تلاش کرده تا صدا بالانس خوبی داشته باشد و اعوجاج به کمترین حد خود برسد. این هدفون از میکروفون برخوردار است و کیفیت مکالمه رضایت بخشی نیز دارد. هدفون سونی WH-CH510 می‌تواند با یک بار شارژ حدود 35 ساعت موزیک پخش کند که عملکرد شایان توجهی است. زمانی که همه این موارد را در کنار قیمت هدفون  قرار دهید متوجه خواهید شد که با یکی از بهترین هدفون های بلوتوثی بازار مواجه هستیم.

مشخصات هدفون بلوتوثی سونی مدل WH-CH510
قابلیت ANC ندارد
قطر درایور 30 میلی‌متر
شارژدهی باتری 35 ساعت
قابلیت‌های ویژه

 

مشخصات هدفون بی سیم کریتیو مدل SB JAM v2
قابلیت ANC ندارد
قطر درایور 32 میلی‌متر
شارژدهی باتری 22 ساعت
قابلیت‌های ویژه VoiceDetect و NoiseClean

هدفون بی سیم زیلوت مدل B36

زیلوت B36 از دو روش بلوتوث و جک 3.5 میلی‌متری صدا می‌تواند به محصولات دیگر متصل شود. این مدل از درایور 40 میلی‌متری استفاده می‌کند و فرکانس پاسخ‌گویی در محدوده 80 تا 20 هزار هرتز قرار می‌گیرد. کیفیت صدای این محصولی عالی نیست اما با توجه به قیمت می‌تواند رضایت شما را جلب کند. از طرف دیگر میکروفون این هدفون از قابلیت حذف نویز استفاده می‌کند و به این واسطه می‌توانید مکالمه باکیفیتی را تجربه کنید. این مدل می‌تواند 10 ساعت پخش موسیقی یا 8 ساعت مکالمه را با یک بار شارژ دوام بیاورد.

مشخصات هدفون بی سیم زیلوت مدل B36
قابلیت ANC ندارد
قطر درایور 40 میلی‌متر
شارژدهی باتری 10 ساعت
قابلیت‌های ویژه ـ

هدفون بی سیم JBL Tune 510BT

درست است که این مدل بهترین هدفون jbl نیست اما با توجه به قیمت پایین می‌تواند گزینه جذابی برای خرید باشد. طراحی این هدفون روی گوشی کاملا ساده است و ایرکاپ‌های آن به سمت داخل خم می‌شوند. درایور این مدل 32 میلی‌متری است و به لطف فناوری‌های JBL صدا کیفیت و بیس مناسبی دارد. تنها راه ارتباطی با این هدفون بلوتوث 5.0 است و خوشبختانه امکان اتصال همزمان به دو دستگاه و جابجایی بین آن‌ها وجود دارد. این محصول از میکروفون برخوردار است و می‌تواند 40 ساعت مداوم موسیقی پخش کند. این موارد در کنار قیمت سبب می‌شود تا این مدل از جی بی ال را بهترین هدفون بلوتوثی ارزان قیمت بدانیم.

مشخصات هدفون بی سیم JBL Tune 510BT
قابلیت ANC ندارد
قطر درایور 32 میلی‌متر
شارژدهی باتری 40 ساعت
قابلیت‌های ویژه اتصال همزمان به دو دستگاه

جمع‌بندی

در این مطلب تلاش کردیم تا به بهترین هدست بی سیم و همچنین هدفون‌های بی سیم موجود در بازار پرداخته شود تا شما بسته به بودجه خود بتوانید انتخابی خوب داشته باشید. در ضمن اگر به دنبال هستید می توانید مقاله مراجعه کنید.

سوالات متداولهندزفری‌های بی‌سیم و بلوتوثی به دلیل اندازه کوچک و راحتی هنگام استفاده، به انتخاب اول بسیاری از کاربران تبدیل شده‌اند. از طرفی این محصولات تنوع بسیار زیادی دارند و شرکت‌های بی‌شماری در زمینه تولید هندزفری بی‌سیم فعالیت می‌کنند و از این جهت مهم است که شما با بهترین گزینه‌ها برای خرید آشنایی داشته باشید. در ادامه همراه ما باشید تا بهترین هندزفری های بی سیم در بازه‌های قیمتی مختلف را به شما معرفی کنیم. این لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده است و در صورت نیاز به گزینه‌های ارزان‌تر به میانه یا انتهای لیست مراجعه کنید.

از دیگر هندزفری های موجود در تکنولایف دیدن کنید:

بهترین هندزفری های بی سیم موجود در بازار

بسته به بودجه‌ای که برای خرید هندزفری بلوتوثی در نظر گرفته‌اید چندین گزینه پیش روی شما قرار دارد که طبیعتا یکی از آن‌ها از ارزش خرید بالاتری برخوردار است. ما در ادامه جذاب‌ترین گزینه‌های خرید را به شما معرفی خواهیم کرد و این لیست از قیمت زیاد به کم مرتب شده است.

مشخصات هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 30 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه Spatial Audio، Adaptive transparency و Conversation Boost

اپل ایفون‌های سری 15 خود را با پورت تایپ سی روانه بازار کرد و به همین جهت از همین درگاه نیز به روی ایرپاد پرو 2 استفاده کرد. این باعث شد تا ایرپاد پرو در نسخه جدیدی وارد بازار شود. این محصول خیلی تفاوتی با هندزفری که بالا معرفی کردیم ندارد و اصلی‌ترین تغییر آن پورت Type-C به حساب می‌آید. البته که گواهی IPX4 نیز به گواهی IP54 تغییر کرده است.

مشخصات هندزفری بی سیم اپل مدل AirPods Pro 2 نسخه 2023
گواهی ضد آب IP54
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 30 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه Spatial Audio، Adaptive transparency و Conversation Boost

اگر قیمت ایرپاد پرو نسل 2 برای شما زیاد است و یا به طور کلی ترجیح می‌دهید از هندزفری بدون سری‌های سیلیکونی استفاده کنید، بدون شک ایرپاد 3 یکی از بهترین انتخاب‌های پیش روی شماست. این محصول به نوعی بین ایرپاد 2 و ایرپاد پرو قرار می‌گیرد و ويژگی‌های مختلفی را از این دو هندزفری به ارث برده است.  طراحی این نسل به ایرپاد پرو نزدیک شده ولی با این تفاوت که سری‌های سیلیکونی دیده نمی‌شود و شما امکان نخواهید داشت تا به صورت دقیق اندازه بادزها را تنظیم کنید.

