عمومیکسب و کار ویژه

بهترین هتل های 4 ستاره استانبول از دید مسافران

استانبول هتل‌های بزرگ، باشکوه و با قیمت‌های مناسب دارد. اگر قصد سفر به استانبول را دارید، برای انتخاب مکانی ایدئال از میان هزاران هتل ترکیه، ما به شما کمک می‌کنیم. همچنین در این مقاله شما می‌توانید با کلیک روی نام هر یک از هتل‌ها، آدرس و تمامی اطلاعات مربوط به آن را در سایت ما مشاهده کنید.این هتل در منطقه‌ بیوگلو استانبول قرار گرفته و  تنها ۷ کیلومتر با فاصله دارد. منطقه‌ بیوگلو به‌عنوان یکی از بهترین مکان‌های استانبول برای گردشگران شناخته می‌شود.

رزرو هتل در استانبول - لیست هتل های استانبول | علی بابا

کلرین گلدن هورن هتل مجهز به سالن بدن‌سازی است و محلی برای اجاره‌ی دوچرخه دارد. اینترنت WiFi در سراسر هتل رایگان است.اتاق‌های زیبای هتل نورگیراند و سیستم تهویه‌ بسیار مناسبی دارند. تمامی اتاق‌ها دارای تلوزیون صفحه‌تخت ۴۲ اینچی، گاو‌صندوق و تخت خوابی بزرگ و باکیفیت‌اند. بعضی از اتاق‌های این هتل بالکنی زیبا با منظره‌ای وسیع دارند.

اگر به‌دنبال سفری هیجان‌انگیز با اتومبیل شخصی خود هستید، این هتل پذیرای اتومبیل‌های شما هم هست. نگران تبدیل ارز نباشید، می‌توانید از امکانات تبدیل ارز در واحد صرافی گلدن هورن هتل استفاده کنید. در این مقاله بهترین هتل ۴ ستاره استانبول از دید مسافران را برای شما عزیزان نوشته ایم.

صبحانه به‌شکل بوفه ارائه می‌شود. اما در صورت درخواست می‌توانید در اتاق هم صبحانه را میل کنید. در رستوران هتل غذاهای ترکی، بین‌المللی و غذای مخصوص کودک سرو می‌شود و حتی می‌توانید سفارش غذاهای رژیمی هم بدهید.

از هتل تا مسجدایوب سلطان فقط ۱۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد. و اگر هوس پیاده روی کنید، در کمتر از ۵ دقیقه به پارک مینیاتورک می‌رسید فاصله‌ هتل تا فرودگاه آتاتورک هم چیزی حدود ۲۲ کیلومتر است.

از ویژگی‌های خوب هتل این است که برای معلولین مناسب‌سازی شده است. و در آخر خوب است بدانید که این هتل اجازه‌ی ورود به حیوانات خانگی نمی‌دهد. هتل سیتی لافت در ۱۵ کیلومتری پل بوسفروس (Bosphorus) قرار گرفته‌ است. از این هتل می‌توانید منظره‌ زیبایی از استانبول را ببینید و از امکاناتی هم‌چون باشگاه ورزشی، سونا، ماساژ و همچنین WiFi رایگان در سراسر هتل استفاده کنید.

در هر اتاق یک تلویزیون صفحه‌تخت، کتری‌برقی و حوله‌تنی وجود دارد. همچنین در بعضی از اتاق‌ها یک کاناپه راحتی هم وجود دارد.می‌توانید هر صبح، صبحانه را در رستوران بوفه هتل میل کنید که داری سالن داخلی و خارجی است. اگر سالن خارجی را ترجیح می‌دهید می‌توانید از بالکن زیبای رستوران جزیره‌ پرنس و شهر استانبول را زیر پای خود ببینید. در منوی غذایی این رستوران تعدادی غذاهای بین‌المللی هم وجود دارد.

خدماتی همچون خشکشویی، اتوبخار و کرایه‌ی اتومبیل در هتل ارائه می‌شود.سیتی‌لافت هتل ۴ کیلومتر با مرکز خرید پالادیوم و ۲ کیلومتر با مرکز خرید برندیوم فاصله دارد. خیابان معروف بغداد که مرکز برندهای معروف است در ۱۱ کیلومتری هتل قرار دارد. از هتل تا برج‌های میدن ۱۴ کیلومتر و تا فرودگاه سبیها گوکن ۲۴ کیلومتر راه است.

اگر اتومبیل همراه دارید، می‌توانید از پاریکینگ رایگان هتل استفاده کنید و برای استفاده از پارکینگ احتیاجی به هماهنگی قبلی نیست.در این هتل هم حیوانات خانگی اجازه‌ی ورود ندارند.

یکی دیگر از هتل‌های منتخب، هتل گلدن‌وی است که در منطقه‌ی اسنلر استانبول قرار دارد. فاصله‌ هتل تا فرودگاه آتاتورک ۱۷ دقیقه و تا ترمینال اتوبوسرانی اسنلر ۹ دقیقه راه است.  این هتل از سیستم تهویه‌ مناسب، بالکن، مینی بار و WiFi و پارکینگ رایگان برخوردار است.

