عمومیکسب و کار ویژه

بهترین لت برای معرفی محصول در بروشور

یکی از مواردی که از نقاط مشترک همه افراد می توان در نظر گرفت این است که همگی به دنبال گسترش کسب و کار خود هستند. در این میان یکی از بهترین روش ها برای گسترش کسب و کار طراحی و می باشد. یکی از مرسوم ترین بروشورهای تبلیغاتی بروشور سه لت بوده که لازم است تا با ریزه کاری های طراحی آن آشنا باشیم.

برای طراحی بروشور سه لت باید چه نکاتی را رعایت کنیم؟

بروشور سه لت از مواردی است که اگر به درستی طراحی و چاپ شود می تواند تاثیر چشمگیری در پیشرفت کاری و معرفی خدمات و محصولات شما داشته باشد. از مواردی که باید در طراحی این تبلیغات کاغذی به آن توجه کرد،  که در چاپ بروشور در اصفهان به آن توجه میشود به شرح زیر است.

تنظیم حاشیه بروشور در هنگام طراحی

برای اینکه بتوانید بروشوری زیبا و جذاب داشته باشید که نظر مخاطبان شما را جلب کند، لازم است که حاشیه بروشور خود را متعادل در نظر بگیرید. مهم ترین نکته در تناسب حاشیه بروشور این است که بین حاشیه صفحه درونی با حاشیه صفحه بیرونی تناسب وجود داشته باشد تا بروشور شما بد فرم نشود.معمولا حاشیه صفحات درونی را دو برابر حاشیه های بیرونی در نظر می گیرند. البته این میزان بسیار بستگی به نوع طراحی و رنگ آمیزی بروشور شما دارد. چرا که رنگ بروشور در کیفیت تبلیغات بسیار اثر گذار بوده و سبب می شود تا مخاطبان بیشتری جذب بروشور شما شوند. از این رو مقدار حاشیه باید با رنگ نیز تناسب داشته باشد.

در نظر گرفتن چیدمان محتوا قبل از طراحی بروشور

قبل از شروع هر کاری لازم است تا برای آن برنامه ریزی دقیقی داشته باشیم تا در طول فرایند تهیه با مشکلات کمتری مواجه شویم. یکی از مهم ترین مواردی که سبب می شود تا در هنگام طراحی و چاپ بروشور سه لت کار بسیار آسان تری داشته باشید این است که قبل از طراحی تصمیم خود را برای نوع چیدمان بگیرید.

این مسئله از این نظر بسیار حائز اهمیت است که با تعیین نوع چیدمان سبب می شوید تا هم حاشیه ها را درست در نظر بگیرید و هم دید کاملی از خروجی کار خود داشته باشید. علاوه بر باید این نکته را در نظر داشته باشید که شانس دیده شدن محصولات در صفحات بیرونی بیشتر است چرا که مخاطب لازم نیست تا آن را ورق بزند تا ببیند. از این رو باید در هنگام طراحی نهایت تلاش خود را به کار ببندید که مخاطب را در نگاه اول جذب نمایید.

لزوم استفاده هوشمندانه از صفحات داخلی بروشور سه لت

از ویژگی های بروشور سه لت می توان به این موضوع اشاره کرد که ممکن است جای کافی برای هر آنچه که شما برای تبلیغات خود در نظر دارید وجود نداشته باشد؛ در این صورت لازم است تا از فضا بهترین استفاده را ببرید و در صفحات داخلی بروشور دقیقا همان چیزی را قرار دهید که مخاطب هدف شما به دنبال آن است و بدین وسیله اعتماد مخاطب هدف خود را جلب نمایید.

در ضمن؛ هنگامی که بهتر است تا در صفحات داخلی توضیحاتی با حداقل تعداد کلمه و بیشترین مفهوم باشد تا بتوانید با احتمال بیشتری مخاطبان را جذب خود نمایید. دقت کنید که ممکن است مخاطب شما وقت کافی در اختیار نداشته باشد، از این رو سعی کنید که طراحی را طوری انجام دهید که مخاطب مجبور به خواندن آن شده و تا انتهای تبلیغ شما را با اشتیاق دنبال کند.

