عمومیکسب و کار ویژه

بهترین لوازم یدکی لیفان

هنگام خرید لوازم یدکی لیفان 620 از اصل بودن قطعات اطمینان حاصل کنید، امروزه با افزایش قیمت دلار، لوازم یدکی تقلبی و بی کیفیت در بازار لوازم یدکی خودرو چین افزایش یافته و برخی از تولیدکنندگان داخلی نیز تولید غیرقانونی برخی قطعات لوازم یدکی لیفان 620. برای تشخیص لوازم یدکی اصل از لوازم یدکی تقلبی و نامرغوب، حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید. برای خرید قطعات حتما به شرکت هایی که در زمینه فروش لوازم یدکی خودرو های چینی فعالیت دارند. قطعات و فروش لوازم یدکی لیفان

معرفی خودرو لیفان 620

خودروی لیفان 620 که به گفته بسیاری از نظر طراحی ظاهری مشابه بی ام و سری 3 دارد.مدل لیفان 620 زمانی به بازار معرفی شد که سدان قبلی لیفان، 530، موفقیت چندانی نداشت، اما این لیفان آمد و توانست وضعیت را کمی بهبود بخشد. در ابتدای کار مدل 1.6 لیتری لیفان 620 عرضه شد سپس کرمان موتور از سال 1370 به نسخه 1.8 لیتری آن (Talent) روی آورد و تا مدل 1996 به تولید ادامه داد.این سدان خودروی قابل قبولی در ماه های اول استفاده، اما در سال دوم استفاده، ناگهان برخی از مشکلات کیفیت ظاهر شد.

بهترین فروشگاه لوازم یدکی لیفان 620 در تهران

در مقاله نکات مهم خرید و فروش لوازم یدکی لیفان 620 بهترین فروشگاه لوازم یدکی لیفان 620 در تهران را به شما معرفی می کنیم.بهترین فروشگاه لوازم یدکی لیفان 620 در تهران اتویار است. فروشگاه اتویار وارد کننده لوازم یدکی لیفان 620 می باشد به همین دلیل کلیه لوازم یدکی لیفان 620 را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می کند.

با توجه به نوسان قیمت ها در ایران، بهتر است فروشگاهی مانند اتویار را بدانید که به روز است. با مراجعه به سایت اتویار که قیمت گذاری آن زیر نظر اصناف و صادقانه می باشد می توانید از قیمت روز انواع برندهای یدکی مطلع شده و از تخفیفات آن بهره مند شوید. شاید شما هم با این مشکل مواجه شده باشید که چه برند و چه نوع لوازم یدکی لیفان را تهیه کنید تا در مدت زمان کوتاهی خراب نشود.اگر در خرید لوازم یدکی لیفان 50 ایکس و لیفان 60 ایکس به کیفیت محصول توجه نکنید، پس از مدت کوتاهی قطعات یدکی لیفان آسیب دیده و هزینه ای که برای خرید لوازم یدکی لیفان صرف کرده اید به هدر می رود. در آینده با تریس که فروشگاهی بزرگ و قابل اعتماد برای خرید لوازم یدکی لیفان در انواع مدل ها است همراه باشید تا نکات مورد نیاز برای خرید لوازم یدکی لیفان را بدانید.

بهترین لوازم یدکی لیفان

نکات مهم برای خرید لوازم یدکی لیفان

در زیر با نکاتی که هنگام خرید لوازم یدکی لیفان ضروری است آشنا می شویم:

تشخیص ماشین: اولین قدم در خرید قطعات یدکی لیفان 50 ایکس، آشنایی کامل با مشخصات این خودرو است. برای شناخت این خودرو بهتر است به دفترچه راهنمای خودرو خود مراجعه کنید. دفترچه راهنما اطلاعات کامل و دقیقی در مورد خودرو در اختیار شما قرار می دهد. اگر با سری لوازم یدکی و لوازم یدکی خودرو خود آشنا هستید، می توانید لوازم یدکی لیفان خود را در زمان کوتاه تری تهیه کنید.اگر چیزی در مورد خودروی خود نمی دانید و به دلایلی دفترچه راهنما را گم کرده اید، می توانید از یک استاد مجرب بخواهید که در این راه به شما کمک کند. همچنین مشاوران فروشگاه تریس می توانند در خرید لوازم یدکی لیفان 60 ایکس و لوازم یدکی لیفان 50 ایکس به شما کمک کنند.