می‌توانید به باشگاه ورزشی بروید؛ بیلیارد، دارت، دوچرخه سواری کنید یا سری به کتابخانه‌ هتل بزنید و ساعاتی را به مطالعه بگذرانید.هتل امکانات تبدیل ارز هم ارائه می‌دهد. برای خشکشویی و اتوبخار باید هزینه‌ای جدا پرداخت کنید.

به هنگام صرف صبحانه می‌توانید از خوردن یک فنجان قهوه با انواعی از کیک‌ها، پای‌ها، بیسکویت و ساندویچ‌های متنوع لذت ببرید.گلدن وی سرویس شاتل هم به مهمانان خود برای رفت‌وآمد به فرودگاه آتاتورک، ترمینال اتوبوس اسلنر، استادیوم المپیک آتاتورک و تعدادی از مراکز خرید هم‌چون مرکز‌خرید استانبول ارائه می‌دهد.

این هتل می‌تواند بهترین انتخاب برای مسافرانی باشد که به قصد خرید و بازدید از مکان‌های تاریخی به استانبول می‌رانتخاب بهترین هتل ۴ ستاره استانبول برای مسافرانی که دوست دارند اقامتی لوکس و با قیمتی منطقی داشته باشند، اهمیت زیادی دارد.

اقامت در بهترین هتل های 4 ستاره استانبول به شما این فرصت را می‌دهد تا هم از امکانات نسبتاً کامل برخوردار باشید و هم مجبور به پرداخت هزینه کمتری نسبت به هتل‌های لوکس باشید. برای همین هم در این بخش از می‌خواهیم تعدادی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول را به شما معرفی کنیم که اتفاقاً در بین مسافران ایرانی هم محبوبیت زیادی دارند.

بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول کدامند؟

برای کسانی که دوست دارند با به این شهر سفر کنند،‌ قیمت هتل ۴ ستاره استانبول جزو مهمترین فاکتورها در زمان انتخاب خواهد بود؛ اما به‌غیر از قیمت، امکانات و کیفیت محل اقامت هم نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. هتل های ۴ ستاره به شما مجموعه‌ای از امکانات با هزینه کمتر را ارائه می‌دهند.

در یک نگاه کلی اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول کدامند؟ می‌توانیم بگوییم که هتل اکسیدنتال تکسیم، هتل تایتانیک سیتی تکسیم، هتل آرتیسان استانبول گالری،‌ هتل میدتاون و هتل رادیسون از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول هستند. در ادامه توضیحات بیشتری درباره هرکدام از هتل‌ها داده‌ایم.

یکی از نکاتی که باعث می‌شود مسافران به هتلی مانند اکسیدنتال حتی بیشتر از هتل‌های ۵ ستاره توجه کنند، نزدیکی آن به میدان تکسیم است. البته عنوان بهترین هتل ۴ ستاره استانبول تنها به این دلیل به نسبت داده نمی‌شود، بلکه رفتار خوب کارکنان و داشتن امکاناتی مانند استخر و بالکنی که می‌توانید هیاهوی شهر را از آنجا زیر پایتان ببینید از جمله ویژگی‌هایی است که به‌سادگی باعث می‌شود این هتل در ردیف بهترین هتل های 4 ستاره استانبول از نظر مردم قرار بگیرد.

شما برای رسیدن به این هتل از فرودگاه هم دچار سختی نخواهید شد، چراکه فاصله هتل تا فرودگاه استانبول فقط 40 کیلومتر است. اگر هم قصد آمدن به استانبول از طریق فرودگاه صبیحا گوکن را دارید، فقط ۵۰ کیلومتر را باید طی کنید.نکته دیگری که در مورد این هتل نباید فراموش کنید، این است که به‌واسطه قرارگیری‌اش در مرکز شهر، شما به‌سادگی می‌توانید برنامه روزانه‌تان را تنظیم کنید و از بازدید کنید.

وقتی در مورد بهترین هتل 4 ستاره استانبول حرف می‌زنیم، بهتر است به این نکته آگاه باشیم که تعداد زیادی از آن‌ها در محدوده خیابان استقلال و همین‌طور میدان تکسیم هستند؛ اما خدماتی که هرکدام به شما ارائه می‌دهند، می‌تواند فاکتور مهمی در لذت‌بردن شما هنگام سفرتان باشد. یکی از هتل‌هایی است که با تضمین اقامتی راحت، لذت سفر را برای شما بیشتر می‌کند.

می‌توانیم خدمات اسپای این هتل را کامل بدانیم و اگر از آن دسته افرادی هستید که تمام روزتان را در میان می‌گذرانید، استفاده از این خدمات می‌تواند بهترین راه دورکردن خستگی‌ها از بدنتان باشد. همچنین خدمات اتاق‌های هتل هم به‌عنوان هتل 4 ستاره استانبول میدان تکسیم راضی‌کننده است و می‌توانیم این نکته را از نظراتی که مسافران در سایت‌های تخصصی بررسی هتل‌ها وارد می‌کنند، متوجه شویم.

 

 

دکمه بازگشت به بالا