ضرورت ایجاد نمونه بعد از طراحی بروشور

یکی از مهم ترین مواردی که می تواند تاثیری بزرگی در صرفه جویی هزینه های طراحی و چاپ بروشور سه لت برای شما ایجاد کند این است که در انتهای طراحی، یک نمونه چاپ کنید تا شرایط عمومی آن را بسنجید. در این صورت می توانید از کیفیت بروشور خود مطمئن شوید و مناسب ترین بروشور را در اختیار داشته باشید.

استفاده از قالب چاپگر

در صورتی که چاپگر شما دارای قالب باشد می توانید برای بهتر شدن طراحی بروشور سه لت خود از آن استفاده نمایید. استفاده از قالب سبب می شود تا بتوانید به درستی اندازه های صفحات بیرونی و درونی را تنظیم نمایید.

اندازه بروشور سه لت چطور باید باشد؟

در تعیین اندازه بروشور سه لت باید بر اساس نوع محتوای خود رفتار کنید. برخی محتواها نیاز به بروشوری کوچک دارند که مخاطب هدف بتواند آن را به راحتی حمل کند و چشمش دائما به آن باشد. اما بروشورهای سه لت بزرگ نیز دارای مزایای خاص خود می باشند. بروشورهای بزرگ به دلیل بزرگی سبب می شوند تا مخاطب در نگاه توجه بیشتری به بروشور شما داشته باشد و در صورتی که طراحی جذابی نیز داشته باشد جذب بروشور سه لت شما شود.

اندازه نوشته ها در بروشور سه لت

یکی از مهم ترین نکاتی که در طراحی بروشور سه لت باید در نظر بگیرید این است که اندازه نوشته های خود را به درستی انتخاب نمایید. این مسئله از این رو بسیار حائز اهمیت است که مخاطبان شما هرکدام یک نوع اندازه نوشته را دوست دارند. انتخاب اندازه همه پسند سبب افزایش بازدهی تبلیغ شما شده و سبب می شود تا بتوانید اعتماد مخاطب را راحت تر به دست آورید.

مزیت بروشور سه لت چیست؟

بزرگترین مزیت بروشور سه لت این است که به راحتی در پاکت نامه جا می شود. از این رو شما می توانید با چاپ بروشور و همچنین نامه به خصوص با تعرفه هایی به صرفه و قیمت مناسب، سبب جهشی بزرگ در رشد کسب و کار خود شوید. از مزایای دیگر بروشور سه لت که سبب محبوبیت آن شده است می توان به قیمت بسیار مناسب آن اشاره کرد که سبب می شود تا بتوانید با بهترین قیمت به خواسته تبلیغاتی خود برسید.

 

سوالات متداول 7 نکته طراحی بروشور سه لت

  1. بروشور سه لت بهتر است یا دو لت؟
    این مسئله به سلیقه، تبلیغات، و میزان محتوای شما دارد. عموما برای تبلیغات بروشوری که دارای محتوای بیشتری هستند از بروشورهای سه لت استفاده می شود.

علت اهمیت بالای بروشور سه لت چیست؟

اهمیت بروشور سه لت از این نظر بالا است که تاثیر به سزایی در افزایش فروش، صرفه جویی در هزینه ها، طراحی کم هزینه و بازددر این محتوا قصد داریم تا درباره ی کاربرد، قیمت و مزایای بروشور سه لت با شما صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

برای سفارش آنلاین طراحی گرافیکی کافیست در سایت ثبت نام نموده و سفارش آنلاین طراحی گرافیکی ثبت نمائید تا بلافاصله فاکتور دریافت نمائید و سپس تصمیم گیری فرمائید.