گیربکس دستی یا اتوماتیک: همچنین اگر قصد خرید لوازم یدکی لیفان از هر مدلی برای خودروی خود را دارید، باید بدانید که خودرو دارای گیربکس دستی یا اتوماتیک است. اگر قطعات یدکی که خریداری کرده اید با نوع مدل خودرو و نوع گیربکس سازگاری نداشته باشد، عملا پول خود را هدر داده اید و قطعا بی مصرف می مانند. یک مشکل رایج این است که قطعات یدکی لیفان برای مدل های دنده دستی و اتوماتیک بسیار متفاوت است و هر کدام قطعات یدکی مخصوص به خود را دارند.

دانستن شماره شناسه خودرو نکته بسیار مهمی در هنگام خرید آنلاین لوازم یدکی لیفان 60 ایکس است. این عدد به صورت اعداد و ارقام مختلف در یک خط تعریف می شود که نشان دهنده سال ساخت و مدل خودرو است.هر وسیله نقلیه در هر نقطه از جهان شماره شناسایی منحصر به فرد خود را دارد که 17 کاراکتر طول دارد و معمولاً روی برچسبی در کنار داشبورد یا روی شیشه جلو قابل مشاهده است.

شناخت مشخصات خودرو: نکته دیگری که در خرید لوازم یدکی مهم است این است که خودروهای شیشه ای یا معمولی دارید. به عنوان مثال، مرسدس بنز کلاس C یک خودروی شخصی یا با عملکرد بالا است.

خرید لوازم یدکی ایرانی یا خارجی: یکی از بزرگترین چالش های خریداران لوازم یدکی این است که لوازم یدکی برند خارجی بهتر است یا لوازم یدکی ایرانی؟ در هنگام خرید لوازم یدکی لیفان اکثر افراد خرید قطعات خارجی را ترجیح می دهند، البته قطعات ایرانی با کیفیت و برابر خارجی بوده و قیمت مناسب تری دارند. در هنگام خرید لوازم یدکی لیفان 50 ایکس و لوازم یدکی لیفان 60 ایکس باید بسیار مراقب باشید که لوازم یدکی از کیفیت و متریال خوبی برخوردار بوده و در عین حال قیمت مناسبی نیز داشته باشد. قطعات یدکی انتخاب شده باید متناسب با مدل و نوع خودرو و همچنین آب و هوای منطقه شما باشد.

شماره قطعه مورد نظر را وارد کنید: نکته مهم دیگری که در خرید لوازم یدکی لیفان 60X باید به آن توجه کنید، یادداشت شماره قطعه مورد نظرتان است.برخی از قطعات مانند فیلتر هوا که نیاز به تعویض منظم دارند، باید شماره قطعه را در جایی یادداشت کنید تا در صورت خرید مجدد قطعه، به آن شماره مراجعه کرده و قطعه مناسب خودروی خود را خریداری کنید.

توجه به شکل قطعات و قطعات یدکی: هنگام خرید لوازم یدکی لیفان باید به این نکته توجه داشته باشید که شکل قطعاتی که قصد خرید آن را دارید دقیقا مشابه قطعات قبلی خودروی شماست. اگر از شکل قطعات یدکی لیفان 50X مطمئن نیستید، می توانید این موضوع را با متخصصی که در این زمینه فعالیت می کند در میان بگذارید.

دکمه بازگشت به بالا