مشخصات هندزفری بی‌ سیم اپل مدل ایرپاد 3
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 30 ساعت به همراه کیس
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه Spatial Audio

با بهترین ایرپاد های زیر 500 تومان آشنا شوید:

اگر گیمر باشید به خوبی می‌دانید که ROG سری گیمینگ مشهور شرکت ایسوس است و این هندزفری هم به دلیل همین نامگذاری در رده گیمینگ قرار می‌گیرد. اما به واقع برتری این هندزفری نسبت به مدل‌های دیگر برای بازی چه چیزی خواهد بود؟ در واقع چرا شما باید این هندزفری گیمینگ را خریداری کنید؟ اولین و البته واضح‌ترین دلیل تأخیر کمتر در انتقال صدا است. این هندزفری به گونه‌ای ساخته شده که برای بازی کردن بهترین عملکرد ممکن را داشته باشد، هم از نظر تأخیر و هم از نظر کیفیت و دریافت جزئیات.

مشخصات هندزفری بی سیم ایسوس مدل ROG Cetra
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 27 ساعت بدون ANC و 21.5 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه تأخیر پایین، نورپردازی RGB و پشتیبانی از نرم افزار Armoury Crate

این هندزفری به تراشه H1 اپل مجهز است و به همین دلیل به راحتی هرچه تمام به محصولات مختلف اپل متصل می‌شود. طبق انتظاری که از اپل داریم ایرپاد 2 کیفیت صدای خوبی دارد و صداها همگی با جزئیات زیاد به گوش می‌رسند، هرچند که سطح بیس و تریبل کمتر از مدل‌های جدیدتر است و به همین جهت هم شما هزینه کمتری را برای خرید این مدل می‌پردازید. ایرپاد 2 شارژدهی خوب هم دارد و خوبی بادزها با یک بار شارژ تا 5 ساعت و به کمک کیس تا 24 ساعت دوام می‌‌آورند.

در نظر داشته باشید که ارزش خرید این هندزفری به نسبت رقبای هم‌قیمت خیلی بالا نیست و تنها در صورتی خرید ایرپاد 2 را به شما پیشنهعا

مشخصات هندزفری بی‌ سیم اپل مدل AirPods 2
گواهی ضد آب ندارد
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 24 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه ـ

 

مشخصات هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2 Pro
گواهی ضد آب IPX7
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 18 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه صدای 360 درجه‌ای، SmartThings Find، صدای 24-bit

انواع هندزفری و هدفون گیمینگ را می توانید از تکنولایف بخرید:

هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC

بدون شک برند انکر یکی از بهترین‌ها در زمینه تولید هندزفری و هدفون است و محصولاتی در حد و اندازه پرچمدار را با قیمت کمتر روانه بازار می‌کند. این سازنده به حدی پیشرفت کرده که در بسیاری از مدل‌ها می‌تواند با ایرپادهای اپل یا با هدفون‌های بیتس، جی بی ال، سونی و سایر برندهای بزرگ رقابت کنید. هندزفری Soundcore Liberty 4 NC یک مدل جدید از این شرکت است که به نسبت قیمت ارزش بسیار زیادی دارد.

به روی دو بادز در کل 6 میکروفون دیده می‌شود و همچنین هوش مصنوعی هم کمک می‌کند تا صدای شما تقویت شود و صدای محیط کاهش پیدا کند تا مکالمه‌ای بسیار باکیفیت را تجربه کنید. بادزهای این محصول با یک بار شارژ تا 10 ساعت دوام می‌آورند و این عدد به کمک کیس تا 50 ساعت قابل افزایش است که عملکرد عالی به حساب می‌آید. همچنین تنها 10 دقیقه شارژ بادزها به شما امکان می‌دهد تا 4 ساعت از آن‌ها استفاده کنید.

مشخصات هندزفری بلوتوثی انکر مدل Soundcore Liberty 4 NC
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 10 ساعت بادزها و 50 ساعت با کیس (بدون ANC)
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه تشخیص قرار گرفتن در گوش، امکان اتصال همزمان به چند دستگاه، شارژ بی‌سیم

هندزفری بی سیم ال جی مدل TONE FREE FP5

جالب است بدانید سازنده کره‌ای برای این مدل قابلیتی به نام whispering mode را در نظر گرفته که اگر آن را از طریق برنامه فعال کنید می‌توانید با صدای بسیار آرام در مکان‌های عمومی مانند اتوبوس یا کتابخانه مکالمه داشته باشید و خود هندزفری صدای شما را به صورت تقویت شده به طرف مقایل انتقال می‌دهد. برای استفاده از این قابلیت باید حتما یکی از بادزها را نزدیک دهان خود قرار دهید و نگه دارید.

مشخصات هندزفری بی سیم ال جی TONE FREE FP5
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 24 ساعت با ANC و 32 ساعت بدون ANC
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه قابلیت whispering mode، Spatial Sound و شارژ سریع

 

مشخصات هدفون بی سیم انکر مدل Soundcore Space A40
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 10 ساعت بادزها و 50 ساعت با کیس (بدون ANC)
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه امکان اتصال همزمان به دو دستگاه، 10 دقیقه شارژ سریع برای 4 ساعت استفاده

سامسونگ تلاش کرده تا در بازه‌های قیمتی مختلف هندزفری‌های بلوتوثی مختلفی داشته باشد تا کاربران بهتر بتوانند گزینه مناسب خود را انتخاب و خریداری کنند. این محصول تلاش می‌کند تا قابلیت‌های یک هندزفری پرچمدار را با قیمتی ارزان‌تر در اختیار کاربران قرار دهد. گلکسی بادز 2 سبک‌ترین هندزفری بی‌سیمی است که تا به حال توسط برند سامسونگ ساخته شده و به خوبی درون گوش قرار می‌گیرد و کیپ می‌شود. شما می‌توانید این محصول را در چهار رنگ مشکی، سفید، سبز و بنفش خریداری کنید که البته در تمامی رنگ‌ها کیس طراحی سفید رنگ دارد.

مشخصات هندزفری بی سیم سامسونگ مدل Galaxy Buds 2
گواهی ضد آب IPX2
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 20 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه صدای 360 درجه

هندزفری بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 5i

یکی از جدیدترین هندزفری‌های بی‌سیم شرکت هواوی همین مدل فری بادز 5i است، محصولی که طراحی بسیار زیبایی دارد و در سه رنگ آبی، سفید و مشکی در دسترس قرار می‌گیرد. بادزهای FreeBuds 5i دارای سری‌های سیلیکونی هستند و یک ساقه نسبتا کوتاه دارند. هواوی بادزهای این هندزفری را بسیار خوب طراحی کرده و ارگونومی واقعا خوب است و انحنای سری بادزها باعث می‌شود به راحتی بتوانید از این هندزفری بهره ببرید. سازنده چینی برای FreeBuds 5i گواهی IP54 نیز در نظر گرفته تا خیال شما از بابت خرابی هندزفری هنگام ورزش و تعریق زیاد و همچنین باران‌های سبک آسوده باشد.