سه لت امروزه از اهمیت زیادی برخوردارند. همه ی کسب و کارها برای معرفی و یا تبلیغ خدمات و محصولات خود نیاز به دارند. بروشور سه لت یکی از انواع کاربردی بروشورها است که ما در این مقاله قصد داریم به جزئیات و نکاتی در مورد آن بپردازیم. اگر شما هم به این موضوع علاقه دارید و به دنبال دریافت خدمات طراحی بروشور و برای کسب و کارتان هستید در ادامه ی این مقاله با ما همراه باشید.

تعریف بروشور

بروشورها اغلب کتابچه های چند لتی هستند. اغلب بروشورها به منظور آموزش دادن موضوع خاصی و یا معرفی خدمات و محصولات یک کسب و کار، چاپ و عرضه می شوند. بروشورها از طرفی مانند یک کتابچه ی راهنما برای مشتریان یک شرکت عمل می کنند. یک ، جنبه ی تبلیغاتی کمتری نسبت به یک کاتالوگ تبلیغاتی دارد. هدف اصلی چاپ انواع بروشورها از جمله بروشور سه لت، معرفی خدمات و محصولات یک کسب و کار می باشد.

منظور از بروشور سه لت چیست؟

بروشور سه لت نوعی از بروشورها است که از سه صفحه و دو خط تا تشکیل شده است. بروشور سه لت بین تمام انواع طراحی های مختلف بروشورها، طرف داران ویژه ای داشته و بسیار محبوب است. برای تأثیرگذاری بیشتر بروشور سه لت و جذب افراد بیشتر به یک بروشور، بهتر است سایز و اندازه ی لت های این مدل بروشور به یک اندازه باشند. متون نوشته شده در هر لت باید مقداری از کناره های لت فاصله داشته باشند تا تمام کلمات به خوبی دیده شوند.

بروشور سه لت چه کاربردی دارد؟

شما می توانید با استفاده از یک بروشور سه لت، حجم زیادی از پیام ها را به مخاطبان مورد نظرتان انتقال دهید. شکل ظاهری طراحی بروشور سه لت طوری است که شما می توانید به راحتی اطلاعات مورد نظرتان را قسمت بندی و طبقه بندی کنید. این کار باعث می شود تا جلوه ی ظاهری یک بروشور بهبود یافته و برای یک فرد جذاب تر تلقی شود.

اگر شما هم به دنبال یک ابزار برای معرفی خدماتتان هستید، استفاده از بروشور سه لت گزینه ی بسیار مناسبی است. استفاده از بروشورها از نظر هزینه نیز به صرفه تر از راه های تبلیغاتی و معرفی دیگر می باشد. یکی دیگر از مزایای بروشور سه لت این است که معمولاً بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل می باشد. اگر حجم محصولات یا فعالیت کلی شما کم است و یا به تازگی شروع به انجام کاری کرده اید، استفاده از بروشورهای سه لت بهترین ابزار برای شماست.

انواع شکل های بروشور سه لت

بروشورهای سه لت از نظر شکل ظاهری انواع مختلفی دارند. شما می توانید طبق نوع کسب و کار، محصولات و خدمات خودتان، مدل بروشور سه لتی مناسب خودتان را برگزینید. امکان چاپ و عرضه ی بروشورهای سه لتی هم به صورتی عمودی و هم افقی وجود دارد. همچنین ابعاد و سایز بروشورهای سه لتی قابل تغییر دادن هستند. لت های یک بروشور سه لتی می توانند ابعاد یکسان و حتی غیر یکسان داشته باشند.

بهتر است بدانید که امروزه بروشورهای سه لتی ای که لت هایشان ابعاد و سایز یکسانی دارند، محبوبیت بیشتری دارند. یکی از انواع بروشورهای سه لت، بروشور سه لت دروازه ای نام دارد. این مدل بروشورها معمولاً از لت های نابرابر که اندازه های متفاوتی دارند ساخته می شوند.

دکمه بازگشت به بالا