مشخصات هندزفری بی سیم هوآوی مدل FreeBuds 5i
گواهی ضد آب IP54
قابلیت ANC دارد با سه حالت
شارژدهی باتری 18.5 ساعت با ANC و 28 ساعت بدون ANC
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه

کاربران از ما پرسیده‌اند “بهترین هندزفری بلوتوث تا یک میلیون کدام است” ما در مطلب زیر به این پرسش پاسخ داده‌ایم.

هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Purfree Buds OW01

یکی از خاص‌ترین هندزفری‌های بازار و البته این لیست را می‌توانیم هایلو مدل Purfree Buds OW01 بدانیم. این محصول برخلاف تمام مدل‌های دیگر به صورت مستقیم درون کانال گوش قرار نمی‌گیرد و به طور کلی ورودی گوش را مسدود نمی‌کند و تنها با قرار گرفتن در کنار گوش می‌تواند صدا را به گوش برساند. به گفته هایلو از این طریق هم صدای موزیک را می‌شنوید و هم می‌توانید از شرایط محیطی آگاه باشید.

از نظر سلامتی گوش‌ها قطعا این محصول بهتر از سایر مدل‌ها است و فشار کمتری به گوش‌ها وارد می‌کند و کمتر هم باعث خستگی شما می‌شود. همچنین سازنده چینی برای این محصول گواهی IP55 در نظر گرفته تا پاشش قطرات آب و گرد و خاک نتواند به این هندزفری آسیبی وارد کند. ارگونومی هایلو مدل Purfree Buds OW01 به گونه‌ای است که بسیار محکم و ثابت در کنار گوش قرار می‌گیرد و متریال آن نیز برای پوست حساسیتی را ایجاد نمی‌کند.

هایلو مدل Purfree Buds OW01 دارای چهار میکروفون در حالت کلی است و کیفیت مکالمه مناسبی هم دارد. خود بادزها با یک بار شارژ حدود 8 ساعت دوام می‌آورند و شما این عدد را به کمک کیس می‌توانید تا 32 ساعت افزایش دهید.

مشخصات هندزفری بلوتوثی هایلو مدل Purfree Buds OW01
گواهی ضد آب IP55
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 8 ساعت خود بادزها و 32 ساعت با کیس
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه قرار نگرفتن در کانال گوش و طراحی خاص

هندزفری بی‌ سیم سامسونگ مدل گلکسی بادز لایو

البته اگر با ارگونومی این بادزها مشکلی نداشته باشید باید بگوییم که کیفیت صدای این هندزفری‌ها بسیار خوب است و به نسبت مبلغ پرداختی می‌توان گفت یکی از باکیفیت‌ترین بادزهای موجود در بازار است. این هندزفری در زمینه شارژدهی هم شرایط جذابی دارد و با یک بار شارژ می‌توانید تا 8 ساعت دوام بیاورد به کمک کیس می‌توانید به شارژدهی 29 ساعته دست پیدا کنید. اگر از گوشی سامسونگ استفاده می‌کنید و یک بادز باکیفیت و خوش‌قیمت می‌خواهید قطعا این محصول را جزو گزینه‌های مد نظر قرار دهید.

مشخصات هندزفری بی سیم سامسونگ مدل گلکسی بادز لایو
گواهی ضد آب IPX2
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 29 ساعت با کیس و ANC خاموش
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه صدای 360 درجه

 

مشخصات هندزفری بی سیم انکر مدل Liberty Air 2 Pro
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 21 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه ـ

هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life Dot 3i

برند انکر و ساندکور  یکی از جذاب‌ترین تولیدکنندگان هدفون‌ها و هندزفری‌ها هستند و محصولاتی بسیار باکیفیت را با قیمت مناسب روانه بازار می‌کنند. برخی از محصولات انکر به خوبی می‌تواند با محصولات بیتس رقابت کند، در حالی که قیمت این مدل‌ها شاید نصف هدفون‌های بیتس باشد. Soundcore Life Dot 3i بدون ساقه طراحی شده و اندازه بسیار کوچکی دارد. این بادزها به طور کامل درون گوش قرار می‌گیرند و ارگونومی خوب و راحتی هنگام استفاده دارند و به خوبی صدای محیط را مسدود می‌کنند.

مشخصات هندزفری بی سیم انکر مدل Soundcore Life Dot 3i
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 36 ساعت بدون ANC
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه ـ

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Buds 3 Pro

مشخصات هندزفری بی سیم شیائومی مدل Buds 3 Pro
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 28 ساعت با ANC خاموش
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه صدای فراگیر Spatial و پخش/توقف موسیقی به صورت خودکار

تأخیر این محصول برابر با 45 میلی‌ثانیه است و شما با تأخیر بسیار کم صداهای درون بازی را دریافت کرده و می‌توانید تصمیم‌‌های متناسبی را اتخاذ کنید. به روی کیس این هندزفری و همچنین خود بادزها چراغ‌های LED دیده می‌شود تا حس و حال گیمینگ بودن بیشتر انتقال پیدا کند. بادزهای این هندزفری با شارژ کامل حدود 8 ساعت دوام می‌آورند و جالب است بدانید که کیس از شارژ بی‌سیم پشتیبیانی می‌کند، اتفاقی که کمتر در بادزهای این قیمتی دیده می‌شود.

مشخصات هندزفری بلوتوثی هیسکا مدل BLUEJAY
گواهی ضد آب ندارد
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 36 ساعت بدون ANC
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه ـ

هندزفری لیبرتی ایر 2 در زمینه کیفیت صدا محصولی بسیار خوب است و می‌تواند صدای بسیار شفاف و واضحی را تولید کند، هرچند که در زمینه عمق بیس عملکرد معمولی دارد. این محصول دارای باتری بسیار خوبی است و می‌تواند تا 7 ساعت پخش موسیقی مداوم با انتهای حجم صدا را دوام بیاورد و همچنین فقط 10 دقیقه شارژ کافیست تا 2 ساعت برای شما شارژدهی داشته باشد.

مشخصات هندزفری بی سیم انکر مدل SoundCore Liberty Air 2
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 28 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه شارژ بی‌سیم

هندزفری بی سیم وان مور مدل Comfo Buds Pro

مشخصات هندزفری بی سیم وان مور مدل Comfo Buds Pro
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 28 ساعت بذون ANC و 20 ساعت با ANC
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه 15 دقیقه شارژ برای 120 دقیقه استفاده

هندزفری بی سیم هیسکا مدل Pro 2

در بازار کپی‌های زیادی از ایرپاد پرو اپل دیده می‌شود و بسیاری از فروشندگان این محصولات را به عنوان ایرپاد اصلی به فروش می‌رسانند. این محصولات معمولا ارزش خرید ندارند؛ چرا که نه گارانتی معتبری از آن‌ها پشتیبانی می‌کند و نه دارای برند خاصی هستند که بتوان به آن‌ها اعتماد کرد. برند هیسکا اما یک نسخه بسیار شبیه به ایرپاد پرو تولید کرده و آن را با قیمت بسیار کمتر و در عین حال کیفیت بسیار خوب به فروش می‌رساند تا شما در صورت نیاز بتوانید این محصول را با برندی معتبر و گارانتی قابل اطمینان خریداری کنید.

به طور کلی کپی کردن در دنیای فناوری اتفاق تازه و جدیدی نیست و سال‌های زیادیست که به‌خصوص برندهای چینی طراحی محصولات خود را از برندهای بزرگی مانند اپل الگوبرداری می‌کنند. هیسکا PRO 2 دقیقا یک کپی خوب از ایرپاد پرو اپل است و این یعنی به خوبی در گوش قرار می‌گیرد و کیپ می‌شود و به همین جهت دیگر خیلی صدای محیط به گوش شما نمی‌رسد.

این محصول به قدری شبیه به ایرپاد پرو طراحی شده که احتمالا کنار هم اصلا متوجه تفاوت آن‌ها نمی‌شوید. این مدل از بلوتوث نسخه 5.3 استفاده می‌کند و این یعنی اتصالی ثابت و بدون مشکل را می‌توانید انتظار داشته باشید. مانند ایرپاد پرو، هیسکا pro 2 نیز به روی بادزها از پد لمسی کمک گرفته و شما به غیر از کنترل موزیک می‌توانید صدا را نیز کم و زیاد کنید.

مشخصات هندزفری بی سیم هیسکا مدل Pro 2
گواهی ضد آب
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 3 الی 5 ساعت بادزها
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه کنترل موزیک با خود بادزها

هندزفری بی سیم ایس فست مدل T8

شکی در این نیست که یکی از خاص‌ترین هندزفری‌های حال حاضر بازار همین مدل از برند ایس فست است، محصولی که به صورت شفاف ساخته شده و این موضوع باعث می‌شود تا بتوانید قطعات درون هندزفری و کیس را مشاهده کنید. این طراحی خاص و جدید قطعا نظر هر کاربری را به خود جلب می‌کند. به غیر از طراحی جذاب این محصول، برای آن رنگ‌بندی‌های بسیار متنوعی نیز در نظر گرفته شده و شما می‌توانید هندزفری خود را از بین این رنگ‌های دوست‌داشتنی انتخاب کنید.

به روی کیس این هندزفری، درصد شارژ کیس نمیش داده می‌شود و همچنین به کمک چهار چراغ LED می‌توانید میزان شارژدهی باقی مانده بادز چپ و راست را مشاهده کنید. جالب است بدانید که نورپردازی هر رنگ متناسب با همان رنگ است این اتفاق جذابیت ظاهری این هندزفری را دو چندان می‌کند. همه این توصیفات مربوط به بخش ظاهری هندزفری بی سیم ایس فست T8 بود ولی در واقع این دستگاه از نظر کیفیتی نیز بسیار خوب عمل می‌کند و به خوبی می‌تواند با رقبای موجود به رقابت بپردازد. درایو 10 میلی‌متری ایس فست T8 می‌تواند صدایی شفاف با جزئیات مناسب را به گوش شما برساند.

مشخصات هندزفری بی سیم هیسکا مدل Pro 2
گواهی ضد آب
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 3 الی 5 ساعت بادزها
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه کنترل موزیک با خود بادزها

 

مشخصات هندزفری بی سیم جی بی ال مدل Wave 200
گواهی ضد آب IPX2
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 20 ساعت در کل
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه

این هندزفری از از از فناوری Hi-Fi پشتیبانی می‌کند و دارای GPS است تا شما بتوانید آن‌ها را ردیابی کنید. این هندزفری یک باتری 450 میلی آمپر ساعتی دارد و خود بادزها نیز دارای باتری 35 میلی آمپر ساعتی هستند. بادزها با یک بار شارژ حدود 4 ساعت کامل دوام می‌آورند و به کمک کیس نیز می‌توانید چند بار بادزها را کامل شارژ کنید.

مشخصات هندزفری بی سیم باسئوس مدل AirNora NGW2-01
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 4 ساعت خود بادزها
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه فناوری Hi-Fi

هندزفری بی سیم وان مور مدل PistonBuds Pro

بالاتر هندزفری بی سیم وان مور مدل Comfo Buds Pro را به شما معرفی کردیم و حالا PistonBuds Pro یک هندزفری دیگر از همین سازنده است. برعکس مدل قبلی در طراحی این محصول از ساقه استفاده نشده و به همین جهت بادزها به طور کامل درون گوش قرار می‌گیرند، اتفاقی که در بادزهای کهکشانی سامسونگ دیده می‌شود. از نظر ارگونومی می‌توانیم این طراحی را خوب و رضایت‌بخش بدانیم و از نظر راحتی با این محصول به مشکل نخواهید خورد. وان مور برای این مدل از گواهی IPX5 استفاده کرده تا خیال شما از بابت پاشش قطراب آب راحت باشد. اتصال این هندزفری به گوشی با بلوتوث 5.2 برقرار می‌شود و خوشبختانه شاهد قابلیت گیمینگ مود هم هستیم تا تأخیر هنگام بازی کردن به حداقل برسد.

مشخصات هندزفری بی سیم وان مور مدل PistonBuds Pro
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 30 ساعت با ANC خاموش و 20 ساعت با ANC روشن
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه حالت بازی، پخش/قطع خودکار موزیک

هندزفری بی سیم هواوی مدل FreeBuds SE

اگر ترجیح می‌دهید که هندزفری خود را از برند هواوی خریداری کنید FreeBuds SE یک گزینه خوش‌قیمت و البته باکیفیت است. این محصول از ساقه‌ای کشیده استفاده می‌کند و به لطف ارگونومی مناسب به خوبی در گوش قرار می‌گیرد. سازنده چینی این بادزها را به گونه‌ای طراحی کرده تا علاوه بر مسدود کردن صدای محیط خیلی به گوش فشار وارد نکنند و شما بتوانید در طولانی مدت نیز بدون مشکل از آن‌ها استفاده کنید. این هندزفری از درایور 10 میلی‌متری بهره می‌برد و اتصال آن به دیگر دستگاه‌ها به واسطه بلوتوث 5.2 اتفاق می‌افتد.

به روی هر بادز دو میکروفون دیده می‌شود و همچنین قابلیت حذف نویر برای مکالمه باعث می‌شود تا کیفیت مکالمه رضایت‌بخش باشد. اگر گوشی هواوی داشته باشید و این هندزفری را خریداری کنید به محض باز کردن کیس یک منوی پاپ آپ به روی گوشی ظاهر می‌شود تا به راحتی بتوانید گوشی و هندزفری را به هم متصل کنید. این سازنده چینی برای این محصول حالت بازی نیز در نظر گرفته که تأخیر کمتری دارد و باعث می‌شود هنگام بازی کردن سریع‌تر بتوانید به صداهای مختلف واکنش نشان دهید.

مشخصات هندزفری بی سیم هواوی مدل FreeBuds SE
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 24 ساعت
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه حالت بازی

هندزفری بی سیم هیسکا مدل FX419

هندزفری‌های گیمینگ دارای ویژگی‌های به‌خصوصی هستند، برای نمونه تأخیر در این محصولات کمتر است و صدا سریع‌تر به گوش می‌رسد، با این وجود اما اولین ویژگی که با دیدن یک هندزفری گیمینگ متوجه آن می‌شوید ظاهر این محصولات است. هیسکا مدل FX419 یک هندزفری گیمینگ زیبا است که به روی کیس و بادزها از نورپردازی v شکل استفاده می‌کند. این نور به روی بادزها اتصال را نشان می‌دهد و غیر از بحث زیبایی کارایی مهمی هم دارد.

این هندزفری گیمینگ هیسکا دارای بلوتوث 5.3 است تا اتصال پایدار و تأخیر پایینی را شاهد باشیم، دو نکته‌ای که برای گیمرها قطعا از اهمیت بالایی برخوردار است. هیسکا برای این هندزفری تراشه هوشمند در نظر گرفته و فناوری صدای سه بعدی و HIFI Stereo نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل هستند تا عملکرد خوب آن را تضمین کنند.

بادزهای این هندزفری با یک بار شارژ کامل می‌توانند تا 5 ساعت شارژدهی کنند و شارژ شدن خود محصول نیز 1.5 ساعت به طول می‌انجامد. از دیگر ویژگی‌های هندزفری گیمینگ هیسکا FX419 می‌توان به درگاه شارژ تایپ C، محدوده فرکانس پاسخ‌گویی 20 تا 20 هزار هرتز، قابلیت کنترل صدا از روی دستگاه و ارگونومی خوب بادزها برای قرارگیری در گوش اشاره کرد.

مشخصات هندزفری بی سیم هیسکا مدل FX419
گواهی ضد آب
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 5 ساعت (بدون کیس)
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه تأخیر پایین، تراشه هوشمند، فناوری صدای سه بعدی و HIFI Stereo

هندزفری بی سیم هایلو مدل X1 pro

مشخصات هندزفری بی سیم هایلو مدل X1 pro
گواهی ضد آب ندارد
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 22 ساعت با ANC روشن
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه تأخیر پایین

هندزفری بی سیم نوکیا مدل TWS-521 Micro Pro

برند نوکیا یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های فعال در حوزه موبایل‌ها است و قطعا دوران طلایی این سازنده فنلاندی را به خاطر دارید. این سازنده در حال حاضر گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمتی تولید می‌کند و در بازار ایران هم محبوبیت نسبتا بالایی در بین مدل‌های اقتصادی دارد. شاید اطلاع نداشته باشید اما نوکیا در زمینه ساخت هندزفری‌های بی سیم نیز فعالیت دارد و هندزفری بی سیم نوکیا مدل TWS-521 Micro Pro را می‌توانیم یک مدل خوش‌قیمت و در عین حال باکیفیت ارزیابی کنیم.

مشخصات هندزفری بی سیم نوکیا TWS-521 Micro Pro
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC دارد
شارژدهی باتری 24 ساعت بدون ANC
نسخه بلوتوث 5.1
قابلیت‌های ویژه

هندزفری بی سیم هایلو مدل G3

بدون شک این مدل یکی از بهترین هندزفری هایلو است که مخصوص‌ بازی طراحی و تولید شده و شما با نگاه کردن به ظاهر آن قطعا متوجه این موضوع خواهید شد. ظاهر کیس شما را به یاد سفینه‌های فضایی می‌اندازد و طراحی شفاف آن باعث می‌شود که نور‌پردازی جذاب بادزها و فضای بین آن‌ها کاملا مشخص باشد. وجود نورپردازی RGB برای محصولی با این بازه قیمتی واقعا جذاب است.

خود بادزها از سری‌های سیلیکونی استفاده نمی‌کنند ولی ارگونومی خوبی درون گوش دارند و بدون مشکل می‌توانید ساعت‌ها از آن‌ها استفاده کنید. در حالت گیمینگ مورد تأخیر این هندزفری تا 45 میلی‌ثانیه کم می‌شود که بسیار جذاب است و از طرفی درایور 13 میلی‌متری داینامیک آن باعث می‌شود تا صدا وضوح بالایی داشته باشد. درست است که این مدل گیمینگ است ولی در حالت پروفایل موزیک آن کیفیت موسیقی نیز کاملا رضایت بخش است و برای هر دو هدف می‌توانید از آن استفاده کنید.

مشخصات هندزفری بی سیم هایلو مدل G3
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 20 ساعت
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه تأخیر پایین

هندزفری بی سیم هایلو مدل W1

مانند مدل بالا این محصول نیز از ساقه‌ای نسبتا طولانی استفاده می‌کند. بادزهای این محصول از نظر ارگونومی و کیفیت ساخت وضعیت خوبی دارند و این مدل از گواهی IPX4 نیز برخوردار است و به لطف این گواهی می‌تواند در برابر نفوذ قطره‌های آب و عرق مقاومت کند. درایورهای داینامیک 7 میلی‌متری بهره می‌برد و تراشه کوالکام 3040 وظیفه تولید صدای باکیفیت و کاهش دادن نرخ تأخیر را برعهده دارند. کیفیت صدای نهایی هایلو W1 بسیار خوب است و با توجه به قیمت می‌تواند بسیاری از رقبا را پشت سر بگذارد.

سازنده چینی در زمینه کیفیت مکالمه نیز به دلیل استفاده از چهار میکروفون قوی عمل کرده و همین باعث شده تا این مدل از نظر کیفیت مکالمه در بین رقبای هم‌قیمت بهترین عملکرد را داشته باشد. زمانی که با این هندزفری بی‌سیم تماس برقرار می‌کنید صدا به صورت شفاف به طرف مقابل انتقال پیدا می‌کند. بادزها با یک بار شارژ می‌توانند 6 ساعت موسیقی پخش کنند و این شارژدهی به کمک کیس به 20 ساعت افزایش پیدا می‌کند.

مشخصات هندزفری بی سیم هایلو مدل W1
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 20 ساعت
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه تأخیر پایین

 

مشخصات هندزفری بی سیم QCY HT03
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 24 ساعت بدون ANC و 20 ساعت با ANC روشن
نسخه بلوتوث 5.1
قابلیت‌های ویژه ـ

هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mibro M1

میبرو یکی از زیربرندهای شیائومی است که محصولاتی مانند ساعت هوشمند و البته هندزفری تولید می‌کند. Mibro M1 یک بادز خوش‌قیمت از همین برند چینی است که ظاهری آشنا دارد و بادزهای آن بسیار خوب در گوش قرار می‌گیرند و ارگونومی خوبی دارند. دلیل اصلی راحتی بادزها در گوش را می‌توانیم زاویه‌ای در نظر بگیریم که برای بادزها در نظر گرفته شده است و از طرفی سری‌های سیلیکونی ورود صدای اضافی به داخل گوش را مسدود می‌کند.

به روی بادزها دو میکروفون و در مجموع چهار میکروفون با قابلیت ENC دیده می‌شود تا شما بتوانید مکالمه باکیفیتی را تجربه کنید. یکی از نقاط قوت اصلی این هندزفری را می‌توان شارژدهی بسیار خوب آن به حساب آورد. این بادزها با یک بار شارژ تا 5 ساعت دوام می‌آورند و کیس می‌تواند 35 ساعت دیگر به این عدد اضافه کند تا شارژدهی کلی به عدد بسیار عالی 40 ساعت برسد.

مشخصات هندزفری بی سیم شیائومی مدل Mibro M1
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 40 ساعت
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه ـ

هندزفری بی سیم هایلو مدل GT5

جالب است که هایلو GT5 با وجود داشتن قیمت کم از قابلیت تشخیص قرار گرفتن در گوش استفاده می‌کند و به همین جهت می‌تواند بسته به قرار گرفتن بادزها در گوش موزیک را قطع/وصل کند. بادزها با یک بار شارژ تا 4 ساعت دوام می‌آورند و از طریق کیس می‌توانید این عدد را به 24 ساعت برسانید. این محصول همچنین از شارژ بی‌سیم نیز پشتیبانی می‌کند و به روی بادزها نیز پدهای لمسی باکیفیتی دیده می‌شود.

مشخصات هندزفری بی سیم هایلو مدل GT5
گواهی ضد آب ندارد
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 24 ساعت با کیس
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه شارژ بی‌سیم کیس

هندزفری بی سیم شیائومی مدل REDMI BUDS 3 2021

ایرپاد نسل 2 اپل فاقد سری‌های سیلیکونی است و خود بادزها به صورت مستقیم درون گوش قرار می‌گیرند. بسیاری از کاربران با این طراحی مشکل دارند و ترجیح می‌دهند تا از بادزهایی با سری‌های سیلیکونی استفاده کنند تا بادزها بهتر در گوش کیپ شوند و صدای محیط تا حد زیادی از بین برود. اگر شما این نوع طراحی را می‌پسندید پس حتما پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به REDMI BUDS 3 2021 شیائومی داشته باشید، محصولی که در طراحی آن به وضوح از ایرپاد 2 اپل الهام گرفته شده است.

این بادزها تنها 4.5 گرم وزن دارند و خوشبختانه شاهد استفاده از گواهی IP54 هستیم که باعث می‌شود این هندزفری در هنگام بارش باران یا به هنگام تعریق زیاد در باشگاه نیز قابل استفاده باشد. سازنده چینی برای این مدل بلوتوث 5.2 را در نظر گرفته تا ارتباط قوی‌تر و پایدارتری بین هندزفری و گوشی هوشمند یا لپ تاپ برقرار شود. جالب است بدانید که طراحی کیس REDMI BUDS 3 2021 هم تا حد زیادی شبیه به ایرپاد 2 است و البته این موضوع نکته بدی به حساب نمی‌آید و از ارگونومی خوب این مدل خبر می‌دهد.

در این هندزفری از درایور 12 میلی‌متری استفاده شده تا صدا کیفیت و وضوح بالایی داشته باشد. شیائومی اداعا کرده که این مدل می‌تواند بیس عمیقی تولید کند و صدای میانی و بالا را با شفافیت بالایی به گوش برساند. به روی هر بادز دو میکروفون دیده می‌شود و این هندزفری به قابلیت حذف نویز برای تماس مجهز است تا بتواند صدای شما را به شکلی شفاف انتقال دهد. بادزها با یک بار شارژ تا 5 ساعت دوام می‌آورند و کیس می‌تواند 15 ساعت دیگر به این عدد اضافه کند تا شارژدهی کلی به عدد 20 برسد. اگر از گوشی‌های شیائومی استفاده کنید این هندزفری هنگام اتصال به صورت پاپ‌آپ به شما نمایش داده می‌شود.

مشخصات هندزفری بی سیم شیائومی مدل REDMI BUDS 3 2021
گواهی ضد آب IP54
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 20 ساعت
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه ـ

هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5365TWS

شاید در نگاه اول ظاهر این هندزفری باعث شود تصور کنید که با یک محصول گیمینگ مواجه هستید، اما در عمل این مدل گیمینگ نیست و شرکت تسکو برای جذابیت بیشتر این هندزفری ترجیح داده تا از این نوع طراحی استفاده کند. تسکو یک برند ایرانی فعال در حوزه لوازم جانبی است و محصولات آن نیز کیفیت مناسبی دارند. کیس این مدل طراحی خاصی دارد و از چراغ‌های LED استفاده می‌کند. به روی خود بادزها نیز چراغ‌های LED زیبایی دیده می‌شود.

بادزهای این هندزفری با یک بار شارژ کامل می‌توانند 6 الی 7 ساعت دوام بیاورند ولی شرکت تسکو اعلام نکرده که این دوام باتری به همراه کیس چقدر خواهد بود و از این موضوع اطلاع دقیقی در دست نیست. راه ارتباطی این هندزفری بلوتوث 5.1 است و میکروفون‌های آن نیز حساسیتی برابر با 42 دسی‌بل دارند. سازنده ایرانی برای هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5365TWS گواهی IPX5 در نظر گرفته و کنترل‌های لمسی نیز به روی دو بادز دیده می‌شود.

مشخصات هندزفری بی سیم تسکو مدل TH 5365TWS
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 6 تا 7 ساعت خود بادز‌ها (شارژدهی کلی مشخص نیست)
نسخه بلوتوث 5.1
قابلیت‌های ویژه چراغ‌های LED

 

مشخصات هندزفری بی‌سیم Redmi AirDots 2s
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 16 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه ـ

 

مشخصات هندزفری بی سیم انکر مدل JP-AB R100 BNH
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 25 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه قابلیت Bass up

کیس شارژ هایلو t15 اولین موردی است که در این محصول توجه شما را به خود جلب می‌کند؛ چرا که اندازه آن نسبت به مدل‌های دیگر بزرگ‌تر است. این کیس بزرگ میزبان یک باتری 2200 میلی آمپر ساعتی که می‌تواند خود بادزها را تا 15 بار شارژ کند و حتی به عنوان یک پاوربانک در مواقع ضروری برای شارژ گوشی هم کاربرد داشته باشد. به طور کلی شما می‌توانید بین 50 تا 60 ساعت به روی شارژدهی این محصول حساب باز کنید که عملکردی شایان توجه است. این ویژگی باعث می‌شود تا افراد طبیعت گرد به خوبی بتوانند به روی این هندزفری برای سفرهای طولانی مدت که دسترسی به برق نیست حساب باز کنند.

مشخصات هندزفری بی‌سیم هایلو مدل Haylou T15
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری حدود 60 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه کیس می‌تواند به جای پاوربانک استفاده شود

هایلو یکی از زیرمجموعه‌های شیائومی است و بنابراین به نوعی می‌توانیم این محصولات را متعلق به این سازنده چینی بدانیم. هایلو Moripods هندزفری بی‌سیم دیگری از این برند است که هر یک از گوش‌های آن تنها 3.9 گرم وزن دارد. طراحی کیس این مدل دقیقا مانند W1 بیضی شکل است و بادزها به صورت افقی درون آن قرار می‌گیرند.

هندزفری بی سیم هایلو مدل GT7 Neo

هندزفری هایلو GT7 Neo یک نسخه جدیدتر GT7 است. کیس این مدل طراحی ظرفیت و کوچکی دارد و لبه‌های آن نیز خمیده طراحی شده است. بادزها طراحی بسیار آشنایی دارند و تا حد زیادی می‌توانیم آن‌ها را شبیه به هایلو W1 بدانیم. مانند W1 بادزها با زاویه مناسبی درون گوش قرار گرفته و صدای محیط را مسدود می‌کند و باعث می‌شود تا فعالیت زیاد نیز باعث خارج شدن این هدفون از گوش نشود.

به نظر می‌رسد که هایلو به این نتیجه رسیده که بهتر است از سری‌های سیلیکونی بهره ببرد تا کاربران راحت‌تر بتوانید سری مناسب گوش خود را انتخاب کنند. به سراغ کیفیت صدای این هدفون برویم، جایی که قطعا در استفاده اول از بادزها متوجه بیس بسیار خوب و کیفیت صدای رضایت بخش این محصول خواهید شد. صدای میانی با کیفیت بسیار خوبی پخش شده و GT7 Neo صدای بالا را کمی تیزتر از صدای میانی پخش می‌کند و به همین جهت شاید بهتر باشد که ولوم را تا انتها افزایش ندهید. از نظر تفکیک صدا هم می‌توان هایلو GT7 Neo را هدفون خوبی در نظر گرفت؛ چرا که جزئیات زیر هم در حین گوش دادن به موسیقی به گوش می‌رسد و نظر شما را به خود جلب می‌کند.

کیفیت مکالمه هدفون GT7 شاید مانند هدفون W1 نقطه قوت آن نباشد اما به طور حتم نقطه ضعف آن هم نیست و به گونه‌ای است که می‌تواند شما را راضی کند. این هدفون تا حد خوبی صدای محیط را کاهش می‌دهد اما به خوبی W1 عمل نمی‌کند و اگر کیفیت مکالمه اولویت اصلی شماست شاید بهتر باشد هایلو W1 را گزینش کنید. شما می‌توانید از خود بادزها 5 ساعت و از کیس 20 ساعت شارژ دهی را انتظار داشته باشید و به این ترتیب مجموع شارژ دهی به 25 ساعت می‌رسد.

مشخصات هندزفری بی سیم هایلو مدل GT7 Neo
گواهی ضد آب ندارد
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری حدود 25 ساعت
نسخه بلوتوث 5.2
قابلیت‌های ویژه

هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل T17

هندزفری QCY T17 یکی دیگر از هندزفری‌های این شرکت چینی است که حد نسبتا زیادی طراحی گلکسی بادز پرو را در ذهن یادآورد می‌شود. طراحی بادزهای این محصول جمع و جور است و این محصولات طراحی براق دارند. بادزها از هیچ‌گونه ساقه یا امتدادی استفاده نمی‌کنند و به طور کامل درون گوش قرار می‌گیرند. ارگونومی این هندزفری هنگام استفاده خوب است ولی احتمالا در صورت داشتن فعالیت ورزشی یا مثلا دویدن مجبور شوید آن‌ها را در گوش خود محکم کنید. خود بادزها با یک بار شارژ تا ۷.۵ ساعت و به کمک کیس تا ۲۶ ساعت دوام می‌آورند که عملکرد خوب و مناسبی است.

در این هندزفری گواهی ضد آب و ضد پاشش آب دیده نمی‌شود و به همین جهت باید بیشتر مراقب ورود قطرات باران یا تعریق زیاد به داخل هندزفری باشید. QCY برای این مدل یک حالت گیمینگ هم در نظر گرفته که در صورت روشن کردن میزان تأخیر صدا برای بازی کردن کاهش پیدا می‌کند تا در مدت زمان سریع‌تری بتوانید متوجه اتفاقات درون بازی شوید و به آن‌ها واکنش دهید. برای کیو سی وای T17 قابلیت مکالمه نیز در نظر گرفته شده ولی این قابلیت عملکردی عالی ندارد و قطعا مقداری نویز هنگام تماس به طرف مقابل انتقال پیدا می‌کند.

شرایط این محصول را از نظر کیفیت صدا هم خوب ارزیابی می‌کنیم و این هندزفری می‌تواند صدا را با جزئیات کافی و به صورت بالانس شده به گوش برساند. صدای بیس QCY T17 عالی نیست ولی به نسبت قیمت مناسب است و تفکیک قابل قبولی هم شنیده می‌شود. برای این هندزفری بلوتوث نسخه 5.1 هم در نظر گرفته شده تا شاهد ارتباطی خوب و پایدار باشیم.

مشخصات هندزفری بی‌سیم کیو سی وای مدل T17
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری حدود 26 ساعت
نسخه بلوتوث 5.1
قابلیت‌های ویژه

هندزفری بی‌سیم هایلو مدل X1 Neo

هایلو X1 Neo یکی از جدیدترین هندزفری‌های شرکت چینی هایلو است که با طراحی متفاوت و البته قیمتی بسیار جذاب روانه بازار شده و سعی دارد تا در بخش پایینی بازار موفقیت قابل توجهی را کسب کند. طراحی این بادزها برعکس اکثر هندزفری‌های هایلو بدون سری‌های سیلیکونی است و بادزها به صورت عمودی درون کیس قرار می‌گیرند. این هندزفری در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس قرار می‌گیرد که رنگ مشکی از یک ترکیب جذاب نارنجی هم استفاده می‌کند.

این هندزفری با وجود قیمت پایین از درایور 13 میلی‌متری استفاده می‌کند تا از نظر کیفیت صدا به نسبت قیمت عملکرد جذابی داشته باشد و همچنین حالت بازی با تأخیر 60 میلی‌ثانیه باعث می‌شود برای بازی کردن هم بتوانید روی این مدل حساب باز کنید. هایلو در این هندزفری از بلوتوث 5.3 استفاده کرده و این یعنی تأخیر کم‌تر، پایداری بیشتر و مشکلات کمتری در اتصال به‌وجود خواهد آمد. به روی هر بادز کنترل‌های لمسی دیده می‌شود که به کمک آن می‌توانید دستورات مختلف را اجرایی کنید.

بادزهای این مدل با شارژ کامل حدود 5 ساعت دوام می‌آورند و کیس می‌تواند تا 15 ساعت این زمان را افزایش دهد تا شارژدهی کلی به عدد 20 ساعت برسد. این شارژدهی عالی نیست ولی بد هم نیست و رضایت‌بخش و قابل قبول ارزیابی می‌شود. در کل به نسبت قیمت اگر این نوع طراحی را می‌پسندید حتما توصیه می‌کنیم نگاهی به این مدل داشته باشید.

مشخصات هندزفری بی‌سیم هایلو مدل X1 Neo
گواهی ضد آب ندارد
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 20 ساعت
نسخه بلوتوث 5.3
قابلیت‌های ویژه حالت بازی با تأخیر 60 میلی‌ثانیه

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13

اگر بودجه کمی دارید و در عین حال یک هندزفری بی‌سیم باکیفیت می‌خواهید حتما نگاهی ویژه به QYC مدل تی 13 داشته باشید. این محصول دارای درایور 7.2 میلی‌متری است و می‌تواند صدایی با میزان تفکیک و دقت مناسب را به گوش شما برساند. این مدل از گواهی IPX4 استفاده می‌کند تا حین ورزش آسیب نبیند و مهم‌تر این که به لطف داشتن ارگونومی خوب و زاویه مناسب‌ از گوش خارج نشود. به روی هر بادز دو میکروفون دیده می‌شود و قابلیت ENC یا حذف نویز میکروفون سبب می‌شود تا صدای شما به صورت واضح انتقال پیدا کند.

جالب است که شرکت QCY برای این محصول قابلیت Sleep Mode را در نظر گرفته که باعث می‌شود در هنگام خوابیدن لمس‌های ناخواسته باعث اجرای فرمان‌های مختلف نشود. هندزفری QCY T13 شارژدهی و دوام باتری بسیار خوبی هم دارد. بادزهای این مدل با یک بار شارژ حدود 8 ساعت دوام می‌‌‌آورند و به کمک کیس می‌توانید این عدد را تا 30 ساعت افزایش دهید. از دیگر ویژگی‌های اصلی این محصول می‌توان به صدای Hi-Fi و همچنین امکان استفاده از هندزفری به مدت 60 دقیقه تنها با 5 دقیقه شارژ اشاره کرد.

مشخصات هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T13
گواهی ضد آب IPX4
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 30 ساعت
نسخه بلوتوث 5.1
قابلیت‌های ویژه حالت Sleep Mode و حذف نویز ENC

هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T5

کیو سی وای T5 را می‌توان یکی از ارزان‌ترین هندزفری‌های بی‌سیم بازار ایران به حساب آورد. این قیمت بسیار مناسب نباید باعث شود که تصور کنید حتما این محصول کیفیت پایینی دارد یا نمی‌تواند انتخاب مناسبی باشد، بلکه کیو سی وای مدل T5 مشخصات و کیفیت مناسبی را به نسبت قیمت ارائه می‌کند و می‌تواند برای بسیاری از کاربران گزینه بسیار خوبی باشد. این هندزفری از گواهی IPX5 استفاده می‌کند تا بتواند در برابر پاشش قطرات آب مقاومت کند.

این بادزها با شارژ کامل 5 ساعت پخش موزیک یا 4 ساعت مکالمه را دوام می‌آورند و کیس حدود 20 ساعت به این عدد اضافه می‌کند تا شارژدهی کلی این هندزفری به حدود 25 ساعت در حالت پخش موزیک و 20 ساعت در صورت مکالمه برسد. ناگفته نماند که QCY T5 کنترل‌های لمسی دارد و از میکروفون‌های مناسبی هم استفاده می‌کند تا بتوانید کیفیت مکالمه قابل قبول و رضایت‌بخشی را تجربه کنید.

مشخصات هندزفری بی سیم کیو سی وای مدل T5
گواهی ضد آب IPX5
قابلیت ANC ندارد
شارژدهی باتری 25 ساعت
نسخه بلوتوث 5.0
قابلیت‌های ویژه فناوری DSP و صدای Hi-Fi

سوالات متداول

شارژدهی کدام هندزفری از همه بهتر است؟ کیس شارژ بزرگ هایلو T15 میزبان یک باتری 2200 میلی آمپر ساعتی که می‌تواند خود بادزها را تا 15 بار شارژ کند و حتی به عنوان یک پاوربانک در مواقع ضروری برای شارژ گوشی هم کاربرد داشته باشد. به طور کلی شما می‌توانید بین 50 تا 60 ساعت به روی شارژدهی این محصول حساب باز کنید که عملکردی شایان توجه است.

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

 

بهترین هدفون بی سیم سامسونگ کدام است؟ شرکت کره‌ای سامسونگ تمرکز ویژه‌ای به روی تولید هدفون‌ها ندارد و ترجیح می‌دهد که بیشتر به روی هندزفری‌های TWS تمرکز داشته باشد. شاید در آینده نزدیک این برند به صورت جدی به بازار هدفون‌ها وارد شود.

بهترین هدفون اپل کدام است؟ ایرپاد مکس اپل را می‌توان بهترین هدفون این سازنده به حساب آورد، محصولی که علاوه بر کیفیت ساخت بسیار عالی، کیفیت صدای بسیار خوبی هم دارد و صدایی با اعوجاج کم و بیس عمیق را به گوش می‌رساند. دقت صدای دریافتی از این مدل واقعا بالا است و از گوش دادن به موسیقی لذتی بی‌نهایت خواهید برد.

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

 

دکمه بازگشت به